۶۱۰۹۸۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

طنز؛ تقصیر کنترل سی بود

آقای حسن روحانی دیروز حرفی کاملا روشن، دقیق، مشخص، عینی، ملموس، مشهود، مرموز، مذکور، مکتوم، معلوم و ممهور زد و گفت: «همه جناح‌هایی که در انتخابات مشارکت کرده‌اند باید جایزه بگیرند، اما یک جناح جایزه می‌گیرد و یک جناح تنبیه می‌شود.

پوریا عالمی در روزنامه شرق نوشت:
آقای حسن روحانی دیروز حرفی کاملا روشن، دقیق، مشخص، عینی، ملموس، مشهود، مرموز، مذکور، مکتوم، معلوم و ممهور زد و گفت: «همه جناح‌هایی که در انتخابات مشارکت کرده‌اند باید جایزه بگیرند، اما یک جناح جایزه می‌گیرد و یک جناح تنبیه می‌شود. این می‌شود انتخابات و اعتماد عمومی؟» تا این لحظه ١٧ نفر از برندگان المپیاد ریاضی جهان، پیش‌کسوتان و پس‌کسوتان فرهنگستان زبان و ادب فارسی و چند دلاور دیگر، روی جمله مذکور افتاده‌اند تا جاهای خالی جمله را پر کنند که تا الان موفق نشده‌اند. بعد از موضع‌گیری مشخص رئیس‌جمهور، فضای سیاسی جامعه دگرگون شد و «یک جناح» جایزه‌اش را بازنکرده پس فرستاد و «یک جناح» برای تنبیه ١٦‌بار کلاغ‌پر و ٢٢ بار بشین‌پاشو رفت. در همین رابطه یا در رابطه با یکی دیگر، هفهشده فعال سياسي که ممنوع‌‌الفضای مجازی شده بودند، اعلام کردند روی دوربین موبایلشان آدامس چسبانده‌اند تا جلو حضورشان در فضای مجازی گرفته شود.
آقای حسن روحانی در ادامه استفاده از آرایه‌های ادبی و فن قایمکی ادبی، اشارات ظریف دیگری کرد و گفت: «اگر کسی خیلی تأثیرگذار باشد و... او نباید تشویق بشود. باید تنبیه بشود؟»

به همین مناسبت هیئت دولت اعلام کرد آن فرد خودش را تا پایان وقت اداری سه‌شنبه به میدان پاستور معرفی کند تا هیئت دولتی را از نگرانی برهاند. هیئت دولت گفت ما تا الان خیلی دنبال این گشتیم که چه کسی اين كار را کرد. چهار گزینه اصلی داریم:

۱- زورو بوده.
۲- پژواک بوده و صدا اکو داشته مثل صدایی که توی بلندگوی مدرسه می‌پیچد. پس لابد یکی از ناظم‌های مدارس بوده. متأسفانه نمی‌دانیم کدام ناظم و کدام مدرسه.
۳- کنترل سی، کنترل وی بوده.
۴- یک کسی.

جمعی از مردم که از پای صندوق رأی بازمی‌گشتند، در حمایت از سخنان رئیس‌جمهور گفتند باریکلا.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج