۴۷۰۶۶۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

طنز؛ محرومیت استقلال و مدیران دارای عکس با شورت ورزشی

چندی پیش فیفا طی نامه­‌ای به باشگاه استقلال اعلام کرد که مطالبات عادل شیحی، بازیکن آلمانی فصل گذشته خود را پرداخت کند. مدیریت استقلال هم مثل این مستاجرهایی که مي‌خواهند اجاره خانه را دیر بدهند، به فیفا اعلام کردند جون داداش دست‌مون تنگه.

شاهين قديانى در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

چندی پیش فیفا طی نامه­‌ای به باشگاه استقلال اعلام کرد که مطالبات عادل شیحی، بازیکن آلمانی فصل گذشته خود را پرداخت کند. مدیریت استقلال هم مثل این مستاجرهایی که مي‌خواهند اجاره خانه را دیر بدهند، به فیفا اعلام کردند جون داداش دست‌مون تنگه. اوضاع خیلی خرابه. پول بیاد دست‌مون چشم می­‌ریزیم براتون. بدین ترتیب پس از موعد مقرر طلب شیحی را پرداخت کردند. فیفا هم طی نامه­‌ای اعلام کرد باشگاه استقلال حق اضافه­ کردن بازیکن در پنجره نقل‌­ و ­انتقالات را ندارد. البته گفته می‌‌شود مدیریت باشگاه استقلال از مدت­‌ها پیش این نامه را دریافت کرده، اما آن را جدی نگرفته و گفته انقدر حکم بدهید تا حکم‌دان‌تان پاره شود، ما کار خودمان را می­‌کنیم.
نامه را در کشوی میزش قایم کرده و انگار نه انگار طوری شده، خیلی خونسرد بازیکن جذب کرده است. در روایت دیگری هم گفته شده استقلال در موعد مقرر قصد داشته پول بازیکن را پرداخت کند اما «م.م» یکی از اعضای هیات مدیره استقلال که باید برگه را امضا می‌کرده گفته در دانشگاه کرج به همراه دانشجویانش در حال خوردن آبگوشت است و بعدا برگه را امضا خواهد کرد. اداره مالیات هم که دیده پول سرگردان مانده مثل ببر بنگال پریده و پول را به خاطر بدهی‌­های مالیاتی استقلال ضبط کرده است و مدیریت استقلال متوجه شده که طوری مدیریت کرده که جا تَر است و بچه برخلاف همیشه هست و کار خرابی کرده است.
البته به عضو هیات مدیره استقلال که نمی­‌توان خرده گرفت چون افرادی که به دانشگاه آزاد کرج رفته‌اند، می­‌دانند که از لحاظ جذابیت­‌های بصری در سطح بالایی قرار دارد و جان می­‌دهد که با مشت پیاز را له کنی و گوشت کوبیده را با نان بربری بخوری و به ریش نداشته فیفا و جیانی اینفانتینو بخندی. از مدیرعامل استقلال هم نمی‌‌توان خرده گرفت چون این فیفاست که عقده­‌ای بازی در آورده، وگرنه ما اینجا ده سال است به طرف می­‌گوییم بیا وامت را پس بده و طرف هم نمی‌­آید و هیچی هم نشده و همه خوب و خوش دارند زندگی­‌شان را می­‌کنند.
البته استقلال برای فیفا استدلال آورده که ما در تحریم بودیم و پول‌ها را نتوانستیم انتقال دهیم، بابک زنجانی هم در دسترس نداشتیم. تازه تعطیلات کریسمس هم بوده و هوا هم سرد بوده اما باز هم فیفا راضی نشده است. بنابراین از مدیران ورزشی عزیز درخواست می‌­کنیم اولا درک کنند که فیفا با بقالی اصغر آقا فرق دارد و جیگر نمی­‌شود. ثانیا کلا آبگوشت نخورند چون چرب است و میزان مدیریت خون‌شان را کم می­‌کند و ثالثا همواره یک بابک زنجانی زاپاس برای انتقال پول در کنار خود داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج