جاباما
۵۵۲۸۲۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

KFC به زودی ساندویچ مرغ خود را به فضا پرتاب خواهد کرد

فست فود زنجیره ای KFC در روز چهارشنبه، ۳۱ خردادماه سال جاری، ساندویچ مرغ Zinger خود را به فضا پرتاب خواهد کرد. این عملیات به واسطه بالن دورپرواز و مبتنی بر انرژی خورشیدی موسوم به Stratollite به مدار زمین ارسال خواهد شد.

وبسایت روزیاتو - فروغ بیداری: فست فود زنجیره ای KFC در روز چهارشنبه، ۳۱ خردادماه سال جاری، ساندویچ مرغ Zinger خود را به فضا پرتاب خواهد کرد. این عملیات به واسطه بالن دورپرواز و مبتنی بر انرژی خورشیدی موسوم به Stratollite به مدار زمین ارسال خواهد شد.

نام این بالن از ترکیب دو واژه انگلیسی به معنی استراتوسفر و ماهواره تشکیل شده است.

گفتنی است که این ساندویچ مرغ سوخاری، در حالت فشرده به ارتفاع ۴۵٫۸۶ کیلومتری از سطح زمین پرتاب می شود. اگر چه این بالن به آستانه فضا در ارتفاع ۹۹٫۷ کیلومتری نمی رسد، اما به گزارش نیویورک تایمز هزینه این عملیات بسیار ارزان تر از پرتاب موشک چرخنده به مدار زمین است.

گمانه زنی می گردد که این ساندویچ بدون هیچ لغزش و تکانی در طی ۴ روز به مقصد برسد و در این مسیر نیز اطلاعات تله متری (اندازه گیری از دور) موردنیاز به منظور انجام پرتاب های آتی توسط کمپانی World View جمع آوری نماید.

KFC به زودی ساندویچ مرغ خود را به فضا پرتاب خواهد کرد

شایان ذکر است که سرمایه گذار مالی این پروژه، خود کمپانی کی اف سی است و این نخستین سفر چند روزه ی بالن موردبحث نیز به شمار می رود.

بنیانگذار و مدیرعامل کمپانی ورلد ویو، «تابر مک کالوم»، در رابطه با این ماموریت بیان داشته که این اقدام برای هر دو شرکت سود دارد؛ کی اف سی با این اقدام در واقع تبلیغات بزرگی روی محصولات خود داشته و برای ما نیز نوعی آزمایش برای بررسی همه جانبه ی بالون Stratollite خواهد بود تا عملکرد آن را در طول چندین روز سفر به جو زمین را برآورد نماییم.

کمپانی World View در رابطه با بالون خود بیان داشته که Stratollite در آینده ای نزدیک به منظور پایش بلاهای طبیعی و ارائه سرویس وای فای در مناطق دورافتاده و … مورداستفاده قرار خواهد گرفت.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
KFC به زودی ساندویچ مرغ خود را به فضا پرتاب خواهد کرد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج