۹۳۵۲۹۹
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۳۹۸

فال روزانه سه شنبه 12 آذر 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

تولدتان را تبریک می‌گوییم، سال بسیار پرتلاشی را در پیش‌رو دارید و خاطرتان جمع باشد که برای موفقیت، توان و انرژی کم نخواهید آورد. در راه موفقیت تنها نیستید و افراد باانرژی و باانگیزه زیادی در اطراف شما هستند، تنها کافیست در ماه‌های بهمن و اسفند امسال، نگاهی به اطرافیان بیاندازید و چهره‌های بلند‌همت را که هدف‌‌هایی همانند شما دارند، برای همکاری به کار دعوت کنید. فردی که بدخواه شما است در ماه اسفند نقشه‌های شومی برای شما خواهد کشید، تا می‌توانید حواس‌تان را جمع کنید تا از این نقشه‌ها در امان بمانید. در ماه‌های تیر و مرداد سال آینده، اطرافیان با نگاه منتقدانه‌‌ای شما را زیر نظر می‌گیرند و با اشکال‌تراشی‌های زیادی روبرو خواهید شد. فراموش نکنید که هیچ لزومی ندارد رفتار و کارهای خود را برای دیگران توضیح دهید و کاری که فکر می‌کنید درست است را فدای نظر دیگران نکنید. مشکلات زیادی سر راه شما قرار می‌گیرد، این مشکلات با تلاش در ماه شهریور سال آینده رفع می‌شود و راه موفقیت برای‌ شما هموار خواهد شد. سنگ‌اندازی‌های زمانه را به لطف تلاش و کوشش از راه بردارید و سالی هیجان‌انگیز و همراه با موفقیت را تجربه کنید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۳۹۸

اگر بیماری‌ تنفسی یا چشمی خاصی دارید از منزل بیرون نروید چرا که آلودگی‌هوا سلامت شما را به خطر می‌اندازد. امروز از آن روزها است که باید حسابی حواس‌تان به معامله و دخل‌و‌خرج‌تان باشد، چرا که ضررهای مالی پیش‌بینی می‌شود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان علاقه زیادی به شما دارد، اما این علاقه را ابراز نمی‌کند و این قضیه باعث شده تا فکر کنید مهر عشق‌زندگی‌تان به شما کم شده است. اعضای خانواده قدر زحمت‌های‌تان را می‌دانند و امروز از شما قدردانی خواهند کرد. قصد انجام کار بسیار مهمی دارید و می‌خواهید این‌ کار را یکه‌وتنها به‌ پیش‌ ببرید، اما فراموش نکنید که یک دست صدا ندارد و برای چنین کار مهمی حتماً باید از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. تنهایی را به حضور در جمع ترجیح می‌دهید و امروز فرصت خوبی دست می‌دهد تا حسابی با خودتان خلوت کنید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۳۹۸

یکی از دوستان‌تان حرف‌هایی را در خصوص شما زده و از این صحبت‌ها حسابی دلخور شده‌اید، بد نیست بدانید این دوست نظر بدی نداشته و منظور حرف‌های او را بد برداشت کرده‌اید. امروز اصلاً روز خوبی برای سرمایه‌گذاری نیست و اگر پول خود را در بازار مسکن و مستقلات سرمایه‌گذاری کنید، سرمایه‌تان به باد هوا می‌رود. مدت زیادی است که قصد صحبت با یکی از همکاران را دارید و می‌خواهید مسئله‌ای را با او در میان بگذارید، امروز بهترین زمان برای گفت‌و‌گو است. انسان‌ مردم‌دوستی هستید و دست بخشنده‌ای دارید، این روحیه باعث شده تا در میان اطرافیان فرد محترم و خیرخواهی شناخته شوید. خبر بسیار خوبی به دست شما می‌رسد، این خبر تنها برای شما مهم نیست و به همسر یا عشق‌زندگی‌تان هم مربوط می‌شود. در نتیجه او را هم در جریان این خبر فرخنده قرار دهید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۳۹۸

انسان عجولی هستید و بدون فکر تصمیم می‌گیرید، فراموش نکنید که عجله کار شیطان است و از این پس تصمیم‌های مهم زندگی را با صبر و حوصله بگیرید. اهل سرگرمی یا آرایش هستید و پول زیادی خرج این موارد می‌کنید، هزینه‌کردن برای سرگرمی یا خرید لوازم آرایش هیچ اشکالی ندارد به شرط‌ اینکه جانب احتیاط را نگه دارید و ولخرجی نکنید. دعوای شدیدی میان شما و همسر یا عشق‌ زندگی‌تان در گرفته و میان شما به اندازه‌ای فاصله افتاده که به جدایی فکر می‌کنید. زندگی که با تلاش بدست آورده‌‌اید را به همین راحتی واگذار نکنید و با تغییر رفتار سعی در ادامه رابطه با عشق‌زندگی‌تان داشته باشید. امروز وقت آزاد زیادی پیدا خواهید کرد، این وقت را با خانواده سپری نمایید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۳۹۸

پول و ثروت خود را برای کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید اما این پول و ثروت به باد می‌رود و همه‌ چیز را باید دوباره شروع کنید. به‌سرعت در ارتباط با دیگران جبهه می‌گیرید و قضاوت‌های نادرستی از رفتار آنها دارید، در تعامل با دیگران صبر پیشه نمایید، چه بسا که دلیل محکمه پسندی پشت حرف‌ها و رفتارشان نهفته باشد. افسرده و غمگین هستید و این روحیه روی همسر یا شریک‌زندگی‌تان هم تأثیر گذاشته است. مدت زیادی است که در محل کار یا منزل تلاش می‌کنید، این تلاش به بار خواهد نشست و اعتماد‌به‌نفس شما را افزایش خواهد داد. روز خوبی برای مسافرت نیست و اگر قصد سفر دارید، این سفر را به آینده موکول کنید. همسر یا شریک‌زندگی‌تان مدتی است که از شما دلخوری به دل گرفته است، اما تاکنون صحبتی از این دلخوری با شما مطرح نکرده، امروز زبان به سخن باز می‌کند و دلخوری‌های دیرینه را با شما درمیان خواهد گذاشت.

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۳۹۸

انسان شیک‌پوش و جذابی هستید و این خصوصیت‌ها شما را به نُقل هر انجمنی تبدیل کرده است. اما خوش‌تیپ‌ بودن هزینه دربر دارد و پول زیادی صرف خرید لباس یا لوازم آرایش می‌کنید، اعتماد‌به‌نفس‌‌تان را از دست ندهید و فراموش نکنید که افراد جذب روحیه و اخلاق خوش شما می‌شوند نه رخت و لباس‌تان. همسر یا شریک‌زندگی‌تان رفتاری ناشایست را در قبال شما انجام داده است، از این رفتار حسابی دلخور شده‌اید و به فکر انتقام و تلافی هستید. اما بخشش از بزرگان است و سعی کنید با نادیده‌گرفتن این عمل ناشایست، عزت‌نفس خود را به او ثابت کنید. موقعیتی برای سفر در پیش‌رو دارید، در این سفر افق‌های تجاری جدیدی مقابل شما قرار می‌گیرد و آینده کاری‌تان تضمین می‌شود. فرد غریبه‌ای میان شما و همسرتان را بر هم زده است، به صحبت‌های این فرد گوش فرا ندهید و نگذارید زبانه‌های عشق‌ آتشین شما با صحبت‌های بی‌اساس خاموش شود.

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۳۹۸

در بستر بیماری افتاده‌اید و روز خوشی در پیش‌روی شما قرار ندارد. بیماری شما بر روحیه افراد خانواده هم تأثیر گذاشته و سعی کنید هرچه سریع‌تر به فکر مداوا و بهبود باشید. تلاش‌هایی که برای افزایش درآمد انجام می‌دهید به بار نمی‌نشیند و به جای اینکه پولی بدست آورید، پولی از کف خواهید داد. نگران این شرایط نباشید چرا که موقتی است و در آینده ستاره بخت و اقبال و ثروت در آسمان زندگی شما خواهد درخشید. امروز پیام بسیار فرخنده و غافلگیر کننده‌ای به دست شما می‌رسد، این پیام را با افرادی که به شما اهمیت می‌دهند در میان بگذارید و آنها را در شادی‌های‌تان سهیم کنید. روز خوبی برای حضور در جمع نیست و بهتر است اوقات فراغت خود را در منزل و خلوت سپری کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز توجه بیشتری به شما می‌کند و جای او در قلب‌‌تان محکم‌تر خواهد شد.

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۳۹۸

همسر یا عشق‌زندگی‌تان بیمار شده و بهتر است زمانی را برای پرستاری از او اختصاص دهید. هزینه‌های پرداخت‌نشده‌ای دارید و امروز پولی از جایی که فکرش را نمی‌کردید به دست‌تان می‌رسد و تمام این هزینه‌ها را پوشش می‌دهد. فردی که رابطه نزدیکی با او دارید به شما نارو می‌زند و روزتان را حسابی خراب می‌کند. انرژی و اشتیاقی که در انجام کارها به خرج داده‌اید، به بار می‌نشیند و امروز نتیجه این زحمت‌ها را خواهید دید. این پیشرفت در کار، آسایش و آرامش بیشتری را در منزل به ارمغان خواهد آورد.

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۳۹۸

روزی سرشار از انرژی را در پیش‌رو دارید و هرچقدر هم که کار بکنید، خسته نخواهید شد. مدت‌ها است که قصد خرید محصولی را داشته‌اید، امروز پول خوبی به دست شما می‌رسد، این پول را برای خریدی که مدت‌ها است در نظر داشتید کنار بگذارید و از خریدتان حسابی لذت ببرید. انسان ولخرجی هستید و هر روز تا پاسی از شب بیرون از منزل سپری می‌کنید. اعضای خانواده از این رفتار شما به تنگ آمده‌اند و حسابی دلخور هستند. در نتیجه وقت آن رسیده که سبک‌زندگی‌تان را عوض کنید. آتش عشقی سوزان در دل شما روشن شده است، اما با عشق ماندگاری سروکار ندارید و بهتر است از روی هوا و هوس تصمیم نگیرید. امروز قرارداد یا معامله مهمی را باید امضا کنید، اما زمان خوبی برای عقدقرارداد نیست و هیچ‌گونه سند و تعهد‌نامه‌ای را امضا نکنید. مدتی است که همسر یا عشق‌زندگی‌تان با شما سرسنگین شده و آن‌گونه انتظار دارید تحویل‌تان نمی‌گیرد. شاید دلیل این کم‌محلی‌ها در رفتار خودتان نهفته باشد.

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۳۹۸

انسان خیال‌پردازی هستید و دائم در خواب و رؤیا به سر می‌برید، این رفتار را کنار بگذارید و زندگی در حد انتظارات خانواده‌ درپیش بگیرید. مشکلی در پیش‌روی شما است و نمی‌دانید چگونه آن را حل کنید، در این شرایط از برادر یا دوست بسیار صمیمی‌تان کمک بگیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان گاهی اوقات شما را سرزنش می‌کند، از این رفتار دلخور نشوید چرا که او خیرخواه شما است و منظور بدی ندارد. امروز کار بسیار مهمی باید انجام دهید، اما حس‌و‌حال کارکردن ندارید و این کار بسیار مهم را می‌خواهید پشت گوش بیاندازید. توجه داشته باشید انجام ندادن این کار ضرری‌های زیادی را برای شما در پی خواهد داشت. مدتی است که مشغله‌های کاری اجازه رسیدگی به خانواده و دوستان را از شما گرفته و بهتر است در اولین فرصتی وقتی را با خانواده سپری کنید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۳۹۸

انسان زودرنجی هستید و طاقت تحمل کوچکترین ناراحتی را ندارید، فراموش نکنید که زندگی فراز و فرود‌های خاص خودش را دارد و به همان اندازه که پذیرای خوشی‌ها هستیم، باید با سختی‌های زندگی کنار بیاییم و با تحمل‌کردن مشکلات، معنای واقعی شادی را درک می‌کنیم. امروز پولی از جانب مادر یا خانواده مادری به شما خواهد رسید. مدتی است که قصد خرید لوازم منزل دارید و امروز زمان مناسبی برای خرید است. ملاقاتی با عشقی قدیمی میسر می‌شود و اگر آتش این عشق در دل شما خاکستر نشده باشد، دوباره عشقی سوزان را تجربه خواهید کرد. نقشه‌های زیادی در سر دارید و امروز زمان بسیار خوبی است تا این نقشه‌ها را اجرایی کنید. اگر برای خرید به بازار می‌روید مواظب باشید چرا که احتمال دارد در برابر کالاهای رنگارنگ وسوسه شوید و ولخرجی کنید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۳۹۸

مشکل بزرگی در پیش روی شما است اما نگران نباشید چرا که فردی سرشناس و مهم به مشکل شما پی خواهد برد و گره از کارتان باز می‌کند. امروز روز خوبی به لحاظ مالی نیست و در محل کار سود چندانی نخواهید کرد. گرفتاری برای یکی از اعضای خانواده پیش‌آمده و هرچه سریع‌تر باید به کمک او بشتابید. رئیس سخت‌گیری دارید و هیچ عذر و بهانه‌ای را برای درست انجام ندادن کارها قبول نمی‌کند، در نتیجه اگر می‌خواهید سرکار باقی بمانید، کارها را تمام‌و‌کمال و طبق انتظار رئیس انجام دهید. عشق و محبت در میان شما و همسر یا شریک‌زندگی‌تان موج می‌زند و امروز، روزی عاشقانه و خاطره‌انگیز را سپری خواهید کرد.

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۳۹۸

شخصیت محکم و با اعتماد‌به‌نفسی دارید، از این روحیه به نفع خودتان استفاده کنید و آینده‌ای درخشان را رقم بزنید. امروز زمان خوبی برای گردش و تفریح است و بعدازظهر دست اعضای منزل را بگیرید و برای خرید و تفریح بیرون بروید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه عاشق شما می‌شود. رقابتی سخت در محل کار یا منزل را تجربه می‌کنید، برای پیروزی در این رقابت از نیروی ذهنی و تمرکز بالایی که دارید کمک بگیرید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۹/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا.۲۲

      مرسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج