اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۱۹۷۶
۴ نظر
۵۰۱۱
۴ نظر
۵۰۱۱
پ

پادشاه اردن در حال هل دادن ماشین +عکس

پایگاه خبری " جردن تایمز " در این باره نوشت: صاحب خودرو وقتی دید پادشاه برای کمک به هل دادن خودروی او آمده است شوکه شد."

عصرایران:

عبدالله دوم پادشاه اردن امروز مجبور شد در خیابان های برفی و یخ بندان شهر امان(پایتخت) لحظاتی را از خودرویش پیاده شده و یک خودرو را که در برف گیر کرده بود، هل دهد.


به گزارش پایگاه خبری "امون نیوز" اردن، پادشاه اردن روز شنبه به منظور سرکشی به وضعیت خیابان های شهر امان که از روز جمعه شاهد بارش برف سنگین است، سوار برخودرو شد و در خیابان " وسفی تال" امان با صحنه گیر کردن یک خودرو در برف مواجه شد.

عبدالله دوم برای دقایقی از خودرو خود پیاده شد و به کمک خودرو گیر کرده در برف رفت . عکس و فیلم صحنه هل دادن خودرو از سوی پادشاه انعکاس گسترده ای در شبکه های اجتماعی اردن داشته است. پایگاه خبری " جردن تایمز " در این باره نوشت: صاحب خودرو وقتی دید پادشاه برای کمک به هل دادن خودروی او آمده است شوکه شد."

اردن از روز جمعه شاهد بارش برف کم سابقه است.مقامات دولتی به شهروندان اردن توصیه کرده اند برای جلوگیری از حوادث احتمالی در برف و یخ بندان جاده ها و خیابان ها حتی الامکان از منازل خود خارج نشوند.

پادشاه اردن در حال هل دادن ماشین +عکس

پادشاه اردن در حال هل دادن ماشین +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امير

      قابل توجه مسئولين
      دمش گرم

    • سلمانی

      می دانیم مادر او یک انگلیسی است و پدرش به عنوان یک ماسون نمونه جایزه ی جهانی گرفته است(ظاهرا چند بار به عنوان بزرگترین خادمین فراماسونری جهانی) و پدربزرگش در بیابان شتر می چراند و اسنادی هست که یک ماسون بین المللی بوده! می دانیم که او را می خواهند نعوذبال.. به عنوان مهدی موعود (عج) به دنیای تشنه قالب کنند و احادیث عجیبی هم ساخته اند(صلح با اسرائیل بعد خراب کردن بیت المقدس و تمام کردن کار ایرانیان!)اقلا باید هر چند وقت یک بار اردوغان بازی(دعوای الکی با اسرائیل و بعد عقب نشینی!) از او ببینیم! این قهرمان بازی!!! ها که کشک است! (من می گویم پوتین بازی او استاد این اداها است)

    • محمد

      معلومه عکس برا تبلیغات انداخته وگرنه توی این برف عکاس کجابود عرب جان

    • جلیل

      اصلا هول نمیده که فقط الکی دستش رو گذاشته روی ماشین.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج