اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۸۷۹۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

طنز؛ از افشای فایلِ صوتیِ وزیر در سوپریِ محل تا جایگزینِ کاج کریسمس!

علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

سخنگوی دولت اعلام کرد نرخ تورم پس از چهل سال ناگهان شروع به افزایش کرد. آقای «کهنه بخت!» در این باره، در جمع خبرنگاران توضیح داد: «ما فکر می‌کردیم افزایش نیافتن نرخ تورم در این چهل سال ناشی از سیاست‌های خودمان است، نگو جناب تورم از چهل سال قبل تا حالا تو چالش مانکن بوده و الان که فهمیده چالش مورد نظر تموم شده، داره کم کاری‌های چهل سال قبلش رو جبران می‌کنه و این مساله افزایش تورم، کلا ربطی به کسی نداره و کاریش هم نمی‌شه کرد!» سخنگوی دولت در پایان از قشر جوان درخواست کرد یه چالشی شبیه چالش مانکن راه اندازی کنند تا بلکه تورم و قیمت‌ها دوباره بی حرکت بمانند!

وزیر ارتباطات، عکسی که در شبکه‌های مجازی منتشر شده و آن‌را کیک جشن تولد ایشان معرفی کرده بودند را بی اعتبار اعلام کرد و گفت: «اولا در این عکس، تصویر کیک جشن تولد، به شکل یک دسته فیبر نوری است در حالی‌که کیک جشن تولد اصلی بنده که چند ماه قبل بود، به شکل یک لاک پشت سفارش داده شده بود! در ضمن عکس کیک منتشر شده، نشان می‌دهد که کیک میوه‌ای است، در حالیکه بنده کیک میوه‌ای دوست ندارم و هلاک کیک شکلاتی هستم!» در حاشیه این گفت‌وگو، یکی از خبرنگاران از جناب وزیر پرسید: «پس کی سرعت اینترنت زیاد می‌شود؟» و جناب وزیر پاسخ داد: «شما هم چقدر عجولید ... در ضمن سرعتِ زیاد، مال ماشین اورژانس و آتش نشانیه، نه اینترنت!»

ارامنه تهران در بیانیه‌ای از سایر همشهریان تهرانی خود درخواست کردند در آستانه سال نوی میلادی، حداقل چند تا درخت کاج هم برای آن‌ها باقی بگذارند! در این بیانیه آمده است: «البته درخت کاج چیزی نیست که قابل سایر هموطنان‌مان را داشته باشد، ولی خب کار در چشم و هم چشمی برای خرید کاج کریسمس توسط غیر ارامنه به جایی رسیده که خود همشهریان ارمنی برای تهیه کاج کریسمس به زحمت می‌افتند و بعضی وقت‌ها اصلا درخت کاج گیر نمی‌آورند و مجبورند از جالباسی پایه دار به عنوان درخت استفاده نمایند و تزیینات درخت را به آن آویزان کنند.!»

فایل سخنان وزیر امور خارجه توسط سوپری محل افشا شد! براساس خبرهای منتشر شده، گویا آقای وزیر که همیشه در جمع اظهار می‌کرده از اعتماد به نوشابه‌های گازدار بیزار است و فقط به دوغ آبعلی اعتماد دارد و از آن می‌خورد، در این فایل صوتی، هنگام خرید از سوپری محل می‌گوید: «از هر چی دوغه دیگه زده شدم، یه باکس نوشابه گازدار زرد بده بزنیم به بدن!» یکی از مخالفان آقای وزیر که به این فایل صوتی دسترسی پیدا کرده، در گفت‌وگویی اعلام کرد باید این فایل به گوش همه برسد تا بدانند وزیرشان به راحتی دوغ و نوشابه را با هم قاطی می‌کند. این مخالف در پایان گفت: «حالا همه این‌ها هیچی، وزیر مملکت دیگه چرا به نوشابه نارنجی می‌گه نوشابه زرد؟!»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج