اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۳۹۲۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

طنز؛ باکلاس‌شدن مطالبات ملت!

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت:

موضوع FATF این روزها نقل محافل شده است (این FATF چیه کیه؟) بنده دیشب از پدرم پرسیدم که معنی این لغت را برایم بگوید اما با پشت دست سه بار توی دهانم زد و گفت دیگر حق ندارم از اینترنت استفاده کنم؛ این رفتار و این بددهنی‌ها از اثرات اینترنت است.آن وقت یک عده می‌آیند و ما را مانند خودشان دلواپس می‌کنند و می‌گویند «لغو FATF از مطالبات مردم است!» که البته این نشان می‌دهد ما خیلی باکلاس شده ایم، چون در گذشته درخواست آب داشتیم، الان درخواست و مطالبه یک سری از چیزها را داریم که خودمان نمی‌دانیم چه هستند و به چه درد می‌خورند.به نظرم حالا که ما اینقدر باکلاس شده ایم، یک توضیحی هم بدهند که دقیقا این جریان FATF کجایش به ضرر مردم عادی خواهد بود، آن وقت ما هم دلواپس می‌شویم.
اصلا این مسیر دلواپسی دارد سیری عرفانی را طی می‌کند؛ قبلا می‌دانستیم حداقل دلواپس چه چیزی هستیم اما الان نمی‌دانیم! یعنی تا چند وقت دیگر یک نفر در خانه آدم را می‌زند و می‌گوید: «پایه دلواپسی هستی؟» بعد طبیعتا شما مانند هر جاندار دیگری که فکر می‌کند، از ایشان می‌پرسید: «دلواپس چی؟» و ایشان می‌گوید: «ای بابا، با من بحث نکن، سوژه واسه دلواپسی پیدا میشه!».
یعنی به این صورت پیش برویم پس‌فردا باید کریس انجل بیاید و سوژه دلواپسی در اختیارمان قرار دهد.اما موضوع مطالبات ما به همین موضوع ختم نمی‌شود.آقای روح‌ا... حسینیان هم گفته که اگر مطالبات و درخواست‌های مردم به همین صورت ادامه پیدا کند، دکتر احمدی‌نژاد چاره‌ای ندارد تا وارد کارزار انتخاباتی شود.
بنده فکر می‌کنم ما در بحث درخواست و مطالبه یک کمی مشکل داریم، به هرحال انجام هرکاری یک نوع بلدیت می‌خواهد که ما بلد نیستیم.چون چیزی که شرایط نشان می‌دهد کاملا باید برعکس این باشد، اما نمی‌دانم که چرا اینطوری است که ما هرچیزی درخواست می‌کنیم، معمولا یا تحویل گرفته نمی‌شود یا شرایط بدتر می‌شود.به نظرم بیاییم و یک مدت درخواست نداشته باشیم یا نهایتا به همان درخواست آب قانع باشیم!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج