جاباما
۷۳۴۲۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

موسسه توریستی جالب اسباب بازی +عکس

موسسه های توریستی مکانی هستند تا بهترین تورهای گردشگری را پیدا کرده و به نقاط مختلف دنیا سفر کنید. این موسسه ها معمولا زیر نظر سازمان های نظارتی کار می کنند و البته تنها انسان ها را به سفر می برند.

باشگاه خبرنگاران : موسسه های توریستی مکانی هستند تا بهترین تورهای گردشگری را پیدا کرده و به نقاط مختلف دنیا سفر کنید. این موسسه ها معمولا زیر نظر سازمان های نظارتی کار می کنند و البته تنها انسان ها را به سفر می برند.

ژاپنی ها معمولا خبرهای دنیای تکنولوژی را در دست دارند و می توانند دنیای این وسیله های کامپیوتری را با ساخت ربات های خاص تکان دهند اما برخی مواقع دست به کارهای بسیار عجیبی هم میزنند که باور آن ها بسیار سخت است.

یک شرکت توریستی ژاپنی به نام "اونجی" به تازگی توری جدید راه اندازی کرده است که در آن نتها اسباب بازی ها می توانند شرکت کنند. این تور برای آن است که اسباب بازی های مختلف به دور دنیا سفر کرده و تعطیلات خوبی داشته باشند.

موسسه توریستی جالب اسباب بازی +عکس

تورهای اسباب بازی برای عروسک ها آماده شده است و صاحب عروسک برای آنکه اسباب بازیش به تعطیلات برود باید مبلغی نزدیک به ۵۰ دلار یا ۱۵۰ هزار تومان بپردازد. در این تور عروسک ها به شهرهای مختلف سفر کرده و با اماکن تاریخی عکس یادگاری می گیرند.

صاحب این تور که یک خانم ۳۸ ساله است اعتقاد دارد اسباب بازی ها احساس دارند و باید به حرف آن ها گوش کرد. این خانم همچنان گفته است اسباب بازی ها می توانند به جای صاحبانشان به کشورهای مختلف سفر کنند سپس با عکس های زیاد به خانه برگردند.

موسسه توریستی جالب اسباب بازی +عکس

موسسه توریستی جالب اسباب بازی +عکس

موسسه توریستی جالب اسباب بازی +عکس

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الف

      چه بيكار .مردم دنيا اسباب بازي به سفر مي فرستند و ما خودمان هم نمي توانيم با اين هزينه هاي بالا به سفر بريم . ما كجا و اونا كجا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج