۷۴۹۹۷۹
۳۲ نظر
۵۰۳۶
۳۲ نظر
۵۰۳۶
پ

خوشبخت‌ترین کشور‌های دنیا

دوست دارید شادترین کشور‌های جهان را بشناسید؟ در این جا می‌توانید آن‌ها را به ترتیب ببینید، در انتها شادترین کشور قرار گرفته است.

برترین‌ها - الهام مظفری : دوست دارید شادترین کشور‌های جهان را بشناسید؟ در این جا می‌توانید آن‌ها را به ترتیب ببینید، در انتها شادترین کشور قرار گرفته است.

19- امارات متحده عربی

در گزارشی که برای سنجش خوشبختی در کشورهای مختلف انجام شده، مهاجران ۱۵۶ کشور را بررسی کرده و میزان شادی و خوشبختی آن‌ها از این مهاجرت سنجیده اند. چرا؟ چون رضایت مهاجران بازتاب خوشبختی مردم محلی است. باتوجه به این که امارات وزارت رسمی خوشبختی دارد، این رتبه کمی برای آن پایین است. شاید این کشور بیستمین کشور شاد و خوشبخت دنیا باشد، اما شادترین کشور جهان عرب است. این کشور کوچک با ثروت و شگفتی‌های معماری مدرنش شناخته می‌شود.
خوشبخت‌ترین کشور‌های دنیا

۱۸- بریتانیا

بریتانیا متشکل از چهار کشور انگلستان، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی و یک نیروگاه اقتصادی و نظامی و یکی از تاثیرگذاران بزرگ فرهنگی است. مردم این کشورها خوشبخت هستند، آمار و ارقام اشتغال و درک مردم از روابطشان نیز بالاست.

خوشبخت‌ترین کشور‌های دنیا

۱۷ - ایالات متحده

امسال آمریکا سه رتبه افت کرد و از چهاردهم به هفدهم رسید که احتمالا به علت افزایش اعتیاد، افسردگی و چاقی است. آمریکا یکی از متنوع‌ترین جمعیت‌ها را دارد که آثار هنری و نوآوری‌های فوق العاده‌ای تولید می‌کنند.
خوشبخت‌ترین کشور‌های دنیا


۱۶- لوکزامبورگ

این کشور روستایی کوچک پر از پارک‌های طبیعی و قلعه‌های افسانه‌ای است. پایتخت لوکزامبورگ یکی از آرام‌ترین مناطق جهان است. فضای سبز، تراکم جمعیت پایین و شخصیت ملی آرام آن را کشور فوق العاده‌ای می‌کند.
خوشبخت‌ترین کشور‌های دنیا

۱۵- بلژیک

باوجود نگرانی‌های عمیق درباره تروریسم، بلژیک همچنان در کنار همسایه‌های خود از نظر خوشبختی قرار دارد. در بلژیک کار و زندگی متعادل است و سطح درآمد، مشارکت مدنی و تحصیلات عالی بالاست.
خوشبخت‌ترین کشور‌های دنیا
۱۴- آلمان

باتوجه سطح بیکاری پایین و رونق اقتصادی در این کشور، آلمان از نظر رضایت از زندگی نمره بالایی کسب می‌کند. همچنین این کشور از منابع تجدیدپذیر مثل باد و خورشید برای تولید برق استفاده می‌کند.
خوشبخت‌ترین کشور‌های دنیا

۱۳- ایرلند

امید به زندگی در ایرلند از سال ۲۰۰۰ به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. خدمات اجتماعی هم به منظور مراقبت بهتر از افراد نیازمند گسترش یافته است. ایرلند از مهاجران استقبال می‌کند و رتبه یازدهم را در لیست صبورترین مردم جهان دارد.

خوشبخت‌ترین کشور‌های دنیا

۱۲- کاستاریکا

کاستاریکا سالم‌ترین جای زمین است و مردم آن بیشترین امید به زندگی را دارند. بسیاری از آن‌ها ۱۰۰ سال عمر می‌کنند و بقیه بدون هیچ بیماری خاصی دوران پیری را سپری می‌کنند. خانواده و دوستان با ارتباط تنگاتنگی کار و زندگی می‌کنند. کاستاریکا از چند دهه پیش غیرنظامی و مرکز ملی نظامی آن به موزه هنر تبدیل شده است. بودجه‌ای که قبلا صرف جنگ می‌شد اکنون به حفظ محیط زیست، بهداشت و آموزش اختصاص دارد.

خوشبخت‌ترین کشور‌های دنیا
۱۱ - اتریش

اتریش امسال یک رتبه بهتر شده که احتمالا به خاطر کاهش بیکاری و افزایش سطح تحصیلات است. ۸۵ درصد از بزرگسالان دارای تحصیلات متوسطه و بالاتر هستند. اما آنچه اتریش را از سایر کشورها متمایز می‌کند حس قوی اجتماعی و مدنی است.
خوشبخت‌ترین کشور‌های دنیا

۱۰- استرالیا
خوشبخت‌ترین کشور‌های دنیا

۹- سوئد

مالیات سوئدی‌ها بالاست، اما مراقبت‌های بهداشتی و آموزش رایگان است. سوئدی‌ها به کسانی که آنجا زندگی می‌کنند آموزش‌های لازم برای سازگاری با یک محیط متغیر و تکنولوژیکی را می‌دهند. علاوه بر این همه همیشه خندان هستند. خوشبختی افسانه‌ای آن‌ها شاید نتیجه روح جمعی غنی سوئدی‌ها باشد. آن‌ها از هرچه دارند راضی هستند و از همه چیز در حد اعتدال رضایت می‌برند.
خوشبخت‌ترین کشور‌های دنیا

۸- نیوزیلند

خوشبختی آن‌ها بیشتر مدیون نگرششان است. آن‌ها تحت تاثیر موقعیت و پول قرار نمی‌گیرند و بیشتر در حال کاوش در طبیعت دیده می‌شوند تا در حال اضافه کاری. مهاجران به نیوزیلند حتی قبل از به دست آوردن تابعیت، به عنوان مردم محلی پذیرفته می‌شوند.
خوشبخت‌ترین کشور‌های دنیا

۷- کانادا

کانادایی ها هرگز خوب بودن افسانه‌ای و ادبشان را کنار نمی‌گذارند. تعادل کار و زندگی آن ها بیشتر روی زندگی تاکید دارد و خانواده و دوستان الویت هستند.
خوشبخت‌ترین کشور‌های دنیا

۶- هلند

شاید هلندی‌ها از اینکه می‌دانند مزارعشان به میلیون‌ها نفر خارج از مرز‌های کشورشان غذا می‌دهد، راضی و خشنود هستند. تعهد ملی آن‌ها به شیوه‌های کشاورزی پایدار باعث زندگی سبزتری در جامعه می‌شود. این تعهد به شیوه تولد نوزادان هم توسعه می‌یابد. بیشتر زنان هلندی ترجیح می‌دهند در خانه خود زایمان کنند و فقط ۸ درصد از دارو‌های ضد درد استفاده می‌کنند. مردم هلند از تنوع فرهنگی و مهاجران استقبال می‌کنند.
خوشبخت‌ترین کشور‌های دنیا


۵- سوئیس
اولین چیزی که درباره سوئیس به ذهنمان می‌رسد کوه‌های آلپ و شکلات‌های سوئیسی است. اما راز خوشبختی آن‌ها کارآیی دولت از سطح ملی تا محلی است. سوئیسی‌ها نگرانی بسیار کمی در رابطه با سیاست هایشان دارند که باعث طبیعت آرامشان می‌شود. سوئیس از نظر مسکن، امنیت شخصی، تعادل کار-زندگی، درآمد و زندگی سبز در سطح بالایی قرار دارند.
خوشبخت‌ترین کشور‌های دنیا

۴- ایسلند
ایسلند کم تراکم ترین کشور اروپایی از نظر جمعیت است که ترکیبی جذاب از سنت های باستانی و رشد اقتصادی مدرن دارد. ایسلند سرزمین خورشید نیمه شب و همچنین روزهای زمستانی تاریک است. بسیاری از استخرهای عمومی توسط چشمه‌های آبگرم طبیعی گرم می‌شوند و همه استخرها گرم هستند. یک واقعیت جالب درباره ایسلند : این کشور سرد و یخبندان توسط فعالیت زمین گرمایی گرم می‌شود که آن را یکی از سبزترین کشورهای این سیاره می کند.
خوشبخت‌ترین کشور‌های دنیا

۳- دانمارک
مالیات در این کشور رنگارنگ بلاست، اما متناسب با کیفیت خدماتی است که به شهروندان ارائه می‌شود. در اینجا به همه از جمله سالمندان، معلولان و کودکان توجه می‌شود. والدین یک سال مرخصی زایمان دارند، دانشجویان به رایگان تحصیل می‌کنند، برای والدین کارمند مراقبت از کودکان در نظر گرفته شدهو شهروندان حقوق بازنشستگی می‌گیرند.
خوشبخت‌ترین کشور‌های دنیا

۲- نروژ
کار هفتگی آن‌ها کمتر از ماست و تعطیلاتشان بیشتر است. افراد خوش شانسی که در نروژ زندگی می‌کنند زود محل کار را ترک می‌کنند تا به علایق خود مثل پیاده روی، دوچرخه سواری، وقت گذرانی با فرزندان و دوستان بپردازند. نروژ مفاهیم دموکراسی و برابری را ادغام کرده است. نتیجه آن کاهش اختلاف درآمدی و رضایت شغلی بیشتر و همچنین اعتماد به مسئولین کشور است.
خوشبخت‌ترین کشور‌های دنیا

۱- فنلاند
شهروندان فنلاندی بالاترین سطح رضایت و خوشبختی را دارند. امید به زندگی بالا، حمایت اجتماعی قوی، توزیع عادلانه درآمد، سخاوت، اعتماد و آزادی. مهاجران فنلاندی دارای حمایت کافی برای شروع راه خودکفایی هستند و به آن‌ها زبان، تاریخ و فرهنگ فنلاندی آموزش داده می‌شود.
خوشبخت‌ترین کشور‌های دنیا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میهمان

      پس ایران کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • شمیم

        ایرانم هست ولی تو ده تای برتر نه تو ده تای بدتر کشور گلمون به لطف مسئولین دلسوز رتبه اول رو دریافت کرده

      • رابین

        ایران شماره صفر است.

      • نورا

        والا

    • بدون نام

      میخوام گریه کنم ب حالمون

      پاسخ ها

      • آتش خاموش

        اوهوم لایک

    • بدون نام

      غیر ایران تموم کشورهای جهان خوشبختند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دبگه بی انصافی هم نکن خدایی سه چهارتا کشور بدبخت ترز ازما هم تو خاور میانه و آفریقا پیدا میشه

      • نورا

        غیر ایران و عربستان و یه شهر آمریکا (اسمشو نمدونم

        همه بدبختن

    • بدون نام

      ایران قاعدتا اخر هست

      با این وضعی که برای مردم ساختن

      پاسخ ها

      • نورا

        نخیر اوله یادش رفته

    • بدون نام

      ایران کجاست؟

    • بدون نام

      بدبخت ترین ادم دنیا هم منم. کاش می شد مرگ اختیاری بود. کاش حداقل برای ما ادم های بی چیز و بیچاره حق مردن و نه گفتن به این زندگی نکبت وجود داشت. لعنت به تو ای زندگی. لعنت لعنت که به جز حسرت چیزی برامون نداشتی.

    • v

      غلط کردن ما خودمون رتبه اول رو داریم

      پاسخ ها

      • hosein

        تو چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        وات د فاز؟

      • س

        خو شما ساقی خوبی داری دادا...قدرشو بدون...

    • بدون نام

      اگر اون خدابیامرز زنده بود الان ماهم جزو خوشبخت ترین ها بودیم..بدبختمون کردن حالا هم رفتن زیر صدها خروار خاک ما موندیم و این مملکت داغون هه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا بیامرزدش،هدف های بزرگی برای ایران داشت.حیف شد......

      • بدون نام

        روحش شاد...قدرشو ندونست این ملت...

      • بدون نام

        اره موافقم..

    • بدون نام

      این کشورها چرا بعضیاشون اینقدر مردمش تظاهرات میکنند یا تو چاقو کشی و قتل با سلاح اولند ایا این امار سیاسیست برترینها؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله شما درست میفرمایید اگر برترینها این کارو نمیکرد الان ایران اول بود . بخدا مردم دیگه نون شب ندارن اونوخت بعضیا چشمشونو به رو همه چی بستن

      • بدون نام

        هه خبر ایرانو زیاد گوش میدی مثه اینکه..

      • نورا

        والا موافقم

    • بدون نام

      خیلی جالبه واقعا از آسیا هیچ کشوری نیست غیر از امارات, اکثر کشورها هم اروپایی هستن لیست مشکوکیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون وقت ميخاي بگي پارتي بازي كردن وگرنه ماخيلي خوشبختيم؟

    • سیو

      باید بگید خوشبخت ترینم مردم هااا که توی این کشور ها زندگی می کنند

    • م

      تو رو خدا اینارو نزارید بیشتر افسردگی میگیریم

    • یک وحشت زده

      توشهر ما شکولات ۱۲۵۰۰ تومان به خدا

    • بدون نام

      کاش تو یه کشور دیگه غیر از ایران بودم.نه اصلا فقط تو اروپا به دنیا میومدم.چه قدر بدبختیم ما که تو خاورمیانه به دنیا اومدیم

    • نورا

      ایران از همه شاد تر و بهتره
      تجاوز ۱۲ در سال البته کشته شدن
      قتل شوک است
      اما تو اینا جز عربستان شوک نیست
      ایران کوووووو ازهمه خوشبختر ماییمااااااااااااا
      خانم یا آقا ی ۱:۴۴حرفت زشته فقط ایران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج