۵۹۷۶۸۰
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

طنز؛ اخذ گرین‌کارت با ارزان‌ترین قیمت توسط وزیر خارجه

گاهی در کشور اتفاقاتی می‌افتد که از دایره فهم و حتی تخیل افراد خارج است. مثلاً چند روز پیش خبری آمد مبنی بر آنکه شخصی که خود را محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه معرفی و به بهانه صدور ویزا کلاهبرداری می‌کرد شناسایی و دستگیر شده است.

آیدین سیارسریع در روزنامه ایران نوشت:

گاهی در کشور اتفاقاتی می‌افتد که از دایره فهم و حتی تخیل افراد خارج است. مثلاً چند روز پیش خبری آمد مبنی بر آنکه شخصی که خود را محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه معرفی و به بهانه صدور ویزا کلاهبرداری می‌کرد شناسایی و دستگیر شده است. احتمالاً شیوه کار آن بزرگوار این گونه بوده که چهره‌اش را شبیه به وزیر امور خارجه می‌کرده و وارد مکان‌های عمومی می‌شده. بعد مردم که او را می‌دیدند می‌گفتند اِ! آقای ظریف! شما اینجا چیکار می‌کنین؟ ظریف قلابی با فروتنی پاسخ می‌داده: دیگه اومدیم از نزدیک به مردم خدمت کنیم! بعد مردم ذوق زده می‌شدند و می‌گفتند: راضی به زحمت نبودیم. همین که شما به ایران خدمت می‌کنین برای ما کافیه.
ظریف سرش را به نشانه تأسف تکان می‌دهد و می‌گوید: ای بابا... ایران... ایران... آخه اینجا جای زندگیه؟ مردم می‌گویند: حالا درسته یه سری مشکلات هست ولی ما دست در دست هم با کمک شما بر مشکلات فائق می‌آییم! ظریف قلابی می‌گوید: «نه بابا این وضعیت دیگه درست بشو نیست. کمر من هم دیگه جواب کرده، می‌خوام استعفا بدم.» بعد دهانش را نزدیک گوش مردم می‌کند و می‌گوید: «از من نشنیده بگیرید ولی اوضاع خرابه. زودتر برید!» مردم هاج و واج و حیران می‌پرسند: «کجا بریم؟» ظریف دستش را شکل هواپیما می‌کند و با دهانش صدای پرواز هواپیما را در می‌آورد. بعضی از مردم مشتاق می‌شوند و می‌گویند: آقای ظریف! الان چه جوری میشه رفت اونور؟ ظریف می‌گوید: راحت! بعد از کیفش چند تا برگه در می‌آورد و می‌گوید: اقامت دائم استرالیا می‌گیرم برات... مُفت! خودم هم شخصاً می‌برمت اونور.
با هواپیما بیست هزار تا، با قایق بدون ضمانت جانی دو هزار تا. یکی از جوانان می‌پرسد: آقای ظریف من میخوام برم امریکا. ویزای امریکا می‌تونید جور کنید؟ ظریف دستی به چانه‌اش می‌کشد و می‌گوید: ویزای امریکا که نمیدن. ولی من آخر همین ماه می‌خوام برم نیویورک، به عنوان همراه می‌تونم ببرمت که اونجوری خیلی باید بسلفی. حدود پونصد هزار تا. جوان می‌گوید: من اونقدری ندارم آقای ظریف! ظریف می‌گوید: «غمت نباشه پسر. یه جا تو چمدون تخت روانچی داریم، قاچاقی می‌بریمت، صد هزار تا.» یکی دیگر می‌پرسد: ارزون ترین ویزاتون چیه؟
ظریف می‌گوید: ویزای سنگال داریم، میرین اونجا عزل میشین بر می‌گردین، صد و پنجاه هزار تومن. به این ترتیب مردم به خیال ویزا و مهاجرت فریب ظریف قلابی را می‌خوردند. در این میان یکی از بزرگواران عرصه قلم و سیاست در روزنامه‌اش به خاطر مقاله ای عذرخواهی کرد که احتمالاً وقتی بعداً فهمید اشتباهی از ظریف قلابی عذرخواهی کرده آن را پس گرفت و در روزهای آینده احتمالاً شاهد مقاله‌ای خواهیم بود که خواستار عزل ظریف به‌دلیل اغفال جوانان و کلاهبرداری که یکی از نتایج برجام است، می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      این بخش های طنزتون خیییییلی مسخره اس، خیلی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج