adexo3
۴۱۰۱۷
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

عجیب‌ ترین وصیت‌نامه‌ ها +عکس

هر انسانی پیش از آنکه جانش را از دست بدهد، معمولا وصیت هایی را انجام می دهد که این وصیت ها می توانند تقسیم کردن اموال و یا برخی خواسته های ساده ولی عجیب باشد.

مشرق: هر انسانی پیش از آنکه جانش را از دست بدهد، معمولا وصیت هایی را انجام می دهد که این وصیت ها می توانند تقسیم کردن اموال و یا برخی خواسته های ساده ولی عجیب باشد.

در میان تمامی وصیتنامه‌هایی که نوشته می‌شود برخی بسیار عجیب هستند و نگارنده های آن تصمیمات بسیار جالبی را در مورد دارایی هایشان می گیرند و یا خواسته های بسیار عجیبی از خانواده شان دارند.

حضور متوفی در جلسه ترحیم

عجیب‌ ترین وصیت‌نامه‌ ها +عکس

یکی از عجیب ترین خواسته های بعد از مرگ را "آنجل پنتوجا مدینا" داشته است. قبل از اینکه جانش را از دست بدهد از خانواده اش خواسته بود او را دفن نکنند و بدنش را در کناری در مجلس ترحیم قرار دهند. وقتی در سن ۲۴ سالگی جانش را از دست داد خانواده اش سه روز بدن او را درکنار خانه قرار دادند و البته لباس های مختلف به تنش کردند تا بو نگیرد و پس از سه روز دفنش کردند.

۱۲ میلیون دلار برای یک سگ

عجیب‌ ترین وصیت‌نامه‌ ها +عکس

«لیونا هلمسلی» فردی است که یکی از عجیب ترین وصیت نامه های دنیا را دارد. او که فردی بسیار ثروتمند بود در ۸۷ سالگی جانش را از دست داد و البته بعد از خوانده شدن وصیت نامه اش همه متحیر شدند. او ۱۲ میلیون دلار برای سگش به ارث گذاشته بود و درخواست کرده بود تا در رفاه کامل باشد. پس از آن برای برادرش ۱۰ میلیون دلار و به هر کدام از فرزندهایش نیز تنها ۵ میلیون دلار داد.

ارث به شرط کشیدن سیگار

یکی از وصیت نامه های انتقام جویانه را «ساموئل بارت» نوشته است. او در طول زندگی به خاطر اجبار همسرش از کشیدن سیگار محبوبش ممنوع بود ولی در سال ۱۹۶۰ که جانش را از دست داد انتقامش را از همسرش گرفت. او نزدیک به ۳۳۰ هزار دلار را برای او به جا گذاشت اما شرط کرد که او باید روزانه ۵ سیگار از همان برند بکشد تا این ثروت به او تعلق پیدا کند.

کتابخانه‌ای برای مردان

عجیب‌ ترین وصیت‌نامه‌ ها +عکس

شاید یکی از طرفداران سفت و سخت حقوق مردان را می توان «تی ام زینک» دانست. او در سال ۱۹۳۰ درگذشت و در وصیت نامه خود ۳۵ هزار دلار را تنها وقف ساخت کتابخانه ای برای مردان کرد. او گفته بود کتابخانه حتی نباید کتابی که نویسنده آن زن باشد داشته باشد. البته دختر او که تنها ۵ دلار ارث برده بود با ترفندهای خاصی وصیت نامه را به نام خودش تمام کرد و این کتابخانه ساخته نشد.

ارث به شرط ازدواج مجدد

عجیب‌ ترین وصیت‌نامه‌ ها +عکس

شاعر المانی «هینریچ هاین» کسی است که یک وصیت بسیار جالب دارد. او در سال ۱۸۴۱ با یک زن بی سواد از روی اجبار ازدواج کرد و البته از آن به بعد زجرهای بسیاری را در زندگی تحمل کرد. در سال ۱۸۵۶ که در گذشت وصیت کرد او باید ازدواج کند تا ثروت به او برسد. در اداکه وصیت نامه «هاین» اورده است اینگونه حداقل یک مرد از مرگ من افسوس می خورد.

فرستادن خاکستر به فضا

عجیب‌ ترین وصیت‌نامه‌ ها +عکس

«جن رودنبری» تهیه کننده تلویزیون در سال های دور است و بیشتر علاقه ساخت برنامه های فضایی داشت. علاقه او باعث شد تا تصمیمی جالب بگیرد. او در وصیت نامه خود آورده بود که بعد از مرگ خاکسترش را به فضا بفرستند. در سال ۱۹۹۷ که او در گذشت خاکسترش با یک فضاپیمای اسپانیانی به مدار زمین فرستاده شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هما

      خیلی مسخره بود

    • منا

      یهچیز خوب تو سایستتون نبود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج