جاباما
۹۲۱۹۶۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

فال روزانه ۰۳/ ۰۸/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۳/ ۰۸/ ۱۳۹۸

فال روزانه جمعه 3 آبان 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۳ آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! پیشرفت و ترقی حق شماست، چه در زمینه تحصیلی و چه کاری، اگر چه تابه حال اتفاقات طبق خواسته شما پیش نرفتند اما از این به بعد می بینید که به آنچه لایقش هستید، خواهید رسید. اگر با همان اراده آهنین قدم بردارید، پیشرفت قابل ملاحظه ای در زندکی تان خواهید کرد. سعی کنید که در روابط عاطفی تان دقیق تر باشید و دوستان تان را با وسواس بیشتری انتخاب کنید. شما فرد مهربانی هستید اما گاهی زبان تندی دارید، سعی کنید که کنترل این رفتار را به دست آورید زیرا می تواند منجر به بهم خوردن روابط تان شود. سفری کوتاه در اواخر سال دارید که تغییراتی را در زندگی تان ایجاد خواهد کرد. از نظر سلامت جسمی، باید بیشتر به خودتان اهمیت دهید. امسال سال شلوغی دارید اما در کنار آن باید به تفریح، ورزش و رژیم غذایی تان نیز اهمیت دهید. هدفی در سر دارید که امسال به واقعیت تبدیل می شود و شما نفسی از راحتی خواهید کشید. ماههای بهمن، فروردین و مرداد از بهترین ماههای شما خواهد بود. سال پیش رو سالی پر از عشق، پیشرفت و لبخند برایتان است که باید نهایت لذت را از آن ببرید.

فال روزانه ۰۳/ ۰۸/ ۱۳۹۸

امروز با افراد زیادی در تماس خواهید بود اما هر چه می دانید را نباید در مقابل آنها به زبان نیاورید. سعی کنید کمی راز نگه دار باشید تا برنامه هایتان نقش بر آب نشود. هدفی در سر دارید اما آنها را غیرممکن می دانید به همین دلیل تلاشی هم برای آن نمی کنید، یادتان باشد که خواستن توانستن است. اگر به توانایی هایتان اعتماد داشته باشید، حتما به اهداف تان خواهید رسید. نسبت به فردی که دوستش دارید کمی حساس شده اید، اما بدانید که با این کار نتیجه برعکسی می گیرید.

فال روزانه ۰۳/ ۰۸/ ۱۳۹۸

سعی کنید که امروز در رفتار و حرکات تان به خصوص در محیط کار دقت بیشتری به خرج دهید. زیرا ممکن است که با یک حرکت نادرست نقشه هایتان به بن بست برسد. این روزها یک انتظار تلخ می کشید و دلتان کمی گرفته است اما درنهایت جای نگرانی نیست زیرا همه چیز طبق مرادتان پیش خواهد رفت. اگر فردی بر سر راه شما قرار گرفت، تا اون را کامل نشناختید، به خواسته او جواب ندهید. به خصوص اگر پای مسایل مالی در میان باشد.

فال روزانه ۰۳/ ۰۸/ ۱۳۹۸

مشکلی ذهن شما را درگیر کرده است اما تنها راه چاره شما صبوری است. نگرانی بیش از حد شما به آینده باعث می شود که زمان حالتان را نیز از دست دهید. بنابراین خودتان را اذیت نکنید و زندگی را سخت نگیرید. سعی کنید که از داشته های زمان حالتان لذت ببرید تا سرنوشت بهترین ها را برای شما رقم زند. به زودی فردی به سمت تان می آید و شما با دیدن او خوشحال می شوید. سعی کنید که برای تغییر روحیه تان هم که شده زمان بیشتری را با او بگذرانید.

فال روزانه ۰۳/ ۰۸/ ۱۳۹۸

اگر در روزهای گذشته دل فردی را شکستید، امروز زمان آن است که به سمتش روید وخطایتان را جبران کنید. امروز زمانی ست که باید تصمیمات مهمی برای زندگی تان بگیرید. هر چه بیشتر خودتان را به گذشته گره بزنید، از اهداف تان دورتر خواهید شد. برای به دست آوردن دل فردی باید تلاش بیشتری به خرج دهید. جدا از حرف، عمل های شماست که به چشم او می آید، بنابراین کوتاهی نکنید و برای آنچه می خواهید به دست آورید، سنگ تمام بگذارید.

فال روزانه ۰۳/ ۰۸/ ۱۳۹۸

این روزها فردی زیاد در اطراف شما می پلکد اما بهتر است که به او اعتماد نکنید. در محیط کار سعی کنید که تمرکزتان تنها روی کار خودتان باشد در غیر این صورت درگیر حاشیه خواهید شد. اگر چه در رابطه عاطفی تان انعطاف پذیر و نرم هستید اما گاهی این روش جواب نمی دهد و همه چی با شما سر ناسازگاری برمی دارد. در این شرایط بهتر است که هیچ عکس العملی نشان دهید و تا آرام شدن امواج، خودتان را به دست آن بسپارید. خبر خوبی در مورد مسایل مالی در راه است.

فال روزانه ۰۳/ ۰۸/ ۱۳۹۸

یک دلخوری داشته اید که امروز این دلخوری از بین می رود و شما از ته دل می خندید. معامله ای در پیش دارید که برای آن کمی استرس دارید. اما نگران نباشید زیرا به نحو احسن پیش خواهد رفت. فرصت خوبی ست تا اطلاعاتی را که می خواهید در مورد ایده ای که در سر دارید، به دست آورید. این اطلاعات در روزهای آتی شما را از ضرر نجات خواهند داد. یک دورهمی کوچک اما مهمی در پیش دارید، سعی کنید که در آن خودی نشان دهید.

فال روزانه ۰۳/ ۰۸/ ۱۳۹۸

از صبح کمی نگران هستید اما دلیل آن را نمی دانید. نگران نباشید زیرا این حالت موقتی ست و نمی تواند نتیجه منفی روی کارهایتان داشته باشد. سعی کنید امروز زمان بیشتری را در دل طبیعت بگذرانید. در محیط کار پیشرفتی خواهید داشت از آنجا که دیگران نیز در این موفقیت سهم داشته اند، این شادی را با آنها جشن بگیرید. اگر امروز یکی از اطرافیان تان شما را ناراحت کرد، سعی کنید که کنترل تان را از دست ندهید زیرا به روابط تان لطمه خواهد خورد.

فال روزانه ۰۳/ ۰۸/ ۱۳۹۸

احساسات شما در چنین روزی فوران کرده است به طوری که نمی توانید از روی منطق تان تصمیم بگیرید. در چنین روزی برایتان سخت است که میان منطق و احساس یک کدام را انتخاب کنید. از این رو بهتر است که از گرفتن تصمیمات مهم خودداری کنید. شاید امروز از دست شریک زندگی تان انقدر عصبانی شوید که دوست داشته باشید رابطه تان را بهم بزنید اما بهتر است که از بیان این طرز فکر خودداری کنید وگرنه تاثیرات بدی را روی رابطه تان خواهد گذاشت.

فال روزانه ۰۳/ ۰۸/ ۱۳۹۸

نگران آینده تان هستید و این نگرانی طبیعی ست اما واقعیت این است که شما باید از زندگی تان لذت ببرید، پس به دنبال آنچه این لذت را به شما می بخشد، باشید. گذشتن از محدودیت ها و قوانین برایتان سخت است اما گاهی باید این کار را انجام دهید و پایتان را از مرزها فراتر بگذارید. این تفکر به خصوص در مورد مسائل عاطفی می تواند تغییرات زیادی را در رابطه تان ایجاد کند. اگر در این مورد مصمم باشید، به زودی تغییرات بزرگ و مثبتی را در زندگی تان خواهید دید.

فال روزانه ۰۳/ ۰۸/ ۱۳۹۸

امروز کمی با اطرافیان تان جر و بحث خواهید داست اما نگران نباشید زیرا تاثیر مثبتی در زندگی تان خواهد داشت و تکلیف تان را مشخص خواهد کرد. بنابراین سعی کنید که در گفتگوهایتان صادقانه همه حرف هایتان را بزنید. مطمئن باشید که نتیجه بهتری از صداقت تان خواهید گرفت. با شریک زندگی تان کمی اختلاف نظر دارید اما بیشتر انها سوتفاهم است، بنابراین سعی کنید که زمانی بیشتری را با او بگذرانید تا تمام اینها پایان یابد.

فال روزانه ۰۳/ ۰۸/ ۱۳۹۸

احساس تنهایی می کنید. مشکلی برایتان پیش آمده که فکر میکنید فقط خودتان درگیر آن هستید اما امروز پس از صحبت با اطرافیان متوجه می شوید که اینگونه نیست. این حس به شما آرامش بیشتری می دهد. سعی کنید که مثبت نگر تر باشید و خود برای بهبود حالتان تلاش کنید. اگر مجرد هستید و به دنبال عشق زندگی تان می گردید، به زودی او را در محیط کار یا کلاس هایی که در آن شرکت می کنید، پیدا خواهید کرد.

فال روزانه ۰۳/ ۰۸/ ۱۳۹۸

اشتباهی مرتکب شده اید که به شما حس عذاب وجدان داده است. هر فردی ممکن است اشتباه کند و شما نیز از آن مستثنی نیستید. بنابراین خیلی ذهنتان را درگیر آن نکنید. امروز با افراد زیادی در ارتباط هستید و در فعالیت های زیادی شرکت می کنید. بنابراین سعی کنید که از آنها مشورت بخواهید. از سرک کشیدن به زندگی دیگران خودداری کنید زیرا چون دردسر برای شما چیزی ندارد. به زودی خبر خوبی می شنوید که تغییر بزرگی در رابطه عاطفی تان خواهد داد.

فال روزانه ۰۳/ ۰۸/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج