adexo3
۶۰۹۶۳۸
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

طنز؛ صمد و پرویز، محمود و باقر

شهاب پاک نگر در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت؛

یکی از ویژگی‌های خوب باشگاه‌های ورزشی ما مثل تمام جاهای دیگرمان (منظور از جا سازمان است) این است که همیشه سورپرایز می‌شویم. مثلا امروز قرار بود در مورد گزینه‌های سرمربیگری استقلال مطلب بنویسیم، فهمیدیم که آقای شفر با آن حال‌ و سن و سال‌شان شدند سرمربی. بعد که از نوشتن پشیمان شدیم دیدیم یک عده رفتند زیر اینستاگرامش نوشتند اگر بیایی دهانت را می‌بوییم مبادا مربیگری کنی. طرف هم ترسیده و اسکرین‌شاتش را برای مدیران استقلال فرستاده، اصلا یکی نیست بگوید شما با این سن در اینستا دنبال چه هستی؟! فکر کردی اگر دستت به دکمه اشتباهی بخورد و یکهویی لایو بفرستی چه خواهد شد؟!

حالا فارغ از تمام این نقدهای سازنده‌ ما در مورد خطرات فضای مجازی (که ایشالا زودتر فیلتر بشه و آمار جرم و جنایت به صفر برسه)، تا دیدیم تنور داغ است، دست به کیبورد شدیم و سریعا افراد پیشنهادی‌مان را به شرح زیر ارائه کردیم که سری بعدی در کنار فرگوسن و صمدآقا و پرویزخان، این افراد هم باشند. به هر حال این سیاهه امروز به کار نیاید چهار روز دیگر به درد می‌خورد. چون لیست گزینه‌های احتمالی مربیان در باشگاه‌های ایرانی از بین نمی‌رود بلکه از مدیری به مدیر دیگر منتقل خواهد شد.

الف) جواد خیابانی: اگر استقلالی‌ها دنبال یک مربی می‌گردند که عکس با شورت ورزشی داشته باشد، در انتخاب جواد خیابانی نباید شکی به دل‌شان راه بدهند. مهم‌ترین نکته در دوره مربیگری خیابانی در استقلال، اخلاق است. مثلا تیم حریف گل می‌زند، خیابانی می‌گوید «آفرین به این گلزن، آفرین به ایران، آفرین به ایرانی، زنده باد ایران و ایرانی» یا در داربی سعی می‌کند بازی حتما مساوی شود تا تماشاگر راضی به منزل برود. برگ برنده آقاجواد تاکتیک‌های غیر قابل پیش‌بینی‌اش است. قاعدتا هیچ تیمی نمی‌تواند در مقابل «یه سانتر بی‌هدف» که منجر به گل می‌شود مقاومت کند. همچنین یک نکته‌ای که هرگز نباید فراموش کنیم این است که بازیکنان بین دونیمه به سرمربی خواهند گفت «جان عزیزت هیچی نگو، ما قول میدیم خوب بازی کنیم». و این مهم‌ترین عاملی است که استقلالِ جواد خیابانی را موفق خواهد کرد.

ب) محمود احمدی‌نژاد: درست است که هرجا اسم کاندیدا می‌آید، ذهن‌ها ناخودآگاه سمت آقای محسن رضایی می‌رود اما برای ما گزینه اول و آخر هرچیزی آقای دکتر احمدی‌نژاد است. یعنی اگر بگویند برای قوی‌ترین مرد ایران یا چهره ماندگار علم کشاورزی و نجوم هم گزینه معرفی کنید، ما با ادله کافی دکتر احمدی‌نژاد را معرفی خواهیم کرد. البته دکتر با شورت ورزشی عکس ندارند ولی سه چهارتا عکس با شلوار گرمکن سه خط دارند که رزومه ورزشی‌شان را کامل می‌کند. همچنین بنا بر شنیده‌ها یکی از افتخارات ما استقلالی‌ها این است که آقای احمدی‌نژاد استقلالی است (از شدت افتخار سرش را به دیوار می‌کوبد) و این مهم نشان می‌دهد که دل سرمربی از قدیم‌الایام با تیم بوده. در دوره مربیگری ایشان مهم‌ترین تاکتیک تیم، ضد حمله است. البته نه در بازی بلکه در بیرون زمین، یعنی هواداران، مدیران، اصحاب رسانه و... هر سوالی را با پیش سوال «من از شما می‌پرسم» پس می‌گیرند. در نهایت هم اگر جایگاه تیم در جدول خوب نبود، با نرم‌افزار پِینت، جدولی طراحی می‌کنند که استقلال در آن قهرمان بشود.

ج) محمد باقر قالیباف: اگر استقلال مربی عملگرا می‌خواهد، باید بی برو برگرد برود سراغ آقای قالیباف. حالا درست است ایشان با شورت و شلوار ورزشی عکس ندارند اما تا دل‌تان بخواهد تصاویری با جت اسکی، هواپیما و لباس آتش‌نشانی و عکس‌های «من و هدیه دادن توپ فوتبال به بچه‌ها همین‌طوری یهویی»، از ایشان ثبت شده است. دو اتفاق مثبت زمان مربيگری محمد باقر قالیباف، در استقلال رخ خواهد داد. اول اینکه، آقای دکتر به راحتی می‌توانند شبیه هر مربی بزرگی کار کنند و حتی بهتر از خود طرف رفتارش را کپی کنند. دوم اینکه استراتژی تهاجمی لوله کردنِ حریف، مختص این مربی بزرگ است. اما تنها تهدیدی که برای تیم، در صورت سرمربیگری ایشان وجود دارد، این است که دکتر قالیباف تا همیشه جزو گزینه‌های سرمربیگری باقی خواهند ماند.

د) حسام‌الدین آشنا: ما خیلی راجع به سوابق ایشان نمی‌دانیم، خیلی هم دوست نداریم بدانیم. فقط دیدیم چند وقتی است پست جدیدی به آقای آشنا داده نشده است، گفتیم این پست خالی وجود دارد. اگر خواستند اینجا هم حضور داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الان حسن جونتون مربی است وگل لایی به خودتون می زند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج