adexo3
۵۶۹۸۶۶
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

طنز؛ دردسرهای ژن خوب

ماه دوم تابستان را در حالی شروع می‌کنیم که اولا هوا ناجوانمردانه گرم است، دوما با اینکه اول ماه است صاحب کار ما به روی خودش نمی‌آورد و خبری از حقوق نیست. حالا ما کاری به این کارها نداریم و....

پویان فراستی در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

ماه دوم تابستان را در حالی شروع می‌کنیم که اولا هوا ناجوانمردانه گرم است، دوما با اینکه اول ماه است صاحب کار ما به روی خودش نمی‌آورد و خبری از حقوق نیست. حالا ما کاری به این کارها نداریم و به سراغ زیباترین اخبار ماه گذشته می‌رویم، با ما باشید (لطفا تا آخر این متن کوتاه موسیقی زیبا و مفهومی «هربار این در رو محکم نبند» را پخش کنید)

کروموزوم ماه

از قدیم گفته‌اند که بعضی چیزها خوبش، خیلی خوبه! ژن خوب هم یکی از آن ها است. دیروز یک آقایی که از قضا پسر عارف (پدر سکوت) است در گفت‌و‌گویی ادعا کرده «ژن خوب» باعث تمام موفقیت‌هایش شده است. البته بزرگوار راست می‌گوید خود من اگر ژن خوب داشتم اين‌قدر منتظر حقوق روزها را نمی‌گذارندم و هر وقت بی‌پول می‌شدم به ژن اصلی زنگ می‌زدم و در‌خواست پول می‌کردم. اما ما خانوادگی ژن‌مان خوب نیست. در حقیقت در محله‌ای که ما می‌نشینیم هیچ‌کس ژن خوب ندارد. به همین دلیل هم در ساعات اوج گرما برق محله ما می‌رود. اگر ژن خوب بود که این اتفاق‌ها نمی‌افتاد!

قهرمان ماه

به طورکلی ملت قهرمان پروری داریم و به هرکس به اندازه آن چیزی که واقعا هست احترام می‌گذاریم. برای اثبات این ادعا کافی است نگاهی به صفحه هنرمندان و افراد مشهور اینستاگرام بیندازيم. هنر دوستی و هنرمند پروری ایرانیان در آنجا خودش را به طور کامل نشان داده است.

برای مثال یکی از هنرمندان بزرگ این سرزمین که به علت بی‌تدبیری مسئولان دچار تیغ سانسور شد و از ایران فرار کرد آقایی است که درحال حاضر در آنتالیا سکونت دارد. این بزرگوار با تمام محدودیت‌هایی که جلوی خود می‌بیند ثانیه‌ای از طرفدارانش غافل نیست و تمام مدت در حال قر دادن برای تمامی «عشق»هایش است.

یا هنرمند دیگری داریم که به خاطر #ژن_خوب به موفقیت‌های مالی زیادی رسیده و دندان‌هایش را لمینت کرده است و تمام مدت با دوستانش در خیابان‌های تهران می‌چرخد و «باشد، باشد» می‌کند.

به تازگی مسئولان برای جلوگیری از چنین سرمایه‌سوزی‌اي رو به تکریم هنرمندان بزرگ آورده‌اند و در اولین پروژه، آن‌ها از هنرمندان بزرگی چون امیر تتلو و بهنوش بختیاری تقدیر کردند. که این حرکت بسیار جای تشکر دارد. امیدوارم در جشن بعدی فارس پلاس از هنرمندان دیگری مثل آن دختری که ادعا می‌کند زیباترین دختر سال ۲۰۱۶ است، یا آن پسری که می‌گوید زیباترین پسر تهران است هم تقدیر کنند.

اشتباه ماه

صدا و سیما در راستای رعایت عدالت و بی‌طرفی در یک اشتباه لپی سِمت محمد جواد ظریف را به جای وزیر امور خارجه ایران، وزیر امور خارجه آمریکا درج کردند. احسنت بر این حسن سلیقه و دقت خبری؛ از این به بعد هیچ بعید نیست که اشتباهات لپی دیگری را از صدا و سیما شاهد باشیم. مثلا تصویر امیر تتلو در حال خواندن موسیقی پر شور «هی جیگیلی جیلیگی جیگیلی اخماتو وا کن» را نشان دهند و بنویسند: امیر تتلو برنده صلح نوبل!

اما مشخصا این اشتباهات عمدی نیست و صدا و سیما بارها بی‌طرفی‌اش را ثابت کرده است. آن‌ها به همه گفتند بی‌طرفند شما هم بگویید. .بی‌طرفند! خوبیت ندارد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • reza

      بزرگوار،شما ژن طنازی هم نداری! دنبال یه کار دیگه باش.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج