adexo3
۴۶۰۹۴۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

طنز؛ با این کوچه ساختنتون!

به کوچه ای رسیدم که پیرمردی از آن خارج می شد، به من گفت: نرو که بن بست است! گوش نکردم، رفتم. وقتی برگشتم و به سر کوچه رسیدم، پیر شده بودم!

ماهنامه خط خطی - مهرشاد مرتضوی: به کوچه ای رسیدم که پیرمردی از آن خارج می شد، به من گفت: نرو که بن بست است! گوش نکردم، رفتم. وقتی برگشتم و به سر کوچه رسیدم، پیر شده بودم!

به کوچه ای رسیدم که پیرمردی از آن خارج می شد، به من گفت: نرو که بن بست است! گوش نکردم، رفتم. وقتی برگشتم و به سر کوچه رسیدم، پیر شده بودم! یعنی می خوام بگم گند بزنه به این کوچه ساختنتون!

به کوچه ای رسیدم که پیرمردی از آن خارج می شد، به من گفت: نرو که بن بست است! گوش نکردم، رفتم. وقتی برگشتم و به سر کوچه رسیدم، پیر شده بودم، همسر و سه فرزند، حقوق بازنشستگی، خانه و ماشین داشتم. پیرمرد پرسید: از اینا کجا می دادن من ندیدم؟!

به کوچه ای رسیدم که پیرمردی از آن خارج می شد، به من گفت: نرو که بن بست است! گوش نکردم. من را بدجور زد که دیگر به حرف بزرگ تر گوش کنم.

به کوچه ای رسیدم که پیرمردی از آن خارج می شد، به من گفت: نرو که بن بست است! گوش نکردم، رفتم. وقتی برگشتم و به سر کوچه رسیدم، پیرمرد هنوز نفس داشت، داشت هنوزم بره هاش رو می لیسید.

به کوچه ای رسیدم که پیرمردی از آن خارج می شد، به من گفت: نرو که بن بست است! گوش نکردم، رفتم. وقتی برگشتم و به سر کوچه رسیدم، یادم آمد موبایلم را ته کوچه جا گذاشته ام. خلاصه که پوستم کنده شد.

به کوچه ای رسیدم که پیرمردی از آن خارج می شد، به من گفت: نرو که بن بست است! گوش نکردم، رفتم. جای دور زدن نداشت، برگشتنی دنده عقب گرفتم.

به کوچه ای رسیدم که پیرمردی از آن خارج می شد، به من گفت: نرو که بن بست است! گوش نکردم. گفت: از زیرش مترو رد شده، یکهو میری پایین ها! گوش کردم و از آن کوچه فاصله گرفتم.

به کوچه ای رسیدم که پیرمردی از آن خارج می شد، به من گفت: نرو که بن بست است! گفتم: اتفاقا جا پارک بهتر پیدا می شه. ضایع شد و سینه خیز به راهش ادامه داد.

به کوچه ای رسیدم که پیرمردی از آن خارج می شد، به من گفت: نرو که بن بست است! گفتم: همیشه اول سلام کن. خیلی خجالت کشید.

به کوچه ای رسیدم که پیرمردی در آن لی لی بازی می کرد. به او ملحق شدم و ساعت ها یک لنگه پا وسط کوچه عر زدیم و «دو دو اسکاچی» خواندیم. خجالت هم نمی کشم.

به کوچه ای رسیدم که پیرمردی از آن خارج می شد و دستش ظرف یک بار مصرف غذا بود. قطعا با کله وارد کوچه شدم!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج