۳۴۲۷۲۹
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

فیلم: تایم لپس ساخت کشتی گردشگری

کشتی گردشگری (Cruise Ship) را می‌توان یک شهر شناور بر روی آب دانست. اگر برای شما نیز سوال است که چطور این شهر شناور ساخته می‌شود همراه با ما شوید تا با هم به تماشای تایم لپس ساخت یک کشتی گردشگری باشیم.

وب سایت گجت نیوز: کشتی گردشگری (Cruise Ship) را می‌توان یک شهر شناور بر روی آب دانست. اگر برای شما نیز سوال است که چطور این شهر شناور ساخته می‌شود همراه با ما شوید تا با هم به تماشای تایم لپس ساخت یک کشتی گردشگری باشیم.

فیلم:  تایم لپس ساخت کشتی گردشگری

این مدل کشتی‌ها در واقع در میان کشتی‌های مسافری جای می‌گیرند و اصولا از آن‌ها برای سفرهای تفریحی استفاده می‌شود. البته تفاوت این کشتی گردشگری با کشتی‌های مسافربری معمولی در این است که علاوه بر کابین برای مسافران می‌توان انواع امکانات تفریحی از قبیل رستوران، سینما و استخر برای شنا کردن بهره برد.

بنابراین می‌توان به کشتی‌های گردشگری به چشم یک هتل شناور نگاه کرد که می‌تواند بر روی آب شناور مانده و شما را از جایی به‌ جای دیگر ببرد. تماشای ساخت این کشتی‌ها مانند خواندن اطلاعات در موردشان هیجان‌انگیز است. اجزای بزرگ که بر روی هم سوار شده و در نهایت تبدیل به یک سازه‌ی عظیم‌الجثه می‌شوند.

ویدیویی که در ادامه مشاهده خواهید کرد در واقع تایم لپس ساخت کشتی AIDAprime است که در واقع پرچم‌دار کمپانی AIDA Cruises محسوب می‌شود. این سازه‌ی غول‌آسا می‌تواند ۳,۳۰۰ مسافر را به همراه ۹۰۰ خدمه بر روی آب‌های اقیانوس ببرد. آنچه که در مورد کشتی AIDAprime می‌دانیم این است که ۳,۰۵۰ متر طول داشته و همچنین ۶۴۵ میلیون دلار هزینه‌ی ساخت آن شده است.


در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
فیلم:  تایم لپس ساخت کشتی گردشگری
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج