۴۹۹۱۸۱
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

طنز؛ ارتباط کاندیدای اصول‌گرا و کوکوی لوبیای سحرآمیز!

فریور خراباتی در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت؛

رویکرد صدا و سیمای نازنین در قبال دولت یازدهم و انتخابات پیش‌رو انصافا بیست نباشد، بعد از منچستریونایتد دوم است. دیگر کاندیداهای احتمالی یک سری از جناح‌ها و گروه‌ها، کم مانده پشت بلندگو بروند و بخوانند:«اگه می‌خوای شاد باشی، مثل گل‌ها باز بشی، بیا باهم بشینیم، یه برنامه ببینیم!» این برنامه‌ها ماهیت سیاسی ندارند و متاسفانه باید بگویم صحبت‌های دکترنوبخت، سخنگوی دولت مبنی بر اینکه:«تیم سیاسی ویژه‌ای در صداوسیما تخریب‌ دولت را برعهده دارند» از اساس رد می‌شود. البته صدا و سیما در حمایت از جناح‌های سیاسی ید طولایی دارد. مثلا برنامه حمایت از دولت از طریق شبکه چهار سیما، ساعت ۲:۱۵ دقیقه نصف شب پخش می‌شود. یک مقدار کنداکتور برنامه‌ها پر شده و دوستان در تلاش هستند که خدای نکرده حق کسی پایمال نشود.

در همین رابطه به گزارش یک شاهد عینی، مدیر یکی از شبکه‌های تلویزیون خطاب به یک کارشناس موافق دولت گفته:«ببین یه ربع وقت داری، توی برنامه‌ات از مسکن مهر، سهام عدالت و یارانه‌ها دفاع کن، نمی‌خواد کت‌وشلوارم بپوشی، با پیژامه بیا، جمع خودمونیه، حرفاتم که تموم شد، زیر گاز و چراغ‌ها رو خاموش کن، کلیدم بذار زیر گلدون!» بعد کارشناس موافق دولت گفته:«مسکن مهر، سهام عدالت و یارانه که دسته گل دولت سابق بود، چه ربطی به این دولت داره؟» که مدیر شبکه پاسخ داده:«ببین واسه من این دولت و اون دولت نکن، حالا یه ربع می‌خوای حرف بزنی، ده دقیقه‌اش رو به عملکرد مثبت و درخشان و زرین دولت سابق اختصاص بده، چیزی ازت کم میشه؟!»

در عین حال برنامه‌های آشپزی که نمی‌توانند سیاسی باشند.

حالا ممکن است سامان گلریز بیاید در برنامه آشپزی و بگوید:«امروز می‌خوایم یه آشی برای دولت بپزیم که یه وجب روغن روش باشه، متاسفانه از زمان روی کار اومدن دولت به ظاهر تدبیر و به اصطلاح امید، دیگه ما نمی‌تونیم از مردم بخوایم که سبزی کوه‌های بالای دره الدورادو و لوبیای سحرآمیز تهیه کنند، در نتیجه اگه می‌خواید من دوباره بیام و دستور پخت کوکوی لوبیای سحرآمیز بهتون بدم، حتما به یه کاندیدای دیگر رای بدین» بعد دوربین‌ها قطع می‌شود و می‌بینیم آقای حاجی‌بابایی ماسک سامان گلریز را از روی صورتش برمی‌دارد و از صدا و سیما خارج می‌شود.

همچنین در برنامه‌های سیاسی هم از چهره‌های فعال اصلاح‌طلب مانند سعید زیباکلام و مرتضی‌نبوی دعوت می‌کنند و مجری برنامه که دلواپسی ریزی هم در پس چهره‌اش نهفته است، به مخاطبان می‌گوید:«همون‌طور که می‌بینید ما از دو چهره اصلاح‌طلب شاخص دعوت کرده‌ایم که در برنامه‌ای به دفاع از عملکرد اصلاح‌طلبان بپردازند» بعد به ایشان می‌گویند:«قشنگ جان، صادق زیباکلام و يه نبوی ديگه شاید بتونن از عملکرد اصلاح‌طلبان دفاع کنن، شباهت نام خانوادگیه!» در نهایت هم مجری به عوامل پشت دوربین می‌گوید:«کی برنامه رو نگاه می‌کنه؟ خودمونیم دیگه، جمع بی‌ریاست!» در نهایت هم همه چیز به خوبی و خوشی تمام می‌شود و رو سیاهی به کسانی می‌ماند که حاضر هستند جرز دیوار را تماشا کنند اما برنامه‌های تلویزیون را تماشا نکنند!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج