۶۰۲۳۱۲
۱۶۳ نظر
۶۴۸۲
۱۶۳ نظر
۶۴۸۲
پ

داستان‌های ترسناک درباره عروسک آنابل حقیقت دارد؟

آیا واقعا عروسک حقیقی آنابل وجود دارد؟ و اگر چنین است آیا به اندازه عروسکی که در فیلم نشان داده شد شیطانی است؟

وبسایت بدونیم - حسام حداد: از زمان اولین فیلم Conjuring یک سوال ذهن تماشاگران را مشغول کرد: داستان این فیلم تا چه حد بر اساس واقعیت بود؟

آیا واقعا عروسک حقیقی آنابل وجود دارد؟ و اگر چنین است آیا به اندازه عروسکی که در فیلم نشان داده شد شیطانی است؟
داستان‌های ترسناک درباره عروسک آنابل حقیقت دارد؟

جواب اولین سوال بله است، واقعا چنین عروسکی وجود دارد. با این حال باور کردن یا نکردن داستان هایی که درباره این عروسک گفته شده به خودتان بستگی دارد.

سوال دم کمی پیچیده تر است. تنها چیزی که مشخص است آن است که داستان های واقعی آنابل ثابت کرده اند گاهی واقعیت از داستان خیلی بدتر است.

عروسکی که باعث چنین آسیب هایی شده حالا در موزه اِد و لورن وارِن نگهداری می شود. عروسک را داخل یک جعبه شیشه ای با هشدار " باز نکنید " نگهداری می کنند.

با اینکه عروسک واقعی آنابل با آنچه در فیلم Annabelle: Creation وجود دارد خیلی متفاوت است، اما بسیاری از چیزهای ترسناکشان با هم یکسان است.

ظاهر این عروسک بسیار فریبنده است. لورن وارن در باره آنابل می گوید: این ظاهر عروسک نیست که ترسناک است، بلکه آنچه درونش است ترسناکش می کند: شیطان.

داستان‌های ترسناک درباره عروسک آنابل حقیقت دارد؟

شاید وارن ها به لطف فیلم Conjuring مهمترین بخش داستان باشند اما این شروع ماجرا نیست و خیلی قبل از آن اتفاقاتی افتاده است.

شروع ماجرای ترسناک عروسک آنابل از سال ۱۹۷۰ شروع شده است زمانی که یک مادر برای دخترش دُنا که دانشجوی پرستاری بود به عنوان هدیه تولد از فروشگاه اسباب بازی فروشی یک عروسک می خرد.

در آن زمان دُنا با دوستش آنجی زندگی می کرد و یک ماه از کادویی که مادرش به او داده بود می گذشت.

عروسیک خیلی زود ماهیت واقعی خود را نشان داد و برای این دو دختر تبدیل به یک کابوس واقعی شد.

داستان‌های ترسناک درباره عروسک آنابل حقیقت دارد؟

آنابل با چند حرکت اندک کارش را شروع کرد - گاهی اوقات دستش را تکان می داد. چیزهایی که می توان به راحتی توجیهشان کرد.

دُنا و انجی برایشان سوال نمی شد که چرا آنابل از روی صندلی به زمین آمده - شاید افتاده؟ اما خیلی زود حرکات افزایش پیدا کرد و دیگر نتوانستند توجیهی بیاورند.

آنها عروسک را در اتاق دُنا می گذاشتند و سپس آن را بیرون اتاق انجی پیدا می کردند. طولی نکشید که امور از کنترل خارج شد. دو دختر ادعا می کردند که آنابل به آنها حمله می کند و حتی اقدام به خفه کردن یکی از دوستانشان کرده.

حملات آنابل

لو دوست نزدیک این دو دختر خیلی نسبت به عروسک بد بین بود و حس می کرد این عروسک تسخیر شده است. اما آنها توجهی نکردند و می گفتند این فقط یک عروسک است. اما داستان روی شیطانی تری به خود گرفت و آنان را وادار به اقدام کرد.

آنها در قسمت های مختلف آپارتمان خود یادداشت هایی را پیدا کردند که به ظاهر زیاد عجیب نبود به جز اینکه چیزهایی عجیبی روی کاغذ های پوستی نوشته شده بود و دخترها نمی دانستند آنها از کجا می آیند.

هر یادداشت پیامی متفاوت داشت، " به لو کمک کن " و " به ما کمک کن " تنها دو نمونه از پیام هایی بود که با خطی کودکانه نوشته شده بودند.

یک روز دُنا از سرکار بر می گردد و متوجه خون روی دست های عروسک می شود.

آنابل سر جای همیشگی اش روی تخت بود، اما لکه های قرمز روی دستش چشم دُنا را گرفت - به نظر خون می آمد. گویا مایع قرمز رنگ از درون خودِ عروسک بیرون می آمد.

دیگر همه چیز خیلی جدی شده بود و دخترها باید کمک می گرفتند. بنابراین از یک مدیوم ( احضار کننده روح ) کمک خواسته شد.

احضار روح و روحِ یک دخترِ مرده

اولین مدیم بعد از یک جلسه احضار روح یک تیئوری را مطرح کرد. او برای دخترها داستان دختر هفت ساله ای را گفت که سالها پیش مرده بود.

بر اساس گفته های مدیم ساختمان آپارتمان درست جایی بود که جسد دختر پیدا شده بود. وقتی عروسک به این آپارتمان برده شده بود روح آنابل ظاهرا آنجا بوده و به عروسک علاقه مند شده و خواسته که آن را تسخیر کند. و بدین ترتیب دختر واقعی - آنابل هیگینز - تبدیل می شودبه عروسک آنابل.

در یک عمل پیش بینی نشده و شگفت انگیز دخترها تصمیم می گیرند آنابل را نگه دارند. در واقع دو دختر دلشان به حال عروسک و دختر مرده می سوزد اما این احساس همدردی دوامی نمی آورد.

یک سری کابوس و تصورات وحشتناک به سراغ دُنا می آید و این هم باعث نمی شود عروسک را کنار بگذارد اما وقتی دوستشان لو مورد حمله قرار می گیرد دوباره رو به کمک خواستن می آورند.

حمله وحشیانه عروسک

به نظر می رسید که عروسک اصلا از لو خوشش نمی آید.

یک شب لو از خوابی عمیق بیدار می شود بلافاصله وحشت به سراغش می آید. او کبوسی بد دیده بود اما این بارحسش متفاوت بود.

لو بیدار شده بود اما توانایی حرکت را نداشت. به اطراف اتاق نگاه می کند اما چیزی نمی بیند. سپس شروع می شود. او پایین را نگاه می کند و می بیند آنابل پایین پایش ایستاده، عروسک به آرامی شروع به بالا رفتن از پایش می کند، از روی قفسه سینه اش می گذرد و همانجا می ماند. چند لحظه بعد دست های عروسک دور گردن لو قفل می شود و شروع به خفه کردنش می کند. لو می گوید بعد از این اتفاق از هوش رفته و صبح روز بعد به هوش آمده و اصلا نمی دانسته این اتفاق واقعا افتاده بود یا یک کابوس بوده.

اما روز بعد جواب این سوالش را گرفت.

لو در اتاق انجی به دنبال نقشه بود تا خود را برای یک سفر جاده ای آماده کند که صدایی را از اتاث دُنا می شوند اما دُنا در خانه نبوده.

لو فکر می کند کسی بی اجازه وارد خانه شده اما زمانی که متوجه می شوند صدا مربوط به آنابل بوده از وحشت بی حرکت می شود و ترسش دیگر بهبود پیدا نمی کند.

لو وارد اتاق دُنا می شود اما کسی را آنجا نمی بیند، آنابل به جای اینکه مثل همیشه روی تخت باشد روی صندلی نشسته بوده و چیز دیگری تغییر نکرده بود. لو به سمت عروسک می رود اما ناگهان فلج وحشتناکی را در کل بدنش حس می کند و احساس می کند کسی پشت سرش است.

احساس فلج در منطقه قفسه سینه اش افزایش می یابد. به پایین نگاه می کند جای پنجه می بیند طوری که گویی کسی رویش پریده و به شدت با پنجه به آو ضربه می زند. روی هم هفت اثر پنجه ایجاد می شود، سه ضربه عمودی و چهار ضربه افقی، همگی داغ و سوزان.

لو با وحشت به اطرافش نگاه می کند اما هیچکس جز خودش آنجا نبوده. هیچ توضیحی جز آنابل به ذهنش نمی آید.

توضیح؟

آثار خراش را دیگران نیز می توانستند ببینند. اما به شکل اسرار آمیزی اثر خراش ها در عرض دو روز خوب شد. هیچ اثری هم از آنها وجود نداشت.

دُنا با یک کشیش به نام پدر هگان تماس گرفت اما او گفت این موضوع مربوط به ارواح است و او به قدرت بالاتری نیاز دارد. با اِد و لورن تماس گرفته شد.

داستان‌های ترسناک درباره عروسک آنابل حقیقت دارد؟

این زوج مانند شکارچیان ارواح بودند و به این مسائل رسیدگی می کردند. آنها خیلی زود متوجه شدند عروسک روحی شیطانی و غیر انسانی دارد.

وارن گفت این عروسک تسخیر نشده است اما توسط یک روح کنترل می شود. اشیاء بی جان را نمی توان تسخیر کرد اما ارواح می توانند به آنها متصل شوند.

زوج وارن به موقع باخبر شدند چون آنها احساس می کردند کارهای آنابل در ادامه می توانست باعث مرگ یکی از اعضای آن خانه شود.

آپارتمان طی فرآیندی تمیز شد، اِد در این مورد می گوید: معنویت فضای خانه را با کلمات بالا بردیم که شامل هفت صفحه جملاتی بود که طبیعتی مثبت داشتند و مناع ورود شیطان به خانه می شدند. تاکید ماروی این بود که خانه را سرشار کنیم از قدرت مثبت و خدا.

دُنا دیگر عروسک را نمی خواست.

وارن ها قبول کردند که عروسک را با خود ببرند و اِد آنابل را برای نگهداری به موزه خود برد. اِد می گوید عروسک چندین مرتبه به کشیدن ترمز ماشین و منحرف کردن فرمان آن اقدام کرده.

اِد برای جلوگیری از حملات عروسک آنابل روی آن آب مقدس ریخته و به نظر کارساز هم بوده. ( چه حرفا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایششششش خوف کردم بابامن خونه تنهام نمیگین سکته میکنم

      پاسخ ها

      • ایسو

        بکن

    • mahdi

      به نظر من واقعیه و من باورش کردم

      پاسخ ها

      • reza

        خوشا به حال شما آدم های ساده دل و زودباور

      • رسول

        با افزودن جمله بر اساس داستان واقعی و سعی در واقعی نشون دادن داستان اون مخصوصا در فیلم های تخلی میشه فروش فیلم رو خیلی وقتا چند برابر کرد.باید شما از زاویه کسی که می خواد از فیلمش سود بدست بیاره هم به قضیه نگاه کنید. خیلی جاها که این جمله استفاده میشه فقط قسمت کمی از اون بر اساس واقعیت هستش و بقیش برای زیبای فیلم اضافه شده

      • بدون نام

        البته این که بدونی مدرسه جادوگری هاروارد وجود نداره یا با جارو نمیشه پرواز کرد به این معنی نیست که از خوندن هری پاتر لذت نمیبری و طرفدار داستانش نیستی.یعنی خودمم ممکنه فیلم تخیلی ببینم. ولی به نظر من که جزئ فیلم های تخیلی ضعیف به حساب میاد و با سلیقم اینجور فیلما جور در نمیاد

      • الهه

        بابا اینا همش الکیه چقدر شما ها زود باورید تو دور و زمونه ادم نمیتونه به چشم خودش هم اعتماد کنه چه برسه به اینا

      • امین

        اگه فک میکنی واقعی نیس بورو آمریکا موزش در قفسه رو باز کن از هوش میری

      • بدون نام

        من که می ترسم ولی این داستان هارو باور ندارم

      • بدون نام

        بابا زایست الکی آخه یه آدم وقتی میبینه یه عروسک داره بهش آسیب می رسون برای چی باید دلش براش بویژه و نگهش داره همه ی اینا الکی بابا آب مقدس کجا بود صلیب مقدس کجا بود اگه قدرت داشته باشه آب صلیب و هیچ کوفت چرت پرت دیگه رو اثر نداره تازه کی یه عروسک شیطانی با نیرو های عجیب رو میزاره تو جعبه ی چوبی بابا بعضیا خیلی زود باورت

      • بدون نام

        خب اسکولی دیگه ء
        :)))))

    • بدون نام

      حقیقته،شما درک نمیکنید.

      پاسخ ها

      • الف ت نون الف

        کجاش حقیقته؟ اگه انابل تسخیر شدس چرا درو نشکسته؟ بیاد بیرون از موزه

      • مبینا

        حقیقت نداره میتونند واسه ترسوندن ما انابل رو تو یک جعبه کنار اشیای قدیمی بگزارند

      • امین

        از نظر من میشه این ماجرا اتفاق افتاد از نظر دینی

      • امین

        الف ت نون الف فک کنم درک نمیکنی اون یدونه عروسک نرم

      • مهیار

        نظر من اینه که آنابل واق ای است

      • بدون نام

        جوجو چی میگه! :)))) ء

    • ریحانه

      واقعا عجیبه با این همه پیشرفت افکارشون غار نشینی

      پاسخ ها

      • حنانه

        زود واور باشیم عکس موز رودیدی منرفتم آمریکا راسته عزیزم

      • بدون نام

        بله حتی در ایران هم این اتفقات افتاده است

      • بدون نام

        حنانه جون... دختر خوبم... حالا که آرزو هات رو گفته برو مسواکتو بزن.. به مامان شب بخیر بگو و بوس و لالا! ء
        آآآآباریک الله گلم
        امشب میریم انگلیس دیدن دراکولا!!! ء
        :)))))

    • بدون نام

      خب زندگی هیجانم میخواد دیگه چه فرقی میکنه واقعی یا الکی :)))

      پاسخ ها

      • مبینا

        تو این مورد باهات موافقم

      • بدون نام

        راس میگی والا

    • مهران

      به نظر منم واقعیت داره این داستان ولی خب فیلمایی که از روی این داستان ساخته میشه خیلی شاخ و برگ بهش میدن تا جذابتر بشه و همش واقعیت نیست

      پاسخ ها

      • مبینا

        به نظر من همش خرافاته

    • علی

      چه ترسناک!

      پاسخ ها

      • مبینا

        کجاش ترسناکه اخه

      • امین

        مینا خودتو بذار جای لو بعد حرف بزن

      • بدون نام

        دلبندم! ء

    • مهسا

      واقعی هس یا نه ؟؟ اینو ب من بگه یه نفر

      پاسخ ها

      • الف ت نون الف

        معلومه که واقعی نیس

      • تارا

        واقعی هست
        مثل اینکه دو بار هم داخل جعبش در موزه نبوده

      • مبینا

        باور نکن مهسا جان همه دروغه

      • ایسو

        اره

      • ایسو

        اره

      • ویدا

        آره بابا دیشب توبیبیسی داشت آنابلو نشون میداد که داره توخیابون راه میره

      • بدون نام

        گلم مهسا خانم ترس ورت نداره الکی عشقم

      • بدون نام

        تو دیگه چه جلبکی هستی..... ء
        سوال میکنی؟!!!! ء
        :))))
        هههههه! ء

    • بدون نام

      چیزی ک عیان است چ حاجت ب بیان است

    • محیا

      به نظرمن این هارا باورنکنید منکه باورش نکردم برید بگیرید تلویزیون. خودتان را ببینید

      پاسخ ها

      • ایسو

        اینایی که باور ندارم خان دی پونه ها

    • شایان

      ببینید ادم باید یه سری چیزارو درک کنه خدایی واسه خودم اتفاق افتاده ولی نه مصل فیلم ولی به نظر من حقیقت داره این جور چیزا تو دنیا هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مثل دلبندم! ء

    • فائزه

      باور کنید واقعیه من داشتم فیلمشو تنها تو خونه نگاه میکردم که یه چیزی از پشت گردنمو گرفت مطمئنم همچین چیزیو احساس کردم ولی کسی باور نمیکنه احساس میکنم یه چیزی دنبالمه

    • نسیم سعادت فر

      سلام اگر واقعیت داشت که الان تو موزه هست اگر جون داشت می آمد بیرون و الان نمی آید بیرون

      پاسخ ها

      • ایسو

        شاید دوست نداره

      • الینا

        کاملا واقعی هستش روش آب مقدس ریختن و دوربر قفسو با آیه های کتاب پوشوندن

      • امین

        نسیم دیدی با چشم ببین بعد

      • امین

        دو بار از قفس اومده بیرون

    • hamzeh

      ادما میتونن یه جن رو تسخیر کنن با ترفندهای نا شایست.
      ولی یه شیع بی جون که نمیشه تسخیرش کرد

      پاسخ ها

      • مبینا

        موافقم

    • یکتا

      من الان داشتم ‌یام های شمارو می خوندم که یکی انگار از پشت زد به من

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من بودم! ء

    • اشکان

      من که باورم نمیشه

      پاسخ ها

      • نگار

        منم

      • مبینا

        منم

      • ایسو

        شماکه باور نمی‌کنید خفه شید

    • پارسا

      به نظر من الکی مگه میشه عروسک دست ساز خودمون زنده بشه که بتون ادم بکشه اینا همش الکیه

    • mahrad

      من خودم اونجا زندگی می کردم.پدرم از اونا سوال کرد و اونا جواب دادن تو فیلم زیادی ترسناک نشون دادن و شیطان گاهی اوقات برای اذیت و آزار از اون استفاده کرده و ما هم شیطان رو که از این عروسک استفاده می کرده دور کردیم

    • ناشناس

      خیلی مزخرف بود شیطان اصلان همچین کارایی نمیکنه

      پاسخ ها

      • ایسو

        نمیاد بانو مشورت کنه

      • امین

        شیطان از ما خیلی خوبه تو دین اون فقط یک گناه کرد اونم این بود که به حضرت آدم تعظیم نکرد ولی ما قتل،دزدی،مردم آزاری و

    • Hatef

      بابا،این اتفاقا فقط برای مسیحی ها میفته،ما مسلمونیم و شیعه هستیم،تازه،اد و لورین ۲۸تا صلیب مسیح کنار شیشه گذاشتند تا شیطان اذیت بشه،و در اخر که اد مرده ولی لورین هنوز هم زنده است!

    • بدون نام

      خیلی دوس دارم اون عروسک و ببینم ...
      ولی من احساس میکنم ی چیزی بوده ..

      پاسخ ها

      • ایسو

        من ساله دیگه میرم خونم اون جاس

    • هاجر زارع

      بع نظر من داستان رو شما عوض کردید

    • هاجر زارع

      بع نظر من داستان رو شما عوض کردید

      پاسخ ها

      • سامیار

        ندارد

    • هاجر زارع

      بع نظر من داستان رو شما عوض کردید

    • بدون نام

      خاک تو سرتون برای دوتا کلیک بیشتر چه کارا که نمیکنید خدا ازتون نگذره

    • ا

      دوستان برا خودتن هرچی فکرتونو نگید یکی فک میکنه وواقعیه یکی فک میکنه الکیه معلوم نیست الان من بگم وقاعیه کلی میگن اشتب مکنی بگم الکیه میگن شایدم باشه معلوم نیس اگ یچیزه شیطانی باشه شاید با دعا و ... جلوشو گرفتن شاید کل فیلممم بعضی جاهاش دروغ بعضی جاهاشم راست باشه معلوم نیست اصن منطق داشته باشید

    • ا

      دوستان برا خودتن هرچی فکرتونو نگید یکی فک میکنه وواقعیه یکی فک میکنه الکیه معلوم نیست الان من بگم وقاعیه کلی میگن اشتب مکنی بگم الکیه میگن شایدم باشه معلوم نیس اگ یچیزه شیطانی باشه شاید با دعا و ... جلوشو گرفتن شاید کل فیلممم بعضی جاهاش دروغ بعضی جاهاشم راست باشه معلوم نیست اصن منطق داشته باشید

      پاسخ ها

      • ایسو

        خدا همه کارمی‌تونه بکنع

    • ..................................................................................................................................................................

      من انابلم همونطور که بعضی ها گفتند چرا از تو جعبه در نمیاد حالا درو مدم من واقعی هستم شاید بعضی ها باور نکنن وقتی به شیظان دستور دادم تا روحتون رو تسخیر کنه اون موقعه متوجه میشین ها ها ها ها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واي چقدر ترسيدم خودتو مسخره كن

      • مبینا

        دروغ گو اگه راست میگی الان روح منو تسخیر کن مسخره

      • ایسو

        آنابل کوچولو چند سالته

      • بدون نام

        چقدر ترسیدم وای وای برو خودت رو بترسون

      • بدون نام

        وای ترسیدم مردم اسن هر روانی هستی خودتو یه دکتر نشون بده

      • (°~°)

        اگه راست می گی که نمی گی با اون قدرت عجیب غریب شیطانیت بگو من کیم بعد هم تسخیرم کن گوگولی

      • بدون نام

    • Narges

      چه ترسناک ولی به نظرم واقعیت داره

    • بدون نام

      واي چقدر ترسيدم خودتو مسخره كن

      پاسخ ها

      • ایسو

        هر خری هستی حرف نزن

      • سارا

        به نظر من واقعی است ولی کسی باور نمیکند

    • بدون نام

      واي چقدر ترسيدم خودتو مسخره كن

    • آيسان

      خودتو مسخره كن معلومه كه مريضي

    • فرشته

      از سه چهار ماه پیش که دختر 13 ساله ام این فیلم مزخرف رو دیده روزگارمون سیاه شده، هیچ جا تنها نمی ره، با گریه می خوابه و تمام عروسکهای خواهرشو انداخته دور الانم دنبال یه مشاور خوب می گردم

      پاسخ ها

      • مبینا

        عزیزم من 12 سالمه نترسیدم دختر تو که یک سال از من بزرگ تره ترسیده

      • ایسو

        چرا میگه ترسیده

      • علیرضا

        واقعا ما خیلی باحالیم
        سازنده های فیلم می‌گن که زیر 17 سال نباید نگاه کنه بعدا ما به عزیزانمون نشون می‌دیم لابد فکر می‌کنیم افکارشون مثل ما هست!!!!
        خدایا تو به این ملت رحم کن
        کلا بی‌قانونی تو کشور بیداد می‌کنه!!!

      • بدون نام

        خو چرا اجازه میدید ببینه

    • shiva

      خیلی کنجکاومم داستانای دیگشم بدونم

    • shiva

      خیلی کنجکاومم داستانای دیگشم بدونم

    • شراره

      اگر می خوابید بدانید شیطان حقیقته به دنبال روح انسان های ضعیف هم هست و در قرآن هم داریم که حضرت سلیمان با اجنه در ارتباط بوده در ضمن زن حضرت سلیمان توسط شیاطین همراه با بچه درون شکمشون از بین رفتن

    • الهه

      برو بابا مسخره

    • بدون نام

      اینا همش الکیه مگه میشه شیطان تو عروسک بره و جون آدمارو بگیر.
      اینا این کارارو میکنن تا فیلمشون پرفروش تر بشه.
      بیشتر فسیلمای ترسناکو مینویسن براساس واقعیت این کارو میکنن تا فیلمشون پرفروش تر بشه ااالللککییه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وایییییی
        چقدر باهوشششش
        :]]]]]]

    • مبینا

      همه دروغه مگه میشه این کار هارو میکنند که فیلمشون زود فروش بره

    • مهسا ♡

      واقایت داره

    • Melika

      بچه ها باور نکنین این ها همش الکیه مگ میشه شیطان بره تو یک عروسک تازه شم این ها فقط برای افرادی اتفاق افتاد است که به خدا اعتقاد ندارند

      پاسخ ها

      • ایسو

        می تو

    • آهو۶۵۰

      ویییییی واقعا بعضی جاهاش آمدمو به سکته میندازه ...

    • مرجان

      من نمیدونم چی بگم

    • مهسا

      واقا واقعیه؟؟

      پاسخ ها

      • Hosna

        من که فکر میکنم واقعیه

    • حنانه

      درسته واقعیه من رفتم آمریکا دیدمش تکن خود یک دفهی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مسخره

      • بدون نام

        راس میگی

      • بدون نام

        بابا خودت رو مسخره کن داستان نساز

    • ایسو

      من خودم اونجا به دنیا اومدم وتازه دو هفته هست که اومدیم تهران

      پاسخ ها

      • س

        خخخخ

    • Arian

      همش خرافاته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم

    • دختر افسرده

      وایییییییییی چقدر ترسیدم می گم انابل ما چند سالشه برین خودتونو مسخره کنین اسکل ها

    • دختر افسرده

      وایییییییییی چقدر ترسیدم می گم انابل ما چند سالشه برین خودتونو مسخره کنین اسکل ها

      پاسخ ها

      • بدون نام

    • Hosna

      وایییییی
      ترسیدم
      حالا چی واقعا وجود داره؟؟؟؟؟؟

    • ناز گل

      با سلام این راست یا دروغ موندم توش والا یکی میگه راسته یکی دروغ گیج شدم اما وافعا تر سناک اجیم جاش دو خیس کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام خو جلو آجیت نخون

    • ایسو

      عالی بود نه بچه ها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دیوونه

      • بدون نام

        نههههههههههه خخخخخ

    • سارینا

      موزخرف

      پاسخ ها

      • دافنه

        کاملن موافقم

    • آمین

      سلام من تازه از سایت بازدید میکنم .یک قسمت از این فیلم رو دیدم قسمتی که بچه های یتیم به خانه ی خانواده ای که دارای این عروسک هستند میرن. سینما یه دروغ بزرگه این رو در قلب و مغز همه ی اطرافیان اون میتونید بخونید جنگ نرم رو فراموش نکنید افسرای جوون این چیزا هست اما نه خیلی پیچیده. شیطان برای قدرت نمایی هر کاری میکنه هر .کاری یاعلی

    • هلنا

      سلام به همه من قسمت اول و دوم رو ديدم خيليييي ترسناک بود هر جا ميرفتم آنابل رو ميديدم واي خداااااا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جوجوووووو

    • هامون

      به نظر من حقیقت نداره....شاید یه افسانه باشه،اگه حقیقتم داشته باشه از یه موضوع سه تا فیلم نمیسازن،یدونه عین حقیقت میسازن....بعدشم حالا که انابل تو موزس اگه قدرت داره چرا شیشه موزه رو نمیشکنه؟؟؟جن وجود داره اما هرچیزی در این دنیا اصولی داره اگه جن همش باعث اذیت و آزار آدما بشه پس چیزی به اسم قانون وجود نداره...و ما همش باید با ترس زندگی کنیم...خدا این جهان رو بر اساس یه قانونی افریده پس جن ها هرگز برای از بین بردن آدما نمیان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا بین جن ها و انسانها مانعی قرار داده تا نتونن به انسانها آسیب برسونن
        البته این مانع میتونه توسط انسانها شکسته بشه

    • مبینا

      سلام از نظر من که بچه ها که نبایدهر چی تو سایت می خونن باور کنن بعدشم یک ذره فکر کنید ببینید توراخدا این مسله منطق ی

      پاسخ ها

      • امین

        الکی منطقی منطقی نکن لطفا فک کن یکم و یا بورو دوباره بخون داستانو من خودم 12سالمه

      • بدون نام

        راست میگی آخه کی دلش برای یه عروسک با نیرو ی شیطانی میسوزه یکم باید منطقی باشیم من هم ۱۲ سالم

    • f.d.s

      به نظر من افکار هرکس تعیین کننده اتفاقات زندگیشه... به هر چیزی وقتی زیاد فکر کنی و اونو برای خودت مجسم کنی کاعنات دست به دست هم میدن تا اون موضوع برات اتفاق بیفته....

      در مورد این فیلم هم باید بگم ممکنه که همچین عروسکس وجود خارجی داشته باشه ولی بازم جدی گرفتن موضوعش برمیگرده به ذهن خودمون.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درسته اسمش هم‌ فیزیک کوانتومه

    • Helma

      هرکسی دلیل خودشوداره من میگم واقعیت داره حالادیگه کلاهرکی ی چی میگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با شما ها شدیم هشتاد میلیون ها..... ء

    • سارا

      با یاد خدا دلها ارام گیرد .همه چیز در سلطه خداست و خداوند بنده هاشو تنها نمیزاره از هیچی بجز خداوند نباید ترسید.بجای فکر کردن به واقعی بودن یا نبودن این جور داستانها به پدر و مادراتون نیکی کنید.التماس دعا

      پاسخ ها

      • محمد

        آفرین به این میگن یه جواب عالی و قشنگ

    • بدون نام

      به نظر من همش الکیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو روووو خدا؟؟؟
        الکیه یعنی؟!! ء
        وایییییی
        خیلی دلواپس بودم
        ممنون ممنون
        از نگرانی درم آوردی ! ء
        :)))))

    • احمد

      آب مقدس ریختن روش کارساز بوده چه حرفا؟؟؟
      برو دو تا فیلم جن گیری ببین آب مقدس میپاشن رو طرف که تسخیر شده جن رو جر میده اه و نالش بلند میشه یا نه بعد بازم میگی چه حرفا؟

      پاسخ ها

      • محمد

        خودت داری میگی فیلم

    • ویدا

      کدوم خری میگه که رفته آمریکا دیدتش من انابلو توموزه ی پاریس دیدم.

      پاسخ ها

      • امین

        اون الکی بوده حتما واقعی تو آمریکا عجب اسکلی

    • بدون نام

      من که یک بار رفتم نان وایی برگشتم خونه تا تلویزیون روشنه

    • محمد

      بابا این حمش خرافاته ویاشاید هم راسته خوب نمدانم

    • سید فائق

      از نظر من که همش دروغ هسته

    • صدرا

      بابات خفه شه

    • پوریا

      خیلی زود باورید چرتو پرت بابا

    • اریا

      واقعا وجود داره ترسناک هم هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره... منم هری پاترم از سرزمین شریف آتلانتیس...در کنار علا الدین به همه سلام میکنم!

    • Armita

      من رفتم اونجا دقیقا دومین باری بود که آنابل از تو اون قفس بیرون آمد من به طور زنده دیدم که دستش تکون خورد و به زن بغل من حمله کرد اما سریع روی آنابل آب مقدس ریختن و دورش دعا خوندن زمانی که داشتن می انداختمش توی قفس از کف دستش و از چشات خون زیادی آمد بعد که در قفس رو بستن به همه نگاه کرد به هم چشات بسته شد و می خواست در قفس رو باز کنن بعد آروم وایسادم و چشاش بسته شد و دیگه اتفاقی نیوفتاد من با چشمای خودم دیدم واقعا راسته اما باور کردنش پای خودتون

      پاسخ ها

      • محمد

        الکی داستان نساز

      • بدون نام

        :))))))

    • محمد

      الکی آخه وقتی یه عروسک نیرو های عجیب داره کی دلش براش میسوزه همش الکی آب مقدس کجا بود صلیب مقدس کجا بود اگه یه عروسک نیرو داشته باشه هیچ کوفتی نمیتونه جلوشو بگیره تازه کی یه عروسک شیطانی با نیرو های عجیب رو میزاره تو جعبه ی چوبی آمریکایی ها انقدر ترسو هستند بعضیا خیلی زود باورن

    • شکارچی

      اونایی که میگن چرا از قفس نمیاد بیرون...نمیتونه بیاد بیرون چون اون قفس دورش مقدسه و آیات خاصی بهش زده شده و انابل توش زندانی شده و نمیتونه بیاد بیرون مگه اینکه کسی درشو باز بکنه

    • پریا

      من واقعن باور میکنم

    • بدون نام

      به نظر من راسته

    • رضا

      همه الکیه

    • ولگرد

      من فیلمشو دیدم اصن هم ترسناک نبود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج