۴۳۴۷۲۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

طنز؛ به جان شما این فقط خواهش است!

پیمان مقدم در روزنامه ایران:

جناب آقای حداد عادل؛ سلام... بسیار شرمساریم که اونطور ادیب و فهیم و فرهیخته نیستیم که همچون راویان اخبار و طوطیان شکرشکن شیرین گفتار متن وجیزه‌مان شیوا و گویا و همه چی تمام باشد. عارضیم به خدمت شما که حضور جناب‌تان در فضای مجازی و بالاخص شبکه خبیثه توئیتر ما را سر ذوق آورد، بخصوص که به روز هم تشریف دارید و در مباحث روز مشارکت فعالی می‌فرمایید و ضمن آموزش شیوه درست نگارش فارسی، فرق میان لغات و مفاهیم را به خلق‌الله در ۱۴۰ حرف آموزش می‌دهید.

خدا وکیلی خودتان بهتر می‌دانید که مدیران علاقه وافری به حرافی و دور از جان‌تان وراجی دارند،یعنی حتی وقتی قرار است دوستان درباره مضرات برجام و خیانت‌های هسته‌ای دولت اعتدال بفرمایند بحث را از فرق میان نوترون و الکترون شروع می‌کنند و بعد از تقدیر و تشکر از انشاهای تیم مذاکره‌کننده قبل، دیکته تیم مذاکره‌کننده حال را به خاک سیاه می‌نشانند. حالا اینکه مدیران و شخصیت‌هایی که تا به حال همه چیز را به میل مبارک‌شان محدود می‌کردند تشریف بیاورند و محدودیت 140 حرفی را بپذیرند والله که جهاد اکبری با نفس اماره را تجربه کرده‌اند.

الغرض... جناب حداد عادل؛ به جان خودتان این تهمت نیست! شما از در پشتی به شبکه توئیتر وصل می‌شوید؟ ورودی وی آی پی دارد؟ اگر از فیلتر شکن استفاده می‌کنید لابد خودتان در جریان هستید که در واقع قانون را قلقلک داده اید. به هر حال ما که عمری است در قلقلک دادن قانون تبحر داریم خواستیم شما را مطلع کرده باشیم و در عین حال تقاضا کنیم شما که دست‌تان به مسئولان و متولیان فیلتر می‌رسد نصیحت بفرمایید که به جان عزیزتان و عزیزشان این کارها جواب نمی‌دهد.
از خیلی وقت پیش‌ها هم معلوم بود که جواب نمی‌دهد؛ از همان قدیم ندیم‌ها که دستگاه پخش کاست ویدئوی بتامکس را داخل گونی سیب زمینی به خانه می‌آوردیم و تا صبح شونصد بار خشم اژدهای بروسلی و گنج قارون را تماشا می‌کردیم. حالا هم نتیجه این فیلترها و موانع همین می‌شود که حتی رئیس محترم فرهنگستان زبان و ادب پارسی و نماینده چند دوره مجلس تهران هم توئیتر را در سیستم ا ش نصب و راه‌اندازی فرموده و قانون را قلقلک دهد.
خب چه کاری است دکتر حداد؟ دیگر از شما فصیح‌تر و بلیغ‌تر و داناتر به صلاح کار ملت و دولت در کره خاکی مگر داریم؟ تازه خدا بدهد برکت تا دل‌تان بخواهد اینجا واژگان نامأنوس هست که برای قلب و تبدیل‌شان به فارسی سلیس وقت سر خاراندن نخواهید داشت. تا شما فیو و ریتوئیت و ترند و ریپلای و منشن را فارسی‌سازی بفرمایید، مجلس یازدهم هم بر پا خواهد شد. مخلص کلام اینکه دکتر جان؛ هر وقت تشریف بردید و مستندات و مدارک تخلف دولت و دخالت آشکارش در انتخابات مجلس دهم را به مراجع ذی صلاح تحویل دادید سفارش اینجا را هم بفرمایید. راستی فری گیت را هم به روز کنید؛ بسیار سرعت خوبی دارد. یا حق...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج