جاباما
۹۱۱۸۷۶
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

فال روزانه ۰۵/ ۰۷/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۵/ ۰۷/ ۱۳۹۸

فال روزانه جمعه 5 مهر 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۵ مهر به دنیا آمده ای تولدت مبارک! شما فردی دانا، بااستعداد و سخت کوش هستید، کافی ست که از این ویژگی هایتان برای پیشرفت در کار استفاده کنید. امسال سالی ست که باید بیش از همیشه خودتان را نشان دهید پس با جسارت و اعتماد به نفس کافی عمل کنید. شاید خیلی به آینده پیش رویتان امیدوار نباشید اما در آنجا که انتظارش را ندارید، می بینید که همه چیز به بهترین شکل ممکن تغییر می کند. در روزهای آخر سال، خبرهای خوبی می شنوید که یکی از بزرگ ترین نگرانی های زندگی تان را برطرف خواهد کرد. اگر تصمیمی می گیرید، منطقی باشد و پس از آن تمام شک و دودلی هایتان را دور بریزید و برای رسیدن به هدفتان نهایت تلاش را بکنید. روابط عاطفی خوبی دارید اما سعی کنید که آنها را نگه دارید زیرا در همین ارتباطات است که فرصت های تازه ای برایتان فراهم می شود. اگر مجرد هستید، کمی به اطرافتان دقیق تر شوید، چشم های زیادی به دنبال شماست، کافی ست که انتخاب کنید. به زودی تغییرات بزرگی در زندگی تان ایجاد می شود و درهای جدیدی به رویتان باز می شود که شما را به آینده امیدوارتر می کندو ماههای اسفند، اردیبهشت و شهریور از بهترین ماههای شما خواهند بود.

فال روزانه ۰۵/ ۰۷/ ۱۳۹۸

شما به تازگی مسیر جدیدی را در زندگی تان آغاز کرده اید اما نگران هستید که به هدفتان نرسید. باید بگوییم که اشتباه نکرده اید. اگر این در برای شما نبود، هرگز به رویتان گشوده نمی شد. با اطمینان خاطر راهتان را ادامه دهید تا نتیجه مطلوب را به دست آورید. نگذارید اتفاقات کوچک رابطه عاطفی شما را خراب کند به خصوص در چنین روزی که حوصله کسی را ندارید. اگر فکر می کنید که ممکن است با شریک زندگی تان درگیر شوید، بهتر است که امروز را در تنهایی بگذرانید.

فال روزانه ۰۵/ ۰۷/ ۱۳۹۸

شما برای هدفی که در سر دارید هنوز آماده نشده اید. باید اطلاعات تان را در آن زمینه کامل کنید آنوقت خواهید دید که چقدر فکرتان پخته تر شده و کارهایتان سریع تر پیش خواهد رفت. آنچه رابطه عاطفی شما در حال حاضر به آن احتیاج دارد، کمی هیجان است. پس به جای آن که در خانه بنشینید، به دنبال راهی برای هیجان دادن به رابطه تان باشید. یک سفر به شما پیشنهاد می شود، به آن نه نگویید زیرا تغییرات خوبی را در زندگی تان ایجاد خواهد کرد.

فال روزانه ۰۵/ ۰۷/ ۱۳۹۸

امروز وقت نشستن نیست. باید بلند شوید و حرکت کنید. درنگ بیش از این به ضررتان تمام خواهد شد. هر چه زودتر وارد عمل شوید به صلاح خودتان است. امروز شانس آن را دارید تا در جمعی حاضر شوید. بهتر است به جای گوش دادن، کمی هم شما حرف بزنید. همین فعالیت های کوچک می تواند در زمینه شغلی و حتی عاطفی پیشنهادهای خوبی را برایتان به همراه داشته باشد. اگر به دنبال خرید وسیله ای هستید، امروز زمان خوبی برای آن است.

فال روزانه ۰۵/ ۰۷/ ۱۳۹۸

شما در مرحله ای از زندگی تان هستید که چشم های زیادی روی شماست و باید حواس تان باشد به خطا نروید. بنابراین قدم هایتان را شمرده و با فکر بردارید. هر چه انعطاف پذیری بیشتری از خودتان نشانه دهید، بهتر است. پس از چند روز بالاخره امروز فرصت آن را پیدا می کنید که با شریک زندگی تان تنها شوید و حرف هایی که در دل داشتید را به زبان آورید. فقط حواس تان باشد که لحن تان را کنترل کنید تا موجب دلخوری او نشود.

فال روزانه ۰۵/ ۰۷/ ۱۳۹۸

مهم نیست که چه اتفاقی برایتان افتاده، امروز سعی کنید که با مسائل ساده تر برخورد کنید. هر چه مسایل را پیچیده تر کنید، حل کردن آنها نیز برای شما سخت تر خواهد شد. اگر چه ممکن است دیگران شما را در حال حاضر درک نکنند اما خیلی زود به سمت شام کشیده خواهند شد و می بینند که حق با شماست. پس روی حرف خودتان بایستید. اگر دلتان پیش فردی گیر است، امروز زمان خوبی برای ابراز علاقه ست، پس معطل نکنید.

فال روزانه ۰۵/ ۰۷/ ۱۳۹۸

امروز با فردی دیدار می کنید که می تواند به شما در تصمیم گیری هایتان کمک کند. سعی کنید هر چه سوال دارید از او بپرسید و به ابهامات ذهنی تان خاتمه دهید. در مورد پیشنهادهای کاری که این روزها به شما می شود محتاط تر باشید. به جای دیگران، به منطق خودتان تکیه کنید تا راه درست را به شما نشان دهد. انرژی خوبی امروز در فضای اطراف شما برقرار است. از این فرصت برای ابراز علاقه به فردی که دوستش دارید، استفاده کنید.

فال روزانه ۰۵/ ۰۷/ ۱۳۹۸

امروز از یکی از نزدیکان تان خبرهای خوبی را که نتیجه تلاش های اخیرتان بوده، دریافت می کنید. این خبر می تواند مسیر زندگی شما را تغییر دهد، به شرط آنکه بخواهید. فقط کافی ست که دست به کار شوید. در روابط عاطفی تان هر چه انعطاف پذیرتر باشید بهتر است. نگذارید که مسایل پیش پا افتاده شما را از عشق زندگی تان دور کند. میهمانی در پیش دارید، ممکن است که در آن سوتفاهم هایی پیش آید اما بهتر است که خودتان را کنار بکشید.

فال روزانه ۰۵/ ۰۷/ ۱۳۹۸

در اطرافتان افرادی هستند که با شما مخالفت می کنند. اگر چه سخت است که آنها را نادیده بگیرید اما این کار در حال حاضر به صلاح تان است. اگر احساس می کنید که احتیاج به آرامش دارید، کارتان را رها کنید و به خانه بروید. تا آرامش ذهنی نداشته باشید نمی توانید مسئولیت هایتان را آنطور که باید به اتمام برسانید. شما با فردی بد رفتاری کرده اید و حال عذاب وجدان دارید. امروز زمان خوبی ست که به سمتش بروید و پشیمانی تان را نشان دهید. در این صورت هم او و هم شما حالتان بهتر خواهد شد.

فال روزانه ۰۵/ ۰۷/ ۱۳۹۸

امروز همه چیز بر وفق مراد شما پیش می رود. چه در محیط کار و چه در دیگر زمینه های زندگی اتفاقات خوبی برایتان خواهد افتاد که مدت ها منتظرش هستید. سعی کنید که انرژی تان را بالا نگه دارید و تا رسیدن به هدف هایتان کنار نکشید. بحثی با یکی از نزدیکانتان داشته اید که ذهن تان را کمی درگیر کرده است. بهتر است دنباله آ را نگیرید. هر چه عادی تر برخورد کنید، بهتر است.

فال روزانه ۰۵/ ۰۷/ ۱۳۹۸

وقت آن است که برای انجام کاری که مدت ها شروع کرده اید، قدمی بزرگ بردارید. انرژی و اعتماد به نفس تان زیاد است پس بی معطلی دست به کار شوید. هر چه دیرتر شروع به کار کنید، به ضررتان تمام خواهد شد. قرار است با فردی ملاقات کنید که شما را نگران کرده اید. پیشنهاد می کنیم که خود واقعی تان باشید. صداقت می تواند همه چیز را به بهترین شکل ممکن پیش ببرد. سفری در پیش دارید که درهای تازه ای را به روی زندگی تان می گشاید.

فال روزانه ۰۵/ ۰۷/ ۱۳۹۸

موضوعی ذهن شما را درگیر کرده به طوری که مدام به تصمیم گیری هایتان شک می کنید، بهتر است که دست از فکروخیال بردارید و به جای آینده به زمان حال فکر کنید. اگر واقع بین باشید می بینید که هیچ جای نگرانی وجود ندارد. صبر کلید موفقیت این روزهای شماست. در مورد مسائل عاطفی سعی کنید که منطقی عمل کنید. «نه» گفتن گاهی نه تنها به نفع شما بلکه به نفع طرف مقابل تان نیز خواهد بود، پس آن را تمرین کنید.

فال روزانه ۰۵/ ۰۷/ ۱۳۹۸

شما انتظارات زیادی از دیگران دارید اما احساس می کنید که آنها به شما اهمیت نمی دهند. بدانید که تا خودتان آنها را به زبان نیاورید، هیچکس از راز دلتان باخبر نخواهد شد. برای رابطه عاطفی تان بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که بیش از قبل با شریک زندگی تان وقت بگذرانید. توجه دو طرفه می تواند مشکلات شما را محو کند. چیزی که این روزها دیگران را از شما دور می کند، غرور است که باید هر چه زودتر آن را کنار بگذارید.

فال روزانه ۰۵/ ۰۷/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج