اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۹۹۳۷۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

طنز؛ متاسفانه جوانان روزنامه می‌خوانند!

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت:

شب گذشته پدرم وارد اتاق شد و به محض اینکه متوجه شد در حال مطالعه روزنامه هستم، یک پس‌گردنی به بنده زد و گفت: «روزنامه می‌خونی؟ لابد فردا هم می‌ری سینما و پس‌فردا هم سیگار می‌کشی؟» و روزنامه را از دستم گرفت.حق هم دارد. با این روندی که برخی از جراید و شخصیت‌ها در پیش گرفته اند، باید مانند فیلم شعله در سال‌های دور، روزنامه را داخل بالش یا پارچه گذاشته و این‌طرف و آن‌طرف ببریم.پس‌فردا هم که می‌خواهند برایمان زن بگیرند، یک تحقیق می‌کنند و یکی از همسایه‌ها به خانواده عروس می‌گوید «وا... چه عرض کنم، پسرشون روزنامه می‌خوند، دیگه تصمیم با خودتون!» الان در خانه ما اصلا وضعیت بغرنجی حاکم شده است.شب گذشته به مادرم گفتم «مامان هوس آلبالوپلو کردم».
بنده خدا چندبار دستش را گاز گرفت و به پدرم گفت «بلا به دور، بچه‌های این دوره و زمونه چقدر پررو شده‌اند!».به میوه‌فروشی که می‌رویم باید به آقا شاپور بگوییم «از اون میوه‌ها دارید؟» آقا شاپور هم چشمک ریزی بزند و با چشم و ابرو جای آلبالوها را به شما نشان بدهد.خب این چه وضعی ست؟! حالا روزنامه و مجله به کنار، آدم دیگر نمی‌تواند مصاحبه‌های بعضی از افراد را هم حتی گوش بدهد.
یک سری لغات که ما در زمان کودکی اگر به کار می‌بردیم، قاشق داغ پشت دست‌مان می‌گذاشتند، تیتر سخنان برخی از سخنرانان شده است.روز گذشته پدرم برای تمام شبکه‌های خبری قفل کودک گذاشت تا نتوانیم آنها را تماشا کنیم.شما در نظر بگیرید ناگهان یک رسانه ای، بخشی از سخنان استاد عباسی را پخش کند، آن وقت دیگر بین والدین و فرزندان حرمتی باقی می‌ماند؟ از همین امروز هر کس از روزنامه‌نگاران بپرسد شغل‌شان چیست، بدون شک پاسخ می‌دهند «توی مکانیکی داییم کار می‌کنم!»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج