adexo3
۵۷۴۷۸۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

طنز؛ لزوم توقف مخدرهای دولتی

توزیع دولتی تلخکی (یکی از مخدرهای سنتی)، از جمله مباحث شیرینی است که این روزها مطرح می‌شود. با مرور چند خبر که در روزهای اخیر اتفاق افتاده، خواهیم فهمید که آیا این اقدام دولت صحیح است یا کمافی‌السابق از اشتباهاتش محسوب می‌شود:

محمدامین فرشادمهر در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

توزیع دولتی تلخکی (یکی از مخدرهای سنتی)، از جمله مباحث شیرینی است که این روزها مطرح می‌شود. با مرور چند خبر که در روزهای اخیر اتفاق افتاده، خواهیم فهمید که آیا این اقدام دولت صحیح است یا کمافی‌السابق از اشتباهاتش محسوب می‌شود:

یک- حمید بقایی بعد از تحمل چندین روز زندان و اعتصاب غذا آزاد شد. بقایی که آثار رنج و درد و ضعف قوای جسمانی در وی کاملا مشهود بود، پس از آزادی تنها توانست ۱۵ ساعت یکسره صحبت کند.

در حالی‌که اگر دوره حبس معمولی‌ای را پشت سر گذاشته بود، می‌توانست چندین سال صحبت کند و همانجا سرپا در چند رشته ورزشی رکورد کشوری را جابه‌جا نماید. بقایی همچنین تکذیب صحبت‌هایش توسط چند تن از مسئولان را تکذیب کرد. تکذیبِ تکذیبِ صحبت‌های مسئولان مذکور نیز چند ساعت بعد تکذیب شد و در نتیجه بقایی به سبک «هدیه رو وا نکرده پس فرستاد»، دوباره تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.

دو- وزیر بهداشت، چشم چپ حداد عادل و چشم راست دکتر عارف را عمل کرد. گفتنی است حداد عادل در حین عمل، عبارت «دیدبان داغ، سمت انحرافی داغ» را به عنوان جایگزین عبارت «چشم چپ» پیشنهاد داد.

همچنین وزیر بهداشت بعد از اینکه متوجه شد دکتر عارف با چشم دیگرش هم در جواب به پرسش «این چندتاست؟» سکوت می‌کند، چشم دیگرش را هم عمل کرد. طبق گزارشات واصله این روند تا عمل لوزه، پرکردن دندان آسیاب و جا انداختن انگشت کوچک پای دکتر عارف ادامه یافته است.

سه- آقای رئیسی در همایش «درمان مداخله‌ای انسداد مزمن عروق کرونری» به سخنرانی پرداختند. در این همایش ایشان بر لزوم ورود کلسترول‌های «حلال» به شريا‌ن‌ها برای ایجاد قلبی سالم تاکید داشتند.

چهار- دکتر قالیباف از ایجاد جناحی تازه به نام «نواصولگرایی» توسط خودش خبر داد. در همین رابطه روانشناسان اعلام کردند ۹۹ درصد افراد با ضریب هوشی متوسط رو به بالا، به علت عجیب و دور از تصور بودن این ترکیب، بار اول آن را «نَواصول گرایی» (Navasool Gera'ee) می‌خوانند.

خب همان‌گونه که ملاحظه فرمودید هرچه سریع‌تر بایستی جلوی طرح توزیع مواد مخدر گرفته شود. چرا که شرایط فعلی به گونه‌ای است که بدون نیاز به مواد مخدر دولتی و تنها با خواندن اخبار روزانه به تمام حالات و احساسات ناشی از مصرف مواد مخدر دست می‌یابیم. حالاتی نظیر گیجی، نشئگی، عربده، خنده‌های الکی، اشک‌های یواشکی و انواع توهم شامل پرتاب اجسام به طرفین و کوبیده شدن سرمان به دیوار!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج