اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۱۲۶۷
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

همه چیز درباره یک نوشیدنی پرطرفدار

ماءالشعیر دارای چند نوع ترکیب مختلف از جمله ساکارز، گلوکز، مالتوز و ویتامین C، ویتامین‌های گروه B، اسیدهای آلی، انواع آمینواسید‌ها، املاح، اسید نوکلئیک و آب گازدار است.

آفتاب: ماءالشعیر دارای چند نوع ترکیب مختلف از جمله ساکارز، گلوکز، مالتوز و ویتامین C، ویتامین‌های گروه B، اسیدهای آلی، انواع آمینواسید‌ها، املاح، اسید نوکلئیک و آب گازدار است.

ماءالشعیر یکی از نوشیدنی‌های معمول است که از جوانه «جو» حاصل می‌شود و در رفع تشنگی مؤثر است. هر ۱۰۰ سی سی ماءالشعیر معمولی حدود ۲۵ کالری انرژی دارد.

ویتامین‌های گروه B محلول در آب هستند و به راحتی وارد فاز آبی ماءالشعیر در حین جوشش می‌شوند که در سنتز میانجی‌های عصبی نقش مهمی دارند، باعث رفع استرس و بسیاری از اختلالات عصبی دیگر می‌شوند.

ماءالشعیر به دلیل داشتن ویتامین‌های گروه B و اسید آمینه برای پوست و مو بسیار مفید است و خواص درمانی بسیاری برای خانم‌ها دارد و تا حدودی در افزایش ضریب هوشی نیز مؤثر است. ماءالشعیر در رفع خستگی اعصاب، مؤثر است و به دفعسنگ‌های کلیوی کمک می‌کند. ماءالشعیر در تأمین آب و الکترولیت‌های بدن مؤثر است همچنین ماءالشعیر از استحصال دانه‌های جو به دست می‌آید و علاوه بر جو، آب رازک و سایر افزودنی‌های مجاز خوراکی نیز در آن به کار می‌روند. مزه تلخ ماءالشعیر، مربوط به رازک می‌باشد. رازک همچنین خاصیت آنتی‌بیوتیکی دارد که به پایداری ماءالشعیر کمک می‌کند.

همه چیز درباره یک نوشیدنی پرطرفدار

عصاره مالت جو حاوی فیبرهای غذایی محلول می‌باشد که در رفع التهاب روده،یبوست و مشکلات معده بسیار موثر است. فیبر‌ها اثرات زیادی در بدن دارند، باعث تنظیم عملکرد روده، کاهش خطر بیماری‌های قلبی و بعضی انواع سرطان می‌گردند.

ماءالشعیر غنی از فلاونوئید‌ها، کاروتنوئید‌ها و آنتوسیانین‌ها می‌باشد که در بهبود عملکرد خون‌رسانی قلب و کاهش ابتلا به پرفشاری خون و سلامت کلیه‌ها، محافظت از بدن در برابر بروز سرطان‌ها، سکته‌های قلبی و مغزی بسیار مؤثر می‌باشند.

زیاده‌روی در مصرف ماءالشعیر، به علت داشتن قند و گازCO۲ برای سلامتی مضر است، زیرا قند و اسید موجود در آن باعث پوسیدگی دندان‌ها می‌شود. همچنین قند باعث ایجاد کالری اضافی و چاقی می‌گردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مائ الشعیر همون دلستره؟

      پاسخ ها

      • امير

        بله.ولي دلستر يه مارك هستش مربوط به يه كارخانه داخلي

    • ققنوس

      خیلی خوشمزه است

    • دنیا

      دیدم یهههویییییی ضریب هوشیم زده بالا نگووووووو به خاطر ما ئ الشعیر.....

    • ترسو

      رازک باعث قدرت ناباروری در مردان میشود.مصرف زیاد ان خطرناک است.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خو چرا منفی دادین حتما یه چیزی می دونه دیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج