۴۵۷۲۶۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

طنز؛ از مشكل كي روش با خودكار قرمز تا كشف فرارترين عنصر جهان!

علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

از مشكل كي روش با خودكار قرمز تا كشف فرارترين عنصر جهان!

دانشمندان علم فيزيك در بيانيه‌اي فرارترين ماده جهان را اعلام كردند. آن‌ها در بخش‌هايي از اين بيانيه نوشتند: «ما تا قبل از اين گمان مي‌برديم اتر فرارترين ماده جهان است اما وقتي يكي از همكاران ما يك بسته اينترنتي از يكي از اپراتورهاي تلفن همراه ايران خريد، بلافاصله فهميديم در انتخاب فرارترين عنصر جهان، بسيار شتاب‌زده عمل كرديم!» در ادامه اين بيانيه آمده است: «بسته اينترنتي مورد نظر به محض اينكه بدون باز شدن، توسط دو نفر ديگر از همكاران‌مان مشاهده شد، پيامك اتمامش به گوشي همكارمان رسيد!»

كارلوس كي‌روش اعلام كرد به زودي از سمت سرمربي‌گري تيم ملي استعفا مي‌دهد. وي در پاسخ اين سوال كه: «شما چهل سال قبل هم تهديد به استعفا مي‌كرديد!» گفت:« ولي اين دفعه ديگه تصميمم جدي است؛ اين هم متن استعفا‌نامه‌ام!» در ادامه كي‌روش متن استعفا‌نامه‌اش را از جيب بغل كتش درآورد و در حضور خبرنگاران آماده امضايش شد كه متوجه شد خودكارش جوهر تمام كرده! در اين هنگام يكي از خبرنگاران خودكارش را در اختيار كي‌روش قرار داد. كي‌روش از خبرنگار مورد نظر پرسيد: «خودكارت چه رنگيه؟!» خبرنگار پاسخ داد: «قرمز!» كه اين پاسخ، برخورد تند كي‌روش را به دنبال داشت و در حالي‌كه زير لب چيزهايي درمورد برانكو، پرسپوليس و زير‌آب‌زني مي‌گفت، نشست با خبرنگاران را ترك كرد!

كِشِ دلار در رفت! كارشناسان امور اقتصادي كه به امور خياطي هم مشرف هستند، دليل اين رخداد را بالا و پايين كشيدن‌هاي قيمت دلار در چهل سال گذشته دانستند و اعلام كردند: «راستش با اين همه بالا و پايين كشيدن قيمت دلار، ما زودتر از اين‌ها منتظر در رفتنِ كِش دلار بوديم. يعني مقاومتي كه اين كِش در اين چهل ساله از خودش به خرج داد، سيم بكسل هم نمي‌توانست به خرج بدهد!» كارشناسان، پايين كشيدنِ شديدِ قيمت دلار را ناشي از اين كِش در رفتن دانستند و اعلام كردند انتظار مي‌رود پس از جايگزيني كش جديد با كش دررفته كهنه، نوسانات قيمت دلار، دوباره آغاز شود!

رهبر كره شمالي اعلام كرد اگر همبرگر و سيب‌زميني با نوشابه ليواني‌اش كه از شعبه مك‌دونالد شهر توكيو سفارش داده، تا نيم ساعت ديگر به دستش نرسد، يكي از كلاهك‌هاي هسته‌اي كره شمالي را نزديك مرز كره جنوبي منفجر مي‌كند! هفته قبل هم رهبر كره شمالي اعلام كرده بود اگر قليان دو سيب نعنايش تا سر شب از دربند تهران به دستش نرسد، يك كلاهك هسته‌اي در اقيانوس آرام منفجر مي‌كند! دبير كل سازمان ملل ضمن ابراز نگراني از خرده فرمايش‌هاي رهبر كره شمالي از كشورهاي دنيا خواست سفارش‌هاي ايشان را به موقع به دست‌شان برسانند تا صلح جهاني بيش از اين به خاطر دو سيخ كباب يا چهار تا موز و آناناس و سي‌دي اورجينال فيلم تايتانيك به خطر نيفتد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج