۸۰۰۷۳۳
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

فال روزانه ۰۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

فال روزانه ۰۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

فال روزانه دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 5 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی مسئولیت پذیر، مهربان، خلاق، با احساس و عاشق سادگی هستید. در هر شرایطی شما آماده هستید که دیگران و به ویژه ضعیف ترها را مورد حمایت خود قرار دهید و همین ویژگی باعث می شود در میان اطرافیان خود از محبوبیت بالایی برخوردار باشید، اما گاهی زیاده روی در این دلسوزی و مهربانی باعث می شود که دیگران احساس کنند دارید در کارهایشان دخالت می کنید. امسال از لحاظ سلامتی خودتان با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود، اما ممکن است وضعیت سلامتی بعضی از اعضای خانواده تان باعث نگرانی شما شود و هزینه هایی را نیز برای شما به همراه داشته باشد، اما این مشکل در نهایت حل خواهد شد. امسال سرمایه گذاری هایی که انجام می دهید به احتمال زیاد بازده بالایی خواهند داشت، اما این بدان معنا نیست که می توانید با بی دقتی و چشم های بسته وارد هر معامله ای شوید. از لحاظ حرفه ای امسال برای شما سال خوبی خواهد بود و با تعهد و احساس مسئولیتی که از خود نشان می دهیدمورد تحسین و تشویق مقامات بالاتر از خود قرار خواهید گرفت. با این همه باید مواظب بی احتیاطی و حواس پرتی همیشگی خود باشید. نقشه هایی که برای کارهایتان کشیده اید در تمام طول سال با موفقیت عملی خواهند شد. روابط عاطفی شما امسال پستی و بلندی چندانی نخواهند داشت و در کنار عشقتان روزهای خوبی را پشت سر خواهید گذاشت. بهمن، تیر و آبان بهترین ماه های سال خواهند بود.

فال روزانه ۰۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

دنیا به افراد بیشتری مثل شما نیاز دارد! اعتماد به نفس بالا در کنار قدرت ذهنی و جسمی مطلوبی که دارید از شما یک رهبر فوق العاده می سازد که می تواند به راحتی دیگران را در مسیر درست هدایت کنید. حالا دیگر وقت آن رسیده است که این توانایی های خود را مورد استفاده قرار دهید. امروز اراده ای چون آهن دارید و هر کاری که می کنید را خیلی جدی می گیرید. با این حال ممکن است آنقدر هیجان زده باشید که قضاوتی اشتباه در رابطه با میزان تلاش و تعهد مورد نیاز برای رسیدن به خواسته هایتان داشته باشید. قبل از تصمیم گیری تمامی گزینه های پیش رویتان را به دقت در نظر گرفته و بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید.

فال روزانه ۰۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز ذهنتان درگیر قرض ها و بدهی هایتان است. هرچقدر بیشتر به این چیزها فکر کنید فشار بیشتری را احساس خواهید کرد، اما اگر راستش را بخواهید بدهی هایتان چه کم باشند و چه زیاد اهمیت چندانی ندارند و شما هنوز برای پس دادن آنها فرصت زیادی دارید. شما از آن آدم هایی نیستید که وقتی از لحاظ مادی و یا معنوی مدیون کسی هستند این دین خود را فراموش کنند و همه هم خوب می دانند که چقدر خوش حساب هستید، پس چرا اینقدر به خودتان فشار وارد می کنید؟! امروز نشان دادن این که فردی عاقل و بالغ هستید کار چندان سختی نخواهد بود، البته به این شرط که چشمتان را به روی امور کوچک و بی اهمیت بسته و روی اولویت هایتان تمرکز کنید.

فال روزانه ۰۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز با دیدن خودخواهی های دیگران ممکن است از لحاظ عاطفی احساس کنید تحت فشار قرار گرفته اید. خودخواهی همیشه لزوما صفت بدی نیست، گاهی اولویت قرار دادن خودتان کاری درست و حتی ضروری است. شما باید همیشه مواظب خودتان باشید و به نیازها و احساسات خودتان هم توجه کافی داشته باشید، پس اگر دیگران هم چنین رفتاری از خودشان نشان دادند ناراحت نشوید. وقتی شما تصمیمتان را بگیرید هیچ چیزی نخواهد توانست شما را از آن منصرف کند و شکست ناپذیر خواهید شد. اما متاسفانه انعطاف ناپذیر بودن شما ممکن است باعث شود روی تصمیمی نادرست و یا تصوری غلط پافشاری کنید و احتمال این که ممکن است اشتباه کنید را نپذیرید.

فال روزانه ۰۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

انرژی نهفته در امروز شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد، پس زره خود را به تن کرده و برای جنگیدن آماده شوید. شاید دیگران با دیدن این شرایط بترسند و ترجیح بدهند خودشان را کنار بکشند و در گوشه ای پناه بگیرند، اما شما آماده اید تا به میانه ی میدان رفته و با هر سختی و مشکلی بجنگید. شما امروز قوی و جسور هستید و این ویژگی ها در چنین روزی قطعا به کارتان خواهند آمد. دوستان و همکارانی که با هم مشکلاتی داشته اند به لطف توصیه های عاقلانه شما بالاخره با هم کنار خواهند آمد. شما امروز می توانید بدون آن که تلاش بی از حدی کرده و یا تبدیل به شخصی مغرور و خود محور شوید نتایج قال توجهی به دست آورده و در انجام کارهایتان موفق باشید.

فال روزانه ۰۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز وقتی روی هدفی تمرکز می کنید تا زمانی که به موفقیت دست نیافته اید دست از تلاش برنخواهید داشت. اجازه ندهید ترس ها و نگرانی های دیگران شما را تحت تأثیر قرار داده و از ادامه ی راه باز دارد. به خودتان و رفتاری که با دیگران دارید اعتماد داشته باشید و نگذارید آنها شما را وادار کنند طوری رفتار کنید که خودشان می خواهند. اگر امروز بدون آن که حواستان باشد حرف هایی را به زبان بیاورید که نباید می گفتید و یا رازهایی که قرار بوده مخفی بمانند را برملا کنید در روابط اجتماعی خود دچار احساس شرمندگی خواهید شد، پس بهتر است مواظب حرف هایتان باشید و بحث های پیش پا افتاده را زیاد جدی نکرده و دور غیبت کردن را هم خط بکشید.

فال روزانه ۰۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

اگر حرفی دارید که مدتی است می خواهید با شخص خاصی در میان بگذارید اکنون فرصتی فوق العاده برای بیان آن در اختیارتان قرار گرفته است. همین امروز سفره ی دلتان را باز کنید. پنهان کردن درد دلتان تنها باعث خواهد شد که خودخوری کنید و خودتان را آزار دهید. دست از نگرانی در مورد اینکه با به زبان آوردن این حرف هایتان چه اتفاقی خواهد افتاد بردارید، امروز باید شجاع باشید. فقط حواستان به کلماتی که مورد استفاده قرار می دهید باشد. در حال حاضر احساسات شما بر اساس واقعیت ها و رویکردی عمل گرایانه قرار گرفته اند، پس اجازه ندهید وقتی خودتان می دانید چه چیزی برایتان بهتر است، دیگران با حرف هایشان شما را از نظرات و تصمیماتتان منصرف کنند.

فال روزانه ۰۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

در حال حاضر اعتماد به نفستان بهترین سلاحی است که برای مقابله با هر مخالفت و مقاومتی که در روابط خود می بینید در اختیار دارید. شرایط کیهانی موجود باعث شده اند شما ترکیبی فوق العاده از رفتار محافظه کارانه و اصلاح طلبانه را در اختیار داشته باشید. اگر این انرژی را امروز درست به کار بگیرید خواهید توانست طی هفته های آینده نیز از نتایج و بقایای آن بهره مند شوید. منتظر این نباشید که معجزه ای اتفاق بیفتد و شما به اهداف و خواسته هایتان برسید، شما باید آستین هایتان را بالا زده و دست به کار شوید. در این راه به کمک دیگران نیز نیاز خواهید داشت، پس از این که از نزدیکان و دوستان خود تقاضای کمک و حمایت کنید هراسی نداشته باشید.

فال روزانه ۰۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

شما به لطف شرایط کیهانی موجود می توانید درک کنید که شرایط متغیر فعلی زندگیتان را دچار خطر و آشفتگی نخواهند کرد. شما در شرایط موجود به خودتان اطمینان کامل دارید و به احتمال خیلی زیاد مورد اعتماد دیگران نیز هستید. اگر خودتان را به اندازه کافی قبول داشته باشید متوجه این مسئله خواهید شد که برای انجام آنچه لازم می دانید و برای در دست گرفتن رهبری اوضاع لازم نیست حتما قدرت و مقام مدیریتی داشته باشید. فکر نکنید برای حفظ رابطه عاطفیتان باید از زندگی مشترک برای خودتان یک زندان بسازید و هیچ استقلالی نداشته باشید. در دنیای امروز شرایط تغییر کرده اند و شما دیگر مجبور نیستید با استانداردهای گذشته زندگی کنید.

فال روزانه ۰۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

هیچ گاه سعی نکنید به خاطر دیگران و به تبعیت از آنها وانمود کنید کسی هستید که در حقیقت با شخصیت واقعی شما تفاوت بسیار زیادی دارد، باور کنید نتیجه فاجعه آمیز خواهد بود. امروز تنش هایی که بین شما و دیگران وجود دارند باعث آسیب پذیری عاطفی شما خواهند شد و ممکن است دلتان بخواهد بدون آن که با دیگران هیچ ارتباطی داشته باشید در تنهایی خودتان به سر ببرید، اما این روش به آن خوبی که شما انتظار دارید هم نخواهد بود و ممکن است به برخی از روابط شما، از جمله رابطه عاطفیتان لطمه های جدی وارد کند. شما نمی توانید با طفره رفتن از مقابله با واقعیت ها خودتان را رها کنید. اگر انتظارات بیش از اندازه ای داشته باشید هیچ راهی جز شکست و نا امیدی برای خود باقی نخواهید گذاشت.

فال روزانه ۰۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

وقت انجام کارهایتان فرا رسیده پس بهتر است تا دیر نشده مشغول به انجام دادن آنها شوید. اطرافیانتان توانایی لازم برای حل مشکلات احساسی شما را ندارند و تعریف کردن مشکلات احساسیتان برای آنها دردی از دردهایتان را دوا نخواهد کرد، پس بهتر است مشکلاتتان را برای کسی بازگو نکنید و آنها را تا حدی که می توانید مخفی نگه دارید. شکایت کردن از زندگی نه تنها کمکی به شما نخواهد کرد بلکه وضعیت را بدتر خواهد کرد. انرژی امروز به شما کمک خواهد کرد که قوی تر و محکم تر از قبل باشید. به یاد داشته باشید که هر کسی باید برخی درس های زندگی را یاد بگیرد. یکی از مهمترین این درس ها این است که یاد بگیرید که چه موقع ساکت باشید!

فال روزانه ۰۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز، روز عمل کردن است. ممکن است لازم باشد که به بعضی از کسانی که برایتان کار می کند دستور دهید که به نمایندگی از شما تغییراتی را ایجاد کنند. برای اینکه بتوانید خدمات و محصولاتتان را به موقع به دست مشتری ها برسانید باید رویکردی جدی، حتی در شرایطی همراه با خشم در پیش بگیرید. در نگاه اول ممکن است سپردن کارها به دیگران یک نوع ریسک به نظر برسد و فکر کنید که اگر همه کارها را خودتان انجام دهید بهتر باشد ولی کار درست این است که از دیگران درخواست کمک کنید تا هم آنها در انجام دادن کارها شریک شوند و هم خودتان بتوانید بر روی کارهای مهم تر تمرکز کنید و آنها را بهتر انجام دهید.

فال روزانه ۰۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز بیشتر مراقب قلب و احساساتتان باشید چون ممکن است توسط کسی هدف حرف های غم انگیز و ناراحت کننده قرار بگیرند. غریزه حساس شما احساس تنهایی و آسیب پذیزی می کند و ممکن است هر کسی بتواند به احساساتتان آسیب جدی وارد کند. امروز بهتر است در منزل بمانید و استراحت کنید. اگر باید بیرون بروید، حواستان را بسیار جمع کنید و خود را آماده هر گونه برخورد لفظی با افراد دیگر کنید. حساسیت خود را به نقطه قوت خود تبدیل کنید و آن وقت می توانید از آن سودهای زیادی ببرید. حصار ضعف هایتان را بشکنید تا قدرت هایتان خودشان را نشان دهند و راحت تر بتوانید به موفقیت برسید.

فال روزانه ۰۵/ ۰۹/ ۱۳۹۷

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج