adexo3
۵۹۵۴۰۱
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

طنز؛ عروس و دامادی با سبک متُد اکتینگ

شهرزاد سمر در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت؛

آیا عروسی‌تان نزدیک است و بسیار استرس دارید؟ آیا از شام عروسی، عملکرد عکاس و فیلمبردار، موزیک و غیره اطمینان خاطر ندارید؟ آیا همه چیز گران است و دنبال راهی برای کم خرج شدن عروسی هستید؟ برای این سوال آخر متاسفانه پاسخی نداریم جز این که یواش غصه بخورید تا پوست‌تان خراب نشود. اما برای تسلی خاطرتان در رابطه با سوالات قبل، پیشنهاداتی برای بهتر برگزار شدن این جشن بسیار به یاد ماندنی داریم:

۱- فیلمبردار حرفه‌ای استخدام کنید؛ از آن‌هایی که انتظار دارند شما اکتی برابر با بازیگران اسکار گرفته یک فیلم با فیلمنامه مشخص داشته باشید. سعی کنید که در برداشت نهم وقتی که خسته و کوفته به سمت ماشین عروس می‌روید، نگاه جَک و رُزی‌تان را به یکدیگر حفظ نمایید. این دسته از فیلمبردارها جیمز کمرون‌های ناکامی هستند که امیدشان به شماست.

۲- اگر بعد از عقد، عکس دستان‌تان روی هم را مزین به حلقه و گل به اشتراک گذاشته‌اید، نصف راه را رفته‌اید. یک عکاس مدرن می‌تواند به شما در خلق ژست‌هایی که احدی پیش از این انجام نداده، کمک کند. شک نکنید اشاره عروس و داماد به یک نقطه دور با انگشت، در مشت گرفتن عروس به وسیله داماد و لحظه بلند کردن داماد با دو انگشت (برای تداعی نوستالژی جک و غول لوبیای سحرآمیز) چیزی نیست که به عقل هر عکاسی برسد.

۳- به آرایشگر خود اعتماد کنید. که دو حالت دارد؛ یا عروس شبیه شخص سوم دیگری که زیباست می‌شود، یا ممکن است آرایشگر حرکات دیگری روی صورتش بزند که هم عروس و هم داماد بفهمند او با همان صورت بی‌آرایش چقدر زیباست. در هر دو حالت بُرد کرده‌اید. اگر به آرایشگرتان اعتماد ندارید، خواهر داماد را همراه‌تان ببرید (صرفا جهت دل خنکی). در مورد داماد نیز به معجزه تنها یک‌بار ماسک سفیدآب و لیمو و ماست آن هم با قیمت ۲۰۰ هزار تومان در همان روز شک نکنید. همچنین همه دوست دارند داماد را برنزه با ریمل ببینند.

۴- شام عروسی مساله‌ای نیست که شما بخواهید فکرتان را به آن مشغول سازید. در هر حال، همیشه یک ایرادی هست با اینکه حمله اول به سمت میز و استقرار مهمانان در نزدیکی میز سلف سرویس این را نشان نمی‌دهد. اما از طرفی شما یک فیلمبردار مچ‌گیر دارید که به راحتی می‌تواند شام را به مهمان کوفت نماید.

۵- تالار عروسی‌تان را وسط هفته در بزم‌آباد بگیرید که سه ساعت با شهر فاصله دارد. در این صورت آرزوهای خوشبختی‌تان از سوی مهمانان از اواسط مسیر شروع می‌شود. عوضش راحت‌تر می‌توانید کارناوال عروسی را وسط راه گم کنید تا آن‌ها شما را تا دم در اتاق بدرقه نکنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج