adexo3
۵۲۷۰۷۶
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

طنز؛ قالیباف جادوگر

با شروع رقابت‌های انتخاباتی کاندیداها که تا حالا شوق خدمت درون‌شان را ذخیره کرده بودند سر کیسه شوق را شل کردند و هرچی شوق خدمت داشتند بیرون ریختند. تعدادی از کاندیداها هم با شعار «هرکی شوقش بیش، رایش بیشتر» به میدان آمده‌اند به....

پويان فراستي در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

با شروع رقابت‌های انتخاباتی کاندیداها که تا حالا شوق خدمت درون‌شان را ذخیره کرده بودند سر کیسه شوق را شل کردند و هرچی شوق خدمت داشتند بیرون ریختند. تعدادی از کاندیداها هم با شعار «هرکی شوقش بیش، رایش بیشتر» به میدان آمده‌اند به تبعیت از آن بزگوار که ماست‌ها را در قیمه‌ها می‌ریخت همه شوق‌ها را در چشم و و گوش مردم ریختند.

آقای قالیباف که برای سومین‌بار کاندیدای ریاست‌جمهوری شده است بیشتر از همه پاشش شوق دارد.

آن‌قدر این شوق زیاد است که من هم به‌عنوان یک انسان بیکار که چیزی از سیاست سرم نمی‌شود می‌خواهم به او رای بدهم. حتی می‌خواهم از این فرصت سوء‌استفاده کنم شما را ترغیب کنم که به دکتر، سرهنگ، سوپرمن، بتمن محمد باقر قالیباف رای بدهید. قالیباف بدون شک این دوره اگر بهترین کاندیدا نباشد عجیب‌ترین آ‌ن‌هاست و تمامی ویژگی‌های یک ابر قهرمان را دارد.

1- قالیباف جادوگر: قالیباف در مناظره دوم به قاچاق لباس از ایتالیا انتقاد کرد و در همین حین که او داشت ایتالیا را می‌کوبید باران غرفه ایتالیا در نمایشگاه کتاب را با آب یکسان کرد! اگر این جادو نیست پس چیست؟ به نظر می‌رسد که بیشتر مشکل قالیباف با ایتالیاست وگرنه با واردات مشکل چندانی ندارد. سلیقه آقای شهردار بیشتر جنس‌های آلمانی است. مرسدس بنزهای پلیس را که دیده‌اید؟

2- قالیباف سوپرمن: در ماجرای سوختن ساختمان پلاسکو همه تصور می‌کردند که دیگر عمر سیاسی قالیباف تمام شده است اما بر خلاف تصورها قالیباف از دید خودش این تهدید را به فرصت تبدیل کرد. شهردار تهران که در زمان سوختن پلاسکو یک سر به شهر ديگري رفته بود سریعا خود را پس از این که ساختمان کاملا با خاک یکسان شد رساند و در کمال تعجب حضار به داخل ساختمان رفت و به گفته شاهدان عینی آهنی با 200 درجه حرارت را با دست جابه‌جا کرد. حالا شما تصور کنید این آدم رییس‌جمهور شود اگر راضی‌اش کنیم دو روز سفر نرود دیگر کشور مشکلی ندارد. حتی می‌تواند مشکل گرمایش زمین را حل کند و لایه اوزون را بدوزد. او یک رییس‌جمهور نسوز است!

3.قالیباف بتمن: شهردار تهران قول داده است که به پنج میلیون بیکار ماهی 250 هزار تومن می‌دهد. من که از عدد و رقم سر در نمی‌آورم اما می‌دانم این پول را فقط بروس وین (همان بتمن) صاحب شرکت بزرگ وین در شهر خیالی گاتهام دارد. پس اگر قالیباف می‌تواند این پول را هم تامیین کند پس چه بهتر! او تمام ویژگی‌های یک رییس‌جمهور را دارد. رییس‌جمهوری نسوز، پولدار و جادوگر!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • reza

      روزنامه بی قانون!
      و بی مزه!!!

    • بدون نام

      قاليباف !!! به همين خيار باش كه رئيس جمهور بشي !!!!! ..............

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج