adexo3
۴۷۰۲۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

"از توسری‌خوری تا شکست ناپذیری"

همه مقهور اراده پولادین کشتی‌گیر یک پا

آنتونی روبلز، کشتی‌گیر ۲۵ ساله آمریکایی با وجود این که مادرزاد با یک پا به دنیا آمد، در مسابقات دانشگاهی آمریکا موفقیت‌های زیادی را به دست آورد.

ایسنا: آنتونی روبلز، کشتی‌گیر ۲۵ ساله آمریکایی با وجود این که مادرزاد با یک پا به دنیا آمد، در مسابقات دانشگاهی آمریکا موفقیت‌های زیادی را به دست آورد.

او با وجود این که تنها با یک پا به دنیا آمد از بچگی و از سن سه سالگی از پوشیدن پای مصنوعی اجتناب کرد. با این وجود روبلز بدنش را با روش‌های تمرینی مختلف قوی کرد. او از زمانی که تمرین یکی از پسرعموهای بزرگ‌تر خود را تماشا می‌کرد، جذب ورزش کشتی شد.

همه مقهور اراده پولادین کشتی‌گیر یک پا

روبلز در اولین مسابقه کشتی مدرسه‌اش پنج برد و هشت باخت داشت تا در رقابت‌های شهر «مسا» از آریزونا آخر شود. اما رابلز ناامید نشد و با تمرین‌های مستمر توانست چگونه ایستادن و راه مبارزه کردن را با پیدا کردن مرکز ثقل بدنش برای دفاع در برابر حملات رقبا را یاد بگیرد. او تا جایی پیش رفت که در دبیرستان «مسا» رکورد ۹۶ برد و بدون شکست را از خود به جای گذاشت و رقابت‌های دانشگاهی‌اش را با ۱۲۹ برد و ۱۵ باخت به پایان برد.

او در سطح دانشگاهی و در مسابقات منطقه‌ای نیز عناوین مختلفی از خود بر جای گذاشت و در مسابقات قهرمانی دانشگاه‌های آمریکا عناوین چهارم و هفتم را کسب کرد و در نهایت دوران کشتی خود در ایالت آریزونا را با ۱۲۲ برد و ۲۳ باخت به پایان رساند.

همه مقهور اراده پولادین کشتی‌گیر یک پا

در ژانویه ۲۰۱۲ روبلز جایزه شجاع‌ترین ورزشکار سال ۲۰۱۱ را از انجمن نویسندگان ورزش فیلادلفیا گرفت.

او همچنین نویسنده کتاب «توقف ناپذیر- از توسری خوری تا شکست ناپذیری؛ چگونه من قهرمان شدم » است.( Unstoppable- From Underdog to Undefeated: How I Became a Champion) این کتاب در سال ۲۰۱۲ به چاپ رسید.

این کشتی‌گیر یک پا هم ردیف ورزشکاران معلول سرشناسی همچون جیم آبوت (بازیکن بیسبال، که یک دست داشت)، کیسی مارتین (گلف باز معلول)، اوسکار پیستوریوس (دونده بدون پا) ، فالدیر چاهباری (بوکسوری با یک چشم) و دیو استیونس (بازیکن بیسبال بدون پا) قرار گرفت.

همه مقهور اراده پولادین کشتی‌گیر یک پا

همه مقهور اراده پولادین کشتی‌گیر یک پا

همه مقهور اراده پولادین کشتی‌گیر یک پا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج