adexo3
۵۲۳۹۹۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

طنز؛ بروسلی، میرسلیم و قالیباف

ویدیویی از اسحاق جهانگیری منتشر شده که بعد از مناظره اول می‌گوید: «در مناظره بعدی محکم‌تر ظاهر می‌شوم». ایشان ضمن پشت بازو گرفتن و لبخندزدن به سمت دوربین، به خبرنگاران گفت: «تازه این یواش‌مون بود. پیام من به سایر کاندیداها اینه که.....

مهرشاد مرتضوى در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

جنس غوداتو دوس دارم

ویدیویی از اسحاق جهانگیری منتشر شده که بعد از مناظره اول می‌گوید: «در مناظره بعدی محکم‌تر ظاهر می‌شوم». ایشان ضمن پشت بازو گرفتن و لبخندزدن به سمت دوربین، به خبرنگاران گفت: «تازه این یواش‌مون بود. پیام من به سایر کاندیداها اینه که پوششی بودیم وقتی پوششی مد نبود. پس نیاین بگین کاندیدای پوششی بلد نیست و نمی‌تونه و این حرف‌ها». جهانگیری در ادامه خطاب به قالیباف گفت: «داداش دفعه بعد بیشتر گرم کن که نیای تو مناظره بگی سردم و هنوز آماده نیستم و استراحت بدین. این دفعه دیگه به دولیاچگی بسنده نمی‌کنم و تمام فنون شرقی را اجرا خواهم کرد». مرحوم بروسلی ضمن تقدیر از دکتر جهانگیری اجرای فنون او را بسیار دقیق توصیف کرد و افزود: «جنس صداتو دوست داشتم، فقط رو تحریرهای «غودااااااا»ی آخرت بیشتر کار کن. امیدوارم هفته بعد اون انتظاری که ازت داریم رو برآورده کنی».

اجرای پانتومیم قالیباف در رادیو

برنامه تبلیغاتی رادیویی قالیباف به درخواست ستاد این کاندیدا لغو شد. به گزارش خبرنگار مخفی «بی‌قانون» که در لوستر ستاد ایشان قایم شده بود، در جلسه‌ای که پس از ضبط این برنامه رادیویی برای بررسی آن برگزار شد، 30 مورد «شما این نمودار رو ببینین»، 12 مورد «الان چهره من شبیه آدم‌های عصبانیه؟»، هشت مورد «آقای جهانگیری این‌جوری به من نگاه کرد» و سه مورد «چرا وقتی آقای روحانی می‌خند، اینجای صورتش می‌لرزید؟» از سخنان ایشان در آمد که تقریبا 90 درصد صحبت‌ها را شامل می‌شد. رییس ستاد به آقای قالیباف گفت: «یه دفعه برو تو رادیو پانتومیم اجرا کن دیگه! اینا همه‌اش باید دربیاد». به این ترتیب، کلا پنج دقیقه از صحبت‌های ایشان باقی ماند و ترجیح دادند همان صدای برنامه تلویزیونی را پخش کنند که المان‌های تصویری‌اش کمتر است.

سوال میرسلیم از ماهی‌های آزاد

مصطفی میرسلیم با اشاره به بحث‌های مطرح شده در مناظره اول گفت: «کاندیداها اخلاق را رعایت کنند». میرسلیم در حالی که آستین لباس غواصی‌اش را گرفته بود و کتش را روی آن می‌پوشید، ادامه داد: «تجربیات من در فدراسیون غریق نجات فقط می‌تواند در زمینه‌های اقتصادی کارگشا باشد و برای تامین اخلاق در مناظره‌ها باید با قایق موتوری به نقاط عمیق‌تر دریا برویم. به همین خاطر به لباس غواصی هم نیاز داریم». او سپس از داخل قایق وسط دریا پرید تا مشکل رعایت اخلاق در مناظره را حل کند. اما در راه با دسته‌ای ماهی آزاد مواجه شد و درباره آزادی، نحوه حرکت، تغذیه و سایر مسائل زندگی آن‌ها سوالاتی مطرح کرد و شناکنان مشغول پرسیدن سوالات از آن‌ها شد. امیدواریم این کاندیدای محبوب ریاست‌جمهوری، اکسیژن‌شان تمام نشود و به مناظره دوم برسند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • reza

      آره شماها فقط خفنید!
      آدم انتظار داره که حداقل طنزپردازا یه خرده آزاد اندیش باشند و با دو طرف شوخی کنند ولی انگار کلا همه چیز به منافع است و بس.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج