۴۱۱۲۷۳
۴ نظر
۵۰۱۴
۴ نظر
۵۰۱۴
پ

کمک مخفیانه پسربچه به همکلاسی نیازمند خود

از آغاز این سال تحصیلی، «ژوزت دورن» به درخواست سرش «دیلن» هرروز صبح یک کار غیرمعمول انجام می دهد. او هر روز در بسته ناهار پسرش دو ساندویچ، دو بسته چیپس، دو نوشیدن و دو وعده میوه می گذارد.

برترین ها: از آغاز این سال تحصیلی، «ژوزت دورن» به درخواست سرش «دیلن» هرروز صبح یک کار غیرمعمول انجام می دهد. او هر روز در بسته ناهار پسرش دو ساندویچ، دو بسته چیپس، دو نوشیدن و دو وعده میوه می گذارد. اوایل دورن فکر می کرد پسرش در سن رشد است و بدنش نیاز به دو برابر غذا برای سوزاندن دارد. او در نهایت از دیلن سوال کرد و با پاسخ شگفت انگیزی در مورد اینکه چرا او به غذای اضافی نیاز دارد روبرو شد. «غذا برای این پسر است. او هرروز ناهار فقط یک فنجان میوه می خورد. آیا می توانی برای او هم ناهار آماده کنی؟ من فکر نمی کنم او پول ناهار داشته باشد.»
مشخص شد که دیلن یک همکلاسی دارد که خانواده اش واقعا به کمک نیاز دارند. مادر تنهای پسر بچه به تازگی شغلش را از دست داده و دیگر قادر به خرید ناهار مدرسه فرزندش نیست. پس از فهمیدن این موضوع دورن مشتاق تر شد که به پسرک و مادرش کمک کند زیرا می توانست موقعیت آن ها را کاملا درک کند زیرا چند سال پیش او و پسرش هم بی خانمان بودند. او در اتومبیلش زندگی می کرد و غذا نداشتند. حالا که آن ها توانسته اند بر مشکلات خود غلبه کنند و در مکان ثابت ساکن شوند، دورن چیزی بیشتر از این نمی خواهد که بتواند به کسانی که نیاز دارند کمک کند.
وقتی که مادر پسربچه متوجه کمک دورن شد، از او خواست که پول همه چیز را به او برگرداند، اما دورن قبول نکرد. او معتقد است هیچ کار خاصی نکرده و فقط کاری را انجام داده که یک انسان وظیفه دارد انجام دهد. مهربانی و سخاوت متوقف نمی شود. بازیکنانش به تلاش های دورن که مربی تیم والیبال مدرسه محلی است پی بردند و ۴۰۰ دلار جمع کردند تا به مربی خود «دورن» بدهند تا هزینه همه ناهارهای اضافی که از جیب خود تهیه کرده بود را جبران کنند. اما دورن از این کار امتناع کرد و آن را به کافه تریای مدرسه پسرش اهدا کرد. این پول برای پرداخت حساب همه ناهارهایی که دانش آموزان مدرسه خورده بودند کافی بود.
کمک مخفیانه پسربچه به همکلاسی نیازمند خود
کمک مخفیانه پسربچه به همکلاسی نیازمند خود
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نوشا

      متن خیلی بد ترجمه شده

    • رضا

      به این می گن انسانیت

    • پریسا

      چقدم مخفیانه موند خخخخ . ولی ای ول به مهربونی و انسانیت این بچه

    • بدون نام

      افرین به این ادمها ...............هر چه کنی به خود کنی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج