adexo3
۶۳۰۴۵
۱۳ نظر
۵۰۳۳
۱۳ نظر
۵۰۳۳
پ

پولدارترین ایرانی دنیا کیست؟ +عکس

نکته جالبی که در این لیست به چشم می خورد، وجود تنها یک ایرانی در این لیست ۲۰۰ نفره است، که در این رده بندی جایگاه ۱۹۳ را به خود اختصاص داده است.

آفتاب: دانستن لیست "ترین ها" همواره از جمله مطالبی بوده است که علاقمندان زیادی برای خود دارد و یکی از این لیست ها، لیست پولدارترین افراد است که همواره در حال تغییر و تحول است.

دانستن لیست "ترین ها" همواره از جمله مطالبی بوده است که علاقمندان زیادی برای خود دارد و یکی از این لیست ها، لیست پولدارترین افراد است که همواره در حال تغییر و تحول است. به گزارش مجله فوربس که هرساله لیست پولدارترین افراد دنیا منتشر می کند، امسال در یک اقدام جالب، با معادل سازی ارزش دارایی افراد در مقاطع زمانی مختلف تا کنون، برای اولین بار لیستی را منتشر کرده است که در آن ۲۰۰ نفر که در طول تاریخ بیشترین ثروت را داشته اند معرفی شده اند. اولین نفر در این لیست که به عنوان پولدارترین فرد در تاریخ معرفی شده، چنگیز خان با ۴۱۷ میلیارد دارایی است!

نکته جالبی که در این لیست به چشم می خورد، وجود تنها یک ایرانی در این لیست ۲۰۰ نفره است، که در این رده بندی جایگاه ۱۹۳ را به خود اختصاص داده است. بر خلاف تصور اکثر ایرانیان در مورد پولدارترین فرد ایرانی! این عنوان به پیر امیدیار، مدیر سایت ebay اختصاص دارد. امیدیار در سال ۱۹۶۷ در کشور فرانسه- پاریس به دنیا آمد. پدر او ایرانی و مادرش فرانسویست.

پولدارترین ایرانی دنیا کیست؟ +عکس

وی در ۶سالگی به همراه خانواده خود به امریکا می رود و در کالج نافتز در رشته علوم رایانه تحصیل میکند. امیدیار در سال ۱۹۹۵ سایت ebay را تنها از روی سرگرمی راهاندازی می کند ولی پس از گذشت اندکی این سایت به یکی از بزرگترین و پردرآمد ترین سایت های اینترنتی تبدیل می شود.

Ebay به عنوان اولین سایت حراجی اینترنتی لقب گرفته است. این سایت در حال حاضر تعداد ۶۰۰۰ کارمند دارد و در سال ۲۰۰۵ میلادی معادل ۴۴۱ میلیون دلار سود داشته است. ebay در حال حاضر ۱۴۴ میلیون عضو دارد و روزانه میلیون ها معامله بصورت مجازی در آن صورت می گیرد. امیدیار در لیست ثروتمندان حال حاضر دنیا در رتبه ۱۷ قرار دارد و ثروت او حدود ۸ میلیارد دلار برآورد شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • dalton

      اين بيچاره پدرش درومده پولدار شده ولي بابك زنجاني يه شبه9ميليارد دلار پول نفت ايران رفت تو حسابش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون این تهمتو قبول نکرد و ادعای شبکه دروغ پراکن امریکا رو به طور منطقی تو شبکه bbc جواب داد و از انتقال فیول به عنوان دلال حرف زد امیدوارم مردممون اینقدر راحت دیگرانو متهم نکنن

      • بدون نام

        پس از کجا آوردند؟ بیل زدند؟

    • محمدرضا

      الان کجاش ایرانیه؟؟؟چندساله اینطرافا پیداش نشده؟؟؟

    • حبیب

      دمش گرم - به این میگن کارآفرینی و خلاقیت - به جای اینکه بیفته دنبال دخترای مردم تو کوچه خیابون و بره قلیون بکشه و فست فود بزنه - نشسته فکرشو بکار انداخته و همون فکر براش این ثروت رو به ارمغان آورده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایشان در 6 سالگی تشریف بردند آمریکا. فرصت نکرده تفریحات سالم ایرانی ها رو پیاده کنه. احتمالا فاریش هم چندان خوب نیست

    • بدون نام

      به این میگن پروژه ایرانی کردن نخبگان دنیا
      1- ایشون فقط رسمش (فامیلش ایرانیه)
      2- شاید حتی یکبار ایران رو از نزدیک ندیده باشه
      3- اگر توی ایران بود بنظرتون الان چکاره بود؟ شیشه ای؟ پای فیس بوک؟ پشت کنکور؟ سر کلاس ترم تابستون دانشگاه؟ دنبال نمره برای جلوگیری از مشروی؟ دنبال کار؟ مسافر کشی با مدرک لیسانس؟
      4- به این میگن پروژه ایرانی سازی، یعنی ما خرجشون نکردیم ، حمایتشون نکردیم ، اگر هم بیان اینجا دهنشون رو سرویس میکنیم، اما ادعا میکنیم ایرانی هستن
      5- همه ما قزوینی هستیم (سنگ پا)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مسخره تر از این دوریس لسینگ برنده نوبل بود که سر 90 سالگی و بعد از دریافت نوبل ادبی کاشف به عمل آمد که گویا در بچگی و به مدت حدودا 5-6 ماه گذرش به بروجرد افتاده و احتمالا آب و هوای دانشمند پرور ایران موجب دریافت جایزه نوبل توسط ایشان در 90 سالگی شده. ایشان هم رسما اعلام کرد که از آن دوران چیزی به خاطر ندارد. نمک خور نمکدان شکن!!

      • stayesh

        یعنی خداییش ته حجتوباهمه تموم کردی دمت گرم

    • ققنوس

      دمش گرم
      این نتیجه تلاش و زحمت است

    • amir13

      شرایطشم براش مهیا کردن
      نرفته جوونیشو الکی برای فوق لیسانس بذاره و از آخر قانون کار بگیره ،اینجا کار آفرینی کیلو چنده صد تا پولدار یکی شاید، فقط اینجا بچه مایه دارا پیشرفت میکنن، پوله که پول میاره، ترمی 12 میلیون میده میره دندانپزشکی دانشگاه بین الملل خودشو هزار منم میگیره، حالا کسی که پول نداره مجبوره بره یک رشته ی...

    • مهسا

      خوش به حالش حال دنیا رو میکنه.

    • محمد

      این یک دروغ بزرگه.
      بابک زنجانی از همشون پولدارتره
      حتی از چنگیزخان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج