جاباما
۲۸۱۶۷۰
۲ نظر
۵۰۵۷
۲ نظر
۵۰۵۷
پ

شوخی تلخ کریسمسی اشک پسر را درآورد

برای آماده کردن یک هدیه کریسمس خوب، همواره باید با هوش بود و همواره به دلیل مشغله زیاد کاری در روزهای کریسمس، آماده کردن یک هدیه عالی برای برخی از افراد کمی سخت است.

وبسایت topinearth: برای آماده کردن یک هدیه کریسمس خوب، همواره باید با هوش بود و همواره به دلیل مشغله زیاد کاری در روزهای کریسمس، آماده کردن یک هدیه عالی برای برخی از افراد کمی سخت است. اما این جنب و جوش و هدیه گرفتن ها برای پسربچه ۹ ساله اهل ویکفیلد بسیار ناراحت کننده بود.

شوخی تلخ کریسمسی اشک پسر را درآورد

اسکات لاندی، پسر بچه نه ساله عاشق بازی، در کریسمس امسال، وقتی که هدیه جذاب خود را دید، بسیار هیجان زده و خوشحال بود، اما این خوشحالی دیری نپایید تا زمانی که وی، کادوی کریسمس خود را باز کرد. پدر و مادر اسکات، برای کودک دلبندشان، یک پلی استیشن ۴ به عنوان هدیه کریسمس در نظر گرفته بودند و آن را در پای درخت کریسمس قرار داده بودند. مطمئنا عاشقان دنیای بازی می دانند که هیچ هدیه ای شیرین تر از پلی استیشن ۴ نیست و این کودک نیز از داشتن چنین هدیه ای از سوی پدر و مادرش بسیار خوشحال بود. اما زمانی که اسکات با ذوق فراوان هدیه خود را باز کرد، با صحنه بسیار عجیب و دلخراشی رو به رو شد: تنها یک تکه چوب درون جعبه پلی استیشن بود! بله! یک تکه چوب به شکل پلی استیشن درون جعبه بود و خبری از پلی استیشن واقعی نبود!

کاملا قابل درک است که اسکات چقدر از دیدن چنین صحنه ای ناراحت شده بود. زیرا وی تنها ۹ سال سن داشت و اکنون، تمام کریسمس خود را خراب شده می دید. حال شاید از خود بپرسید که واقعا ماجرا از چه قرار بوده است؟!

شوخی تلخ کریسمسی اشک پسر را درآورد

پدر و مادر اسکات پس از دیدن چنین اتفاقی، کاملا همچون فرزند خود مبهوت شده بودند. زیرا آن ها واقعا پول خرید یک پلی استیشن ۴ را برای هدیه کریسمس به فرزند دلبند خود داده بودند و با دیدن چنین صحنه ای از اشک ها و ناراحتی فرزندشان، تمامی خوشحالی و نشاط کریسمس آن ها را از بین رفته بود. بنابراین آن ها سریعا جعبه و آن تکه چوب را برداشته و به فروشگاهی که از آن خرید کرده بودند رفتند. در آن جا مشخص شد که به دلیل وجود یک شوخی و یا خصومت یکی از فروشندگان با خریداران، جعبه محتوی کنسول چوبی به اشتباه به این پدر و مادر داده شده بود که با عذرخواهی مسئولان فروشگاه، یک کنسول پلی استیشن ۴ باندل بازی Uncharted به همراه یک گیفت کارت ۱۰۰ دلاری برای عذرخواهی به آن ها داده شد.

شوخی تلخ کریسمسی اشک پسر را درآورد

نکته جالب این که، اسکات ۹ ساله از این ماجرا به تلخی یاد می کند و از آن به عنوان جریانی که باور و اعتماد او را از میان برده است، صحبت می کند. بیایید امیدوار باشیم که نجار دیگری، یک کریسمس فوق العاده ویژه را در سال آینده برای این کودک بسازد تا تلخی این کریسمس برای همیشه از یاد او برود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آراس

      خوبه که همیدیگر رو شاد می کنن و این فرصت رو از همدیگه نمیگیرن

    • بحیرا

      از این ماجرا به تلخی یاد می کند و از آن به عنوان جریانی که باور و اعتماد او را از میان برده است، صحبت می کند...

      چقدر این جمله در ایران آشناست!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج