adexo3
۳۸۶۰۱۸
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

طنز؛ دولت اعتدال چه کار کند خوب است؟

پیمان مقدم در روزنامه ایران نوشت:

با توجه به اینکه دولت اعتدال هر تصمیمی می‌گیرد دلواپسان عزیز به جلوداری روزنامه توپخانه بر علیه‌اش به پا می‌خیزند و فضای کشور به هم می‌ریزد و کارشان تا توهین به رئیس جمهوری هم بالا می‌گیرد، ما داشتیم فکر می‌کردیم واقعاً دولت چه کار کند که دوستان دمی بیاسایند و دم فرو بندند و به کار خویش مشغول باشند؟ تا همین لحظه که با شما سخن می‌گوییم از ساده‌لوح و خائن و بی‌غیرت و جوجه خروس تا گربه نره و روباه مکار به اعضای کابینه الصاق شده و ما با این دست‌فرمان دلواپسانه حدس می‌زنیم که بزودی کار تا جاهای باریک هم پیش خواهد رفت! خب حالا چه باید کرد؟ تجربه ثابت کرده که اقلیت محترم و دلواپس اساساً به ترکیب آرای مردم و نظر اکثریت و نتیجه انتخابات خیلی وقعی نمی‌گذارند. چنان فریاد می‌زنند و از زبان ملت، دولت را به صلابه می‌کشند که گویی اکثریت آنها هستند و ما اقلیتی نحیف و زنبور بی‌عسلیم.

مجری‌های محترم رسانه ملی!؟ هم در حال حاضر شبیه بازجوهای گشتاپو تمام وقت‌شان به سین جیم وزیران و اهالی کابینه اختصاص دارد که چرا صاحبان فیش‌های نجومی را هنوز سوار استر نکرده اید و گرد شهر نچرخانده اید یا چرا هنوز دلار 1000 تومان نشده؟! باقی میکروفن به دست‌هایی که سرشان خلوت است هم تماماً کارشناس FATF تشریف دارند و صبح تا شب هر مقام مسئولی حتی مدیران بهداشت و درمان و ورزش و جوانان و محیط زیست و آموزش و پروش را سؤال- جواب می‌کنند که به چه حقی زیر بار اف ای تی اف رفته اید؟

خب در چنین وضعیتی به نظرتان دولت اعتدال چه کار باید بکند که آنقدر دوستان دچار زحمت نشوند و رگ گردن‌شان به دردسر نیفتد و برای تحقیر و توهین منتخب ۱۸ میلیونی مردم در میان شخصیت‌های معلوم الحال تاریخ و نقش منفی انیمیشن‌ها دنبال سوژه جدید نباشند؟

1-دولت اعتدال وزارتخانه‌های خارجه و فرهنگ و ارشاد اسلامی را کل یوم منتظر خدمت کرده و در یکسال آینده دیپلماسی و هنر را به حالت تعلیق درآورد؟

۲-دولت اعتدال تمام وزیران را به مرخصی استعلاجی بفرستد و از اصحاب ولنجک تقاضا کند که این یکسال آخر سکان را دست بگیرند؟

3-دولت اعتدال اصلاً کلید کل کابینه را با پیک موتوری قابل اطمینان به مقصد روزنامه توپخانه ارسال کند تا هر جور صلاح می‌دانند عمل کنند؟

** اگر گزینه‌های بالا برای دوستان کافی نیست، دیگر کار بیشتری از ما بر نمی‌آید. باید از روش‌های مطمئن تری استفاده کرده و قال قضیه را بکنند. جمع‌آوری مصادیق رد صلاحیت در این موارد توصیه می‌شود که خب در این فقره هم حسابی خودشان استاد هستند و نیازی به توصیه حقیر ندارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید سجاد نظاری

      واقعا طنز زیبا و قابل تاملیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج