جاباما
۲۹۲۳۸۷
۵۰۳۷
۵۰۳۷
پ

در سقوط هواپیما زنده بمانید! +عکس

مهندس هوافضای اوکراینی آقای تاتارنکو ولادیمیر نیکولائویچ (Tatarenko Vladimir Nikolaevich) طراحی جدیدی برای هواپیما ارایه داده که ممکن است مسافرین و خدمه ی هواپیما را از یک سانحه ی هوایی نجات دهد.

برترین ها: مهندس هوافضای اوکراینی آقای تاتارنکو ولادیمیر نیکولائویچ (Tatarenko Vladimir Nikolaevich) طراحی جدیدی برای هواپیما ارایه داده که ممکن است مسافرین و خدمه ی هواپیما را از یک سانحه ی هوایی نجات دهد. طراحی نیکولائویچ یک کابین جدا شونده است که هر لحظه از پرواز امکان به بیرون پرتاب شدن دارد و به مسافران اجازه می دهد تا سالم به زمین برسند. دو چتر نجات در سقف کابین تعبیه شده که در هنگام جدا شدن باز می شوند. برای اینکه مسافران فرود راحتتری داشته باشند، تیوب هایی لاستیکی در زیر کابین قرار دارند تا هنگام نزدیک شدن به زمین باد شده و فرود را اسان تر کنند. این تیوب ها کابین را در صورت فرود بر آب شناور نگه می دارند. ماکت این طرح همچنین شامل فضایی در زیر کابین برای وسایل مسافران است تا مسافران در صورت بروز حادثه وسایل خود را از دست ندهند.

نیکولائویچ ادعا می کند 95% کسانی که او از آنها نظرخواهی کرده حاضر بودند پول بیشتری برای بلیط بپردازند تا هواپیما ها به این طراحی مجهز شوند. با این حال همه با این طرح موافق نیستند. بعضی از مردم راجع به تاثیر آن بر روی قیمت بلیط سوال می کنند در حالی که بعضی دیگر نمی دانند که آیا واقعا کابین سالم به زمین می رسد یا به کوه و یا ساختمانی می خورد و متلاشی می شود. بعضی ها حتی می پرسند چه اتفاقی برای خلبان ها می افتد.

در سقوط هواپیما زنده بمانید! +عکس

در سقوط هواپیما زنده بمانید! +عکس

در سقوط هواپیما زنده بمانید! +عکس

در سقوط هواپیما زنده بمانید! +عکس

در سقوط هواپیما زنده بمانید! +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج