اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۶۱۰۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

خودرویی که احساسات راننده را می فهمد

شرکت خودروسازی تویوتا، ماه آینده قصد دارد یک خودرو مفهومی را در نمایشگاه خودرو توکیو رونمایی کند که احساسات راننده را می‌خواند.

ایسنا: شرکت خودروسازی تویوتا، ماه آینده قصد دارد یک خودرو مفهومی را در نمایشگاه خودرو توکیو رونمایی کند که احساسات راننده را می‌خواند.

خودروی FV۲ این شرکت ژاپنی به منظور ایجاد بک رابطه فیزیکی و احساسی قوی‌تر با راننده طراحی شده است.

مدل تک سرنشینه این خودرو از فناوری آنبرد برخوردار بوده که بر اساس اعلام تویوتا، به راننده و خودرو اجازه خواهد داد تا رابطه‌ای بر اساس اعتماد و تفاهم، مشابه ارتباط بین اسب و سوارکار داشته باشند.

این خودرو از فناوری شناسایی صوت و تصویر برای تعیین خلق و خوی راننده استفاده کرده و می‌تواند تاریخچه رانندگی را برای پیشنهاد مقصد بررسی کند.

یک نمایشگر واقعیت افزوده نیز درون شیشه جلوی خودرو قرا داشته که به سمت بالا جمع شده و برای افرادی که در زمان انتخاب رنگ خودروی خود ممطمئن نیستند، رنگ بدنه و نمایشگر خارجی خودروی FV۲ به شکل مطلوب قابل تغییر است.

رانندگان این خودروی مفهومی برای کار با آن باید ایستاده و بدن خود را بطور مستقیم به جلو یا عقب برای حرکت خودرو به آن جهات یا چپ و راست برای گردش آن تکان دهند چرا که این خودرو از فرمان برخوردار نیست.

به گفته تویوتا، این خودرو از فناوری سیستم حمل‌ونقل هوشمند برای برقراری ارتباط با دیگر خودروهای نزدیک و زیرساختهای بزرگراه برای کسب اطلاعات ایمنی مانند هشدار زودهنگام در مورد خودروهای موجود در نقاط کور یا تقاطعات استفاده می‌کند.

این شرکت همچنین برنامه‌ای برای دستگاههای با سیستم عامل iOS و اندروید طراحی کرده که نگاهی اجمالی به این مدل عجیب ارائه کرده و به کاربران اجازه می‌دهد تا این خود را رانده و در یک رقابت زنده شرکت کنند.

این خودرو همچنین از عملکردی موسوم به «نورسازی» برخوردار بوده که پیامها و احساسات را در بدنه خودرو نشان می‌دهد و هنگامی که بازیکنان، مراحل را در این برنامه تکمیل می‌کنند، می‌توانند نورسازیهای جدید را برای رشد خودروی FV۲ خود جمع‌آوری کنند.

خودرویی که احساسات راننده را می فهمد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج