۴۳۸۷۱۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

طنز؛ داداش یه نور میندازی ببینیم توپ کجاست؟!

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت:

بازی تیم‌های پرسپولیس و پدیده مشهد به دلیل بارش برف لغو شد.البته ما نمی‌خواهیم در مورد لغو این مسابقه صحبت کنیم که این روزها لغو در آنجا امری طبیعی است.بلکه می‌خواهیم به کیفیت ورزشگاه‌های تازه‌تاسیس کشورمان بپردازیم که انصافا آخر تکنولوژی و معماری مدرن هستند. ورزشگاه نقش جهان اصفهان که بعد از سی و سه پل و چهل ستون از قدیمی‌ترین آثار باستانی شهر اصفهان به حساب می‌آید و تقریبا نصف جهان شاهد احداث این ورزشگاه بودند، در نهایت روزی هم که ساخته شد صندلی هایش را باد با خودش برد.
ورزشگاه مشهد هم که به علت سرما و برف کلا قابل استفاده نیست اما پیشنهاد می‌دهیم ورزشگاه را به صورت قلفتی بردارند و به یک شهر گرمسیری ببرند. ورزشگاه یادگار تبریز هم که پس از احداث و بهره برداری، مجددا در حال ساخته شدن است، یعنی ما اول مورد بهره برداری قرار می‌دهیم و بعد ورزشگاه‌ها را می‌سازیم، یعنی عمر سازه را شما ببینید و حالش را ببرید.عمر گل لاله از عمر ورزشگاه‌های فوتبال ما بیشتر است.
ورزشگاه‌های دیگرمان هم انصافا حرف ندارند؛ برخی از آنها با نور شمع مسابقاتی که شب‌ها برگزار می‌شود را روشن می‌کنند و مورد داشته ایم که دروازه بان به مهاجم تیم حریف گفته: «داداش یه نور میندازی ببینیم توپ کجاست؟!» خلاصه در این شرایط فوتبال ما و انگلستان و اسپانیا با هم حرفه‌ای هستند، یعنی نیوکمپ و سانتیاگوبرنابئو ورزشگاه‌های یک لیگ حرفه‌ای هستند و ورزشگاه‌های ما هم برای یک لیگ حرفه‌ای هستند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج