اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۰۶۸۲
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

طنز؛ کیارستمی و عادت بد پزشکان خارجی!

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت:

صحبت های پزشک عباس کیارستمی در مورد علت فوت این هنرمند بزرگ کشورمان حداقل نشان داد که با رفتن ایشان، چراغ هنر خاموش نخواهد ماند و هستند بزرگانی که راه ایشان را ادامه دهند. (البته در زمینه طنز و کمدی!)
خیلی هم جدی در نقش خودشان فرورفته و زیرپوستی بازی می کنند. از آنجایی که پزشک ایشان اعلام کرده دلیل فوت مرحوم ضربه مغزی (در کشور فرانسه) بوده، بنده با خودم فکر کردم که احتمالا ایشان به این دلایل دچار ضربه مغزی شده اند؛
الف- پزشکان خارجی چون در دامن استکبار بزرگ شده و به دلیل زندگی در کشورهای خارجی رسما و علنا جیره خوار استکبار هستند، کله بیماران را پیش از عمل جراحی به دیوار می کوبند.
ب- وقتی کشتی‌گیران ما به مسابقات جهانی رفته و حریفان را ضربه فنی می‌کنند (مثل استاد عبدولی که انصافا کمیته جهانی المپیک را ضربه فنی کرد!) طبیعی است آنها انتقام آن ضربه های فنی را در بیمارستان با ضربه مغزی بگیرند.
ج- پزشکان خارجی یک عادتی دارند، وقتی بیمار به آنها مراجعه می‌کند، اول او را از طبقه چهارم به محوطه بیمارستان از پنجره به بیرون پرتاب می کنند، اگر بیمار مورد نظر زنده ماند که خب حالش خوب است و از بنده و شما هم سالم تر است، اگر دچار ضربه مغزی و فوت شد که خب عمرش به دنیا نبوده و وقت بیمارستان را هم نگرفته.
د- اگر برخی از افراد قبل از حرف زدن، کمی فکر کنند، ما مجبور نمی شویم انقدر استدلال بیاوریم، یعنی حرف های آنها حتی روی استدلال های ما هم تاثیر گذاشته است.
در عین حال دوستان می توانند روی گزینه های دیگری به جز ضربه مغزی هم حساب باز کنند، یعنی یک ضربه مغزی نمی تواند دلیل قانع کننده‌ای باشد.
بنابراین احتمالا به زودی به جای اینکه بزرگان اشتباه خود را بپذیرند در نامه ای می نویسند «عباس کیارستمی به دلیل مصرف زیاد آب معدنی دچار سنگ کلیه بود، همچنین ایشان در مسابقه میان تیم های استقلال و ملوان نوین دچار پارگی رباط صلیبی شده و در جاده هراز نیز تصادف کرده و مهره های کمرشان آسیب دیده بود.
از این ویروس جدیدها هم گرفته بودند، پشه مالاریا هم که کارگردان بزرگ سینما و آدم عادی سرش نمی شود، نیش می زند. آن وقت با وجود این میزان آلودگی و سربی که ما هر روز داخل ریه کرده و پالم و سوسیس و کالباس، طبیعی است که افراد فوت کنند و ما هم مقصر نباشیم!»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج