۸۰۰۴۵۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فال روزانه ۰۴/ ۰۹/ ۱۳۹۷

فال روزانه ۰۴/ ۰۹/ ۱۳۹۷

فال روزانه یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 4 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی مهربان، واقع بین، آماده ی کمک به دیگران و بسیار انعطاف پذیر هستید. با سخت کوشی و صداقت خاصی که دارید همه را تحت تأثیر قرار می دهید و از محبوبیت بالایی برخوردار هستید. با این همه باید به عادت بد دخالت در کارهای دیگران غلبه کنید تا مورد انتقادهای تند دیگران قرار نگیرید. امسال از لحاظ سلامتی نسبت به سال گذشته برای شما سال بهتری خواهد بود و به جز برخی مشکلات جئی مانند کمر درد و سر درد با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود. امسال از لحاظ مالی نیز برای شما سال خوبی خواهد بود و در تمام طول سال از رفاه نسبی برخوردار خواهید بود و نوسان چندانی در وضعیت اقتصادی خود مشاهده نخواهید کرد. اگر در زمینه ی تجارت فعال هستید امسال فرصت های فوق العاده ای را برای گسترش کسب و کارتان و سرمایه گذاری در زمینه های سودآور در اختیار شما قرار خواهد داد. اگر در کارتان به خلاقیت نیاز دارید باید بدانید امسال به اندازه ی کافی خلاق خواهید بود و در نتیجه پیشرفت زیادی خواهید داشت و در زمینه ی کاری خود اعتبار زیادی به دست خواهید آورد. امسال همسرتان با شما رفتار بسیار خوبی خواهد داشت و در رسیدن به اهدافتان صمیمانه با شما همکاری خواهد کرد و حتی اگر گاهی نتوانید همدیگر را درک کنید از حمایت عاطفی یکدیگر برخوردار خواهید بود. مجردها ممکن است امسال عشق زندگیشان را پیدا کنند. اسفند، مرداد و شهریور بهترین ماه های سال خواهند بود.

فال روزانه ۰۴/ ۰۹/ ۱۳۹۷

از تختتان بیرون بپرید و با تمام توان شروع به حرکت کنید. امروز روز خیلی خوبی برای به کار گرفتن این همه انرژی که در درون خود احساس می کنید می تواند باشد. شما از بچگی از مسابقه دادن لذت می برید، امروز هم وقت مسابقه است و شما باید نفر اول باشید. گاهی توانایی شما در بررسی موقعیت ها و تبعات احتمالیشان در آینده مانع تصمیم گیری شما درباره زمان حال می شود و شما را دچار وسواس می کند. با این حال امروز خواهید توانست تصمیم گیری های خود را محدود کنید و روی چیزهایی که بیشترین اهمیت را برایتان دارند تمرکز کنید. نگران آینده نباشید، در آینده این فرصت را خواهید داشت که تغییرات لازم را در برنامه هایتان ایجاد کنید.

فال روزانه ۰۴/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز تشخیص تحلیل دقیق و منطقی از تفکرات مغشوش برای شما کار سختی خواهد بود و انرژی زیادی از شما خواهد گرفت و افکارتان میان این دو حالت در نوسان خواهند بود. اگر احساس سردرگمی کردید و نمی دانستید چکار باید بکنید، بی آن که نگران چیزی باشید از دیگران کمک بخواهید. معمولا این شما هستید که با راهکارهای کاربردی و نگرش منطقی خود به دیگران کمک می کنید و حالا نوبت شماست که به دیگران تکیه کنید و به خودتان کمی استراحت بدهید. امروز را به خانواده و فرزندان خود اختصاص دهید و تمام دقت و توجهتان را صرف آنها کنید. نه خودتان و نه هیچ کس دیگری، فقط خانواده و فرزندانتان، امروز روز آنهاست!

فال روزانه ۰۴/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز برنامه فشرده کارهایتان باعث نگرانی شما شده است و تعهدات بیش از اندازه و مسئولیت هایی که پذیرفته اید گریبانتان را گرفته اند. با این همه این موضوع شما را قادر خواهد ساخت که در برنامه ریزی برای آینده تان با واقع بینی بیشتری عمل کنید و محدودیت های خود را بشناسید. اما اجازه ندهید که فشار کارها نگرش شما را به سوی منفی نگری پیش ببرد. نیازی نیست که آیه یأس بخوانید، تا فردا کارها رو به آسانی پیش خواهند رفت و خواهید توانست نفس راحتی بکشید. یکی از دوستان و یا اعضای خانواده شما دارد رابطه عاطفیتان را مسموم می کند، اما شاید این موضوع خیلی هم به ضرر شما نباشد و رابطه تان را مورد آزمایش قرار دهد.

فال روزانه ۰۴/ ۰۹/ ۱۳۹۷

با خودتان صادق باشید، شما امروز اصلا حال و حوصله ی کارهای خسته کننده ی روزمره را ندارید و هر یک ساعتی که صرف این کارها کنید برایتان به اندازه ی یک روز کامل طولانی خواهد بود. اگر کارهایتان واجب نیستند بیخیال انجام آنها شوید و امروز را به تفریح و استراحت اختصاص بدهید. در واقع اگر خوب فکر کنید خواهید دید که هیچ یک از این کارها آنقدر اضطراری نیستند که نشود تا فردا منتظر بمانند. اگر کسی سعی دارد انرژی منفی خود را به شما منتقل کرده و از کارتان ایراد بگیرد لزومی ندارد که حرف او را بپذیرید. دلیلی وجود ندارد که ثابت کند شما کار اشتباهی کرده اید، پس خودتان را سرزنش نکنید.

فال روزانه ۰۴/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز فکر سفر به سرزمینی دوردست ذهن شما را به خود درگیر کرده است و شاید بخواهید در مورد این موضوع با یک دوست صمیمی و یا عشقتان صحبت کنید، اما این مکالمه هم کمک چندانی به شما نخواهد کرد. تا وقتی ذهنتان درگیر این سفر رویایی و تفریحان هیجان انگیز باشید نخواهید توانست روی کارهای خسته کننده ی روزمره تمرکز کنید. به نفعتان است که ذهن خود را روی کارهایتان متمرکز کنید و رویاپردازی را برای وقت آزادتان بگذارید. رابطه عاطفی که به تازگی شروع کرده اید ذهنتان را درگیر کرده است؟ دو راه بیشتر ندارید، یا باید ادامه دهید یا همه چیز را هر چه زودتر تمام کنید، پس یکی را انتخاب کنید!

فال روزانه ۰۴/ ۰۹/ ۱۳۹۷

شما برای مدتی طولانی از یکی از دوستان صمیمی خود بیخبر بوده اید و امروز نگران او هستید. اگر آخرین باری که با او حرف زده بودید حالش زیاد خوب نبوده به شما توصیه می کنیم که با او تماس گرفته و جویای احوالش شوید. شاید صبح که از خواب بیدار می شوید تحت تأثیر خواب های شب گذشته ی خود قرار داشته باشید و احساس ناراحتی و حتی عصبانیت کنید اما باید بدانید که خواب هایتان هیچ تعبیر خاصی ندارند و به احتمال زیاد تحت تأثیر آشفتگی افکار شب گذشته تان و یا پرخوری قبل از خواب بوده اند! از امروز استفاده کرده و حتما یک برنامه ی تفریحی برای خودتان و خانواده تان در نظر بگیرید.

فال روزانه ۰۴/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز یک نفر به خانه تان خواهد آمد که از دیدن او چندان هیجان زده نخواهید شد، اما تمام سعی خود را خواهید کرد که میزبان خوبی باشید و به خوبی از او پذیرایی کنید. شاید به خاطر مسئولیت ها و کارهایی که در خانه در انتظارتان هستند و یا تعهداتی که به اعضای خانواده تان و به ویژه پدر و مادرتان در خود احساس می کنید نتوانید آنقدر که خودتان دلتان می خواهد با عشقتان وقت بگذرانید. سعی کنید زمانی هرچند کوچک را به شخصی که دوست دارید اختصاص بدهید و نگذارید هیچ چیزی باعث شود که بخاطر این کار دچار عذاب وجدان شوید. شما در هر شرایطی نسبت به عشقتان مسئول هستید.

فال روزانه ۰۴/ ۰۹/ ۱۳۹۷

دقت کرده اید این اواخر چقدر همه کارها با تاخیر مواجه می شوند، امروز هم اوضاع همین طور خواهد بود و چیزی که در انتظارش بوده اید همچنان به تاخیر خواهد افتاد. با وجود تمام آرامشی که همیشه دارید ممکن است ناگهان اخلاقتان بهم بریزد و کمی عصبی شوید. خودتان را کنترل کنید، به زودی همه چیز روبراه خواهد شد. شما امروز با مقایسه میزان موفقیت ها و شکست هایتان دارید به شدت خودتان را مورد انتقاد قرار می دهید و ممکن است نواقص و کمبودهای خود را بزرگ نمایی کنید و بیرحمانه به اعتماد به نفس خود حمله کنید. انرژی خود را روی تکمیل کارهای نیمه تمامتان بگذارید تا با انجام آنها احساس خوبی پیدا کند و ببینید که می توانید موفق باشید.

فال روزانه ۰۴/ ۰۹/ ۱۳۹۷

این روزها همه دارند دوره ای گیج کننده را پشت سر می گذارند، اما شما کاملا متوجه این وضعیت هستید. در چنین شرایطی دیگران معمولا برای مقابله با تغییرات ناگهانی کمی خشک و انعطاف ناپذیر می شوند و سعی می کنند به الگوها و سنت های قدیمی بچسبند، اما شما با وجود تمام احترامی که برای گذشته قائل هستید آماده اید تا راه را برای تغییرات مثبت باز کنید. با وجود این که کارهای زیادی به عهده تان هستند که باید به آنها رسیدگی کنید، نیازی نیست که هیچ وقتی برای خودتان و کارهایی که دوست دارید نگذارید. اگر برای کارهایتان برنامه ریزی داشته باشید خواهید توانست هم به کارتان و هم به تفریحتان برسید.

فال روزانه ۰۴/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز یک نفر که از نظر شما بسیار محترم و با شخصیت است در رابطه با موضوع خاصی از شما تقاضای کمک خواهد کرد، اگر کاری از دستتان برمی آید کمکتان را از او دریغ نکنید. مسائل عاطفی مرتبط با خانواده باعث شده اند کمی احساس ناراحتی کنید اما این موضوع باعث نخواهد شد که روزتان را خراب کنید. شما در حال حاضر بسیار مثبت اندیش هستید و نگاهتان نسبت به آینده کاملا امیدوار کننده است. شما هرگز از کار و تلاش هراسی ندارید و آماده اید تا برای رسیدن به خواسته هایتان هر کاری که لازم باشد انجام دهید. اهداف و خواسته هایتان را دنبال کنید تا هم خودتان و هم دیگران را خوشحال کنید.

فال روزانه ۰۴/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز در تمام طول روز نگران دوستان و یا اقوام و بستگان خود خواهید بود و ذهنتان درگیر مسائل مربوط به آنها خواهد بود. شاید ندانید که مشکل آنها چیست و به همین دلیل هم احساس ناامیدی درماندگی کنید. تا وقتی از واقعیت مسئله مطمئن نشده اید هیچ قضاوتی نکنید و هیچ تصمیمی هم نگیرید چون به احتمال زیاد با این کار فقط برای خودتان از کاه کوه خواهید ساخت. امروز روز خوبی برای این که به خودتان زیادی زحمت بدهید و بیش از حد کار کنید به نظر نمی رسد. موانع و مشکلات زیادی سر راهتان سبز خواهند شد، آن هم برای انجام کارهایی که اصلا فوریت و ضرورتی ندارند، پس امروز را به خودتان استراحت بدهید.

فال روزانه ۰۴/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز فعالیت های گروهی و اجتماعی به اندازه ای که انتظار دارید رضایت بخش نخواهند بود. شاید در واقع مشکل از دیگران نباشد و شما خودتان زیاد حال و حوصله ی بودن در جمع را نداشته باشید. در واقع خودتان ترجیح می داده اید روزتان را در خانه و در حالی که روی کاناپه لم داده اید بگذرانید، اما دیگران شما را قانع کرده اند با آنها همراه شوید، اما پس از تسلیم شدن پشیمان شده اید! اگر حوصله ندارید بخشی از جمع باشید و در بحث هایشان شرکت کنید ساکت بنشینید و شنونده باشید. مطمئنا در بحث هایی که مطرح می شوند نکات جالبی پیدا خواهید کرد که بعضی از آنها بسیار آموزنده نیز هستند.

فال روزانه ۰۴/ ۰۹/ ۱۳۹۷

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج