اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۷۹۷۷
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

پاک ترین رودخانه های جهان کجا هستند؟

انشعابی از رودخانه می سی سی پی حدود ۱۶۴ مایل یا ۲۶۰ کیلومتر طول آن است، رودخانه واقع در ایالت ویسکانسین آمریکا ودر بخشی از مینه سوتا است ودر واقع مرز بین ویسکانسین و مینه سوتا را تشکیل دادند.

نامه نیوز: انشعابی از رودخانه می سی سی پی حدود ۱۶۴ مایل یا ۲۶۰ کیلومتر طول آن است، رودخانه واقع در ایالت ویسکانسین آمریکا ودر بخشی از مینه سوتا است ودر واقع مرز بین ویسکانسین و مینه سوتا را تشکیل دادند. رودخانه تحت حفاظت سازمان خدمات پارک ملی است ونیروگاه آبی در خیابان Croix و منابع قدرت شهری مینیاپولیس و سنت پل را تامین می کند.

به گزارش نامه به نقل از خبرآنلاین، رودخانه ها در کشورهایی که صنعتی شده و یا در حال صنعتی شدن هستند معمولا با خطر آلوده شدن مواجه هستند اما در بسیاری از همین کشورهای صنعتی سیاستهای حفظ محیط زیست در مورد رودخانه ها بسیار موثر بوده و بسیاری از پاکترین رودخانه ها اتفاقا در کشورهای صنعتی قرار دارند در این مطلب پنج رودخانه تمیز دنیا معرفی شده است.

رودخانه لی ، چین

کشور چین معمولا آلوده ترین رودخانه ها و شهرها را دارد چرا که صنعت فعلا حرف اول را در آن می زند اما در این میان رودخانه لی در منطقه زینگان از پاکیزه ترین رودخانه های جهان است این رودخانه که از کوه Mao'er سرچشمه می گیرد به سمت جنوب چین می رود در این رودخانه ماهیگیری رواج دارد.

پاک ترین رودخانه های جهان کجا هستند؟


رودخانه تورن ، سوئد- فنلاند

رودخانه تورن در شمال سوئد و فنلاند واقع شده است. حدود نیمی از رودخانه بخشی از مرز بین دو کشور است. این رودخانه خروشان که مستقیما از یخهای قطبی سرچشمه می گیرد از جمله پاکیزه ترین رودخانه های جهان است منبعی غنی از ماهیان آزاد همراه با طبیعتی بی نظیر از چشم اندازهای شمالی . این رودخانه به شدت توسط مردم سوئد و فنلاند محافظت می شود واگرچه از نزدیک شهرهای بزرگی چون کرونا در شمال سوئد می گذرد اما همواره بر پاکیزه نگه داشتن آن اهتمام می شود.

پاک ترین رودخانه های جهان کجا هستند؟


رودخانه سنت کروویکس ، آمریکا

انشعابی از رودخانه می سی سی پی حدود 164 مایل یا 260 کیلومتر طول آن است، رودخانه واقع در ایالت ویسکانسین آمریکا ودر بخشی از مینه سوتا است ودر واقع مرز بین ویسکانسین و مینه سوتا را تشکیل دادند. رودخانه تحت حفاظت سازمان خدمات پارک ملی است ونیروگاه آبی در خیابان Croix و منابع قدرت شهری مینیاپولیس و سنت پل را تامین می کند.

پاک ترین رودخانه های جهان کجا هستند؟


رودخانه تارا ، مونته نگرو

تارا رودخانه برای پاکیزگی آن مشهور است. تارا رودخانه ای در مونته نگرو وبوسنی و هرزگوین است. رودخانه ناشی از تلاقی دو رودخانه یعنی رودخانه Opasnica و Veruša که از رشته کوه های آلپ مونته نگرونشات میگیرد. طول رودخانه 144 کیلومتر است که 110 کیلومتر در مونته نگرو است. این رودخانه از تمیزترین رودخانه های اروپای شرقی است.

پاک ترین رودخانه های جهان کجا هستند؟


رودخانه تیمز

بله رودخانه تیمز یا تایمز که از وسط لندن می گذرد قرنها به عنوان رودخانه ای کثیف شناخته می شد.و حتی از لحاظ بیولوژیک مرده محسوب می شد.

پاک ترین رودخانه های جهان کجا هستند؟

اما سیاستهای پنجا ه ساله در زمینه کنترل آلودگی ورودی به این رودخانه و پروژه گیاه درمانی که آب ورودی هر خانه را قبل از رسیدن به رودخانه پاک می کند هم اکنون آن را از آلودگی ها پاک کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ندا

      پس کارون ؟

    • دکترمهدی

      بدنبود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج