اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۵۴۳۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پسری با کلکسیون جاروبرقی! +عکس

کلکسیون دارها معمولا به سراغ چیزهایی برای جمع کردن می روند که دست هر کسی دیده نمی شود و پیدا کردن آن ها سخت است از این رو کلکسیون می تواند ارزش گذاری شود.

باشگاه خبرنگاران: کلکسیون دارها معمولا به سراغ چیزهایی برای جمع کردن می روند که دست هر کسی دیده نمی شود و پیدا کردن آن ها سخت است از این رو کلکسیون می تواند ارزش گذاری شود.

جاروبرقی وسیله ای است که این روزها در بسیاری از خانه دیده می شود و ارزشی برای جمع کردن مدل های آن وجود ندارد و داشتن کلکسیونی از جاروبرقی ها نمی تواند زیبایی خاصی به همراه داشته باشد.

"هری بروس" برخلاف دیگر بچه های هم سن و سال خودش که علاقه به بازی های کامپیوتری دارند، همه فکرش معطوف به جاروبرقی شده است و تمام روز و اوقات فراغت خود را در کنارجاروبرقی هایش می گذراند.

پسری با کلکسیون جاروبرقی! +عکس

این پسر بچه ۹ ساله از کودکی به جارو برقی ها علاقه داشته است و بسیاری از زمان خود را مشغول گوش کردن به صدای آن بوده است. او می گوید صدای جاربرقی باعث آرامش گرفتن می شود و با صدای این وسیله است که می تواند تمرکز کند.

این پسر بچه این روزها تمام پول های خود را خرج خرید جاروبرقی می کند و در کلکسیونش ۴۰ جارو برقی دارد که میان آن می‌توان نمونه های قدیمی و کمیاب را نیز مشاهده کرد که چندین هزار دلار قیمت دارند.

مادر این پسر از حرکت های عجیب فرزندش ناراحت نیست و اعتقاد دارد تنها حسن داشتن این کلکسیون این است که خانه آن ها همیشه تمیز است زیرا فرزند این خانم روزانه ۴ بار خانه را جاروبرقی می کشد.

پسری با کلکسیون جاروبرقی! +عکس

پسری با کلکسیون جاروبرقی! +عکس

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج