جاباما
۹۴۳۵۹۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

فال روزانه ۰۷/ ۱۰/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۷/ ۱۰/ ۱۳۹۸

فال روزانه 98/10/7

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌ای، تولدتان مبارک. سالی را سرشار از امید و آرزو شروع‌ کرده‌اید و به خودتان وعده داده‌‌اید که در سال تولدتان به تمام این امید‌ها و آرزوها برسید. اما نگرانی‌های درونی و ترس‌هایی نیز شما را در این سال همراهی می‌کند. گوش‌تان به ندای این ترس‌ها بدهکار نباشد و برای رویارویی با ترس‌های درونی خود از قدرت اراده و پشتکاری که دارید کمک بگیرید. در این سال دوستان و آشنایان نیز شما را تنها نمی‌گذارند و دست شما را برای رسیدن به آرزوهای‌تان خواهند گرفت. در ماه‌های اولی که که با سال تولدتان شروع می‌شود پیشرفتی آرام اما مداوم دارید، اما با‌گذشت زمان، تمرکز بیشتر بر هدف‌های خود پیدا خواهید کرد و پله‌های موفقیت‌ را با گام‌های سریع‌تری برخواهید داشت. در اسفند ماه امسال از مهر و محبت دوستان بی‌نصیب نخواهید ماند و مشکلاتی که به آنها برمی‌خورید را با کمک دوستان و اعضای فامیل از سر راه بردارید. تابستان سال آینده زمان عاشقی است و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، عشقی به گرمی حرارت ظهرهای داغ تابستان را تجربه خواهید کرد. فروردین ماه سال آینده ایده‌های خوبی به ذهن شما می‌رسد، اجازه ندهید این ایده‌ها نقش بر آب شود و به آنها جامه عمل بپوشانید. مهر ماه سال آینده به پرتلاش‌ترین ماه در میان ماه‌های سال تولد شما تبدیل خواهد شد، و در این ماه به دستاوردهای زیادی خواهید رسید. سالی که با امید و آرزو شروع کرده‌اید را به گونه‌ای به پایان برسانید که آرزوهای شما جامه عمل گرفته باشد.

فال روزانه ۰۷/ ۱۰/ ۱۳۹۸

انسان متواضع و فروتنی هستید و به رغم اینکه دستاوردهای چشمگیری در زندگی داشته‌اید، این دستاوردها را دست‌کم می‌گیرید، به همین دلیل اعتماد‌به‌نفس‌تان رفته‌رفته در حال تضعیف است، این رویه را هرچه سریع‌تر متوقف کنید و از امروز با تکیه به دستاوردهایی که در زندگی داشته‌اید، اعتماد به‌نفس بیشتری پیدا کنید. امروز حسابی مواظب رفتار و کردارتان باشید، در غیر این‌صورت بزرگان فامیل را با زبان یا رفتار خود ناراحت خواهید کرد. وعده‌‌های تحقق‌ناپذیری به همسر یا عشق‌زندگی‌تان داده‌اید و از آنجایی که قادر به انجام این وعده‌ها نیستید، عشق‌زندگی‌تان از شما ناامید شده و آن‌گونه که باید و شاید روی شما حساب باز نمی‌کند. در نتیجه از امروز به بعد تنها قول‌هایی بدهید که از عهده انجام آنها برمی‌آیید. انسان خلاق و مبتکری هستید و امروز ایده‌های بکری به ذهن شما خطور کرده است. این ایده‌ها را دست‌کم نگیرید و مطمئن باشید که انجام آنها، موفقیت و سود مالی شما را تضمین می‌کند.

فال روزانه ۰۷/ ۱۰/ ۱۳۹۸

مدتی است که تعادل را در خوردوخوراک‌تان رعایت نمی‌کنید و در حال افزایش وزن هستید، ادامه این رویه نه‌تنها شما را به سمت وزن بیشتر پیش‌ می‌برد، بلکه سلامت‌تان را هم به خطر می‌اندازد. قصد سرمایه‌گذاری دارید و نمی‌دانید پولی که با هزارویک‌ زحمت بدست آورده‌اید را در کدام کار سرمایه‌گذاری کنید. امروز روز بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری است، به شرط اینکه با فردی خلاق و آینده‌نگر مشورت کنید و پول‌تان را در حرفه‌ای پرسود و آینده‌دار سرمایه‌گذاری نمایید. زبان تندی دارید و با همسر یا عشق‌زندگی‌تان محترمانه صحبت نمی‌کنید و این قضیه دلخوری او را به دنبال داشته است. در کنار اصلاح شیوه گفتاری که با عشق‌زندگی‌تان دارید، در انجام کارها نیز به او کمک کنید تا گفتار و رفتار شما رضایتمندی کامل او را به دنبال داشته باشد. امروز خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر پیامی خوش برای شما دارد و اهل منزل را در شادی که از این خبر به آن رسیده‌اید سهیم کنید. اهمیت زیادی به نیازهای اطرافیان می‌دهید و فرصتی برای رسیدن به خودتان پیدا نمی‌کنید، امروز زمان خوبی است که این رویه را تغییر دهید و در کنار توجه به درخواست‌های دوستان و آشنایان، رسیدگی به خودتان را فراموش نکنید.

فال روزانه ۰۷/ ۱۰/ ۱۳۹۸

یکی از دوستان یا اعضای فامیل رفتاری غرورآمیز با شما دارد و امروز از این رفتار حسابی ناراحت‌شده‌اید. فراموش نکنید آب به زمین‌های بلند نمی‌رسد و افتادی و تواضع شرط اول دوستی و رفاقت است. در نتیجه این فرد را کنار بگذارید تا به سزای اعمالش برسد. از یکی از اعضای فامیل پول هنگفتی قرض گرفته‌اید و از آنجایی که موعد پرداخت این بدهی سر رسیده‌است، برای پرداخت آن چیزی در بساط ندارید. امروز این مشکل حل خواهد شد و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید پولی برای پوشش قرض‌‌های شما فراهم می‌شود. انسان کینه‌توزی هستید و دائم به فکر تلافی رفتارهای ناپسند همسر یا عشق‌زندگی‌تان می‌افتید. فراموش نکنید که بخشش از بزرگان است و به جای تلافی، از در دوستی با عقش‌زندگی‌تان وارد شوید. چند روزی است که فکری بکر و خلاقانه به ذهن شما رسیده‌ است اما فرصت انجام این فکر فراهم نشده و از این قضیه ناراحت هستید. امروز اوقات فراغتی دست می‌دهد و می‌توانید با خیال راحت این ایده و فکر بکر را عملی کنید. انسان خوش‌مشرب و مردم‌داری هستید و به‌سرعت اطرافیان را به حریم شخصی‌تان راه می‌دهید. فراموش نکنید که مردم‌داری خصوصیت خوبی است اما هر کسی را نباید بدون شناخت و آگاهی به حریم زندگی‌مان راه دهیم.

فال روزانه ۰۷/ ۱۰/ ۱۳۹۸

چند روزی است که به خودتان وعده داده‌اید کار موردعلاقه‌تان را انجام دهید، امروز فرصت مناسبی برای انجام این کار فراهم می‌شود و حسابی به شما خوش خواهد گذشت. اهل مصرف دخانیات و خوراکی‌های مضر هستید، این سبک‌زندگی نه تنها سلامت شما را به خطر می‌اندازد، بلکه اعتبار و آبروی‌تان را هم زیر سؤال خواهد برد و بهتر است پولی که صرف این‌کار می‌کنید را برای خرید خوراکی‌های سالم و چیزهای مفید اختصاص دهید. قرار است مراسم یا مهمانی مهمی را برگزار کنید، برای این مهمانی چیز کم نگذارید و کاری کنید که حسابی به مهمان‌ها خوش بگذرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان مانند سابق به شما توجه نمی‌کند و از این کم‌توجهی‌ها حسابی دلخور شده‌اید. اجازه ندهید این دلخوری ادامه‌دار شود و همین امروز دلیل کم‌توجهی عشق‌زندگی‌تان را جویا شوید. امروز در محل کار یا منزل از جانب دیگران مورد سرزنش واقع خواهید شد، اما یکی از اطرافیان که خاطر شما برایش خیلی عزیز است اجازه ادامه سرزنش را نمی‌دهد و از شما در برابر بقیه دفاع می‌کند.

فال روزانه ۰۷/ ۱۰/ ۱۳۹۸

روزی سرشار از انرژی و نشاط را آغاز کرده‌اید، این انرژی را به فال نیک بگیرید و کارهای عقب‌افتاده‌تان را انجام دهید. اهل صرفه‌جویی نیستید و از آنجایی که اندوخته‌ای ندارید، امروز مشکل مالی گریبان شما را می‌گیرد. از این اتفاق درس بگیرید و از اکنون به بعد برای روز مبادا، اندوخته‌ای کنار بگذارید. تلاشی که انجام می‌دهید برای اعضای منزل ارزشمند است، اما انتظار دارند وقت بیشتری با آنها بگذرانید. در نتیجه در اولین فرصت دست اهل منزل را بگیرید و روزی خاطره‌انگیز را برای خانواده رقم بزنید. امروز قرار است با یکی از دوستان قدیمی ملاقات کنید، در این ملاقات به شما حسابی خوش خواهد گذشت و خاطره‌های خوش گذشته را زنده می‌کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز برنامه خاصی برای شما آماده کرده و قصد دارد حسابی شگفت‌زده‌تان کند. انسان زودرنج و عصبی هستید و با کمترین دلخوری از کوره در می‌روید، این اخلاق باعث شده تا اطرافیان از شما دوری کنند و مطمئن باشید ادامه چنین رفتاری چیزی به غیر از گوشه‌گیری شما نخواهد داشت.

فال روزانه ۰۷/ ۱۰/ ۱۳۹۸

در زندگی همیشه کار را به تفریح مقدم دانسته‌اید و این قضیه باعث شده که امروز حسابی خسته شوید و اصلاً حوصله کار نداشته باشید. در چنین شرایطی هیچ اشکالی ندارد که کمی به خودتان مرخصی دهید و به انجام تفریح‌های موردعلاقه‌تان مشغول شوید. به مهمانی یا مراسمی دعوت شده‌اید و از آنجایی که اخلاقی خوش دارید و انسانی مردم‌دار هستید، به نُقل مجلس این مهمانی تبدیل خواهید شد. کارتان را از جان و دل دوست دارید و با اشتیاق و روحیه به انجام کارها مشغول می‌شوید. مطمئن باشید چنین رویحه‌ای بازخوردی مثبت در کارهای شما دارد و مزد زحمت‌های خود را خواهید گرفت. تلاش زیادی می‌کنید تا همسر یا عشق‌زندگی‌تان روزگاری خوش و خرم را کنار شما سپری کند و آب در دلش تکان نخورد. این تلاش امروز از چشم همسرتان پنهان نمی‌ماند و از زحمت‌های شما قدردانی می‌کند.

فال روزانه ۰۷/ ۱۰/ ۱۳۹۸

مشکلات مالی دست از سر شما برنمی‌دارد و تا خرخره در قرض و بدهکاری فرو رفته‌اید، امروز برای حل این مشکلات از بزرگان فامیل کمک بگیرید و تکلیف این قرض‌ها را یک‌سره کنید. امروز از صبح که از خواب بلند‌ شده‌اید، عشق و محبت زیادی را در وجود خود احساس می‌کنید و دنیا را زیبا و قشنگ می‌بینید. این عشق را در دل خودتان نگه ندارید و اعضای خانواده و عشق‌زندگی‌تان را در آن سهیم کنید. روز خوبی برای بیرون رفتن از منزل نیست و تا می‌توانید در منزل بمانید، چرا که خطر یا تصادفی در کمین شما است و اگر چاره‌ای به غیر از بیرون رفتن از منزل ندارید، با احتیاط تمام رانندگی کنید و شش‌دانگ حواس‌تان به رانندگی دیگر راننده‌ها باشد تا گزندی به وجود نازنین‌تان وارد نشود.

فال روزانه ۰۷/ ۱۰/ ۱۳۹۸

انسان مبادی آداب و خوش‌رفتاری هستید، امروز این روحیه به کمک شما می‌آید و مشکلی که در آن گرفتار شده‌اید را با اخلاق خوب پشت‌سر خواهید گذاشت. به لحاظ مالی نیز روزی بسیار پرسود در پیش روی شما است و پولی به دست‌تان می‌رسد و با این پول می‌توانید هرچقدر که دل‌تان خواست ولخرجی کنید. هزارویک فکر مختلف در ذهن شما وجود دارد و از دست این افکار حتی یک لحظه هم خلاصی ندارید. فراموش نکنید که دل‌مشغولی بیش‌ازحد و فکر کردن به مشکلات دردی از دردهای شما دوا نمی‌کند و به جای ناراحتی، مشکلات را با خنده حل کنید. مدتی است که به فکر همسر یا عشق‌زندگی‌تان نیستید و به او کم‌محلی می‌کنید. این روحیه باعث شده تا میان شما و عشق‌زندگی‌تان فاصله‌ای ایجاد شود. این فاصله روزبه‌روز در حال عمیق‌ شدن است و اگر زود دست‌به‌کار نشوید، میان شما و عشق‌زندگی‌تان فاصله‌ای عمیق و ماندگار ایجاد خواهد شد.

فال روزانه ۰۷/ ۱۰/ ۱۳۹۸

گرفتار مشکلی شده‌اید و راهی برای حل آن پیدا نمی‌‌کنید، امروز فردی سرشناس و بانفوذ سر راه شما قرار می‌گیرد، این مشکل را با او در میان بگذارید و از او درخواست کمک کنید. به لحاظ مالی روز خوشی را سپری نمی‌کنید و احتمال از بین رفتن قسمتی از اموال و دارایی‌های شما وجود دارد. قرار است با دوستی قدیمی ملاقات کنید و برای دیدن این رفیق دیرینه لحظه‌شماری می‌کنید. به مهمانی یا جلسه‌ای کاری دعوت هستید و در این مراسم با افرادی آشنا خواهید شد که در آینده به دوستان درجه یک شما تبدیل می‌شوند.

فال روزانه ۰۷/ ۱۰/ ۱۳۹۸

در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال و روز خوشی ندارید. به جای اینکه به فکر کار و روزمرگی‌های روزانه باشید، به فکر درمان و مراجعه به پزشک بیافتید. مدت‌ها پیش برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید و امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به شما می‌رسد و سود هنگفتی روانه جیب‌‌تان خواهد شد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کاری بر وفق مراد شما انجام می‌دهد و با این کار حسابی از عشق‌زندگی‌تان راضی و خوشنود خواهید شد. مسافرتی در پیش دارید و در این مسافرت به شما خوش نخواهد گذشت، اما از آنجایی که امکان لغو این مسافرت وجود ندارد، تن به سفر بدهید و ثابت کنید که مرد سفر هستید.

فال روزانه ۰۷/ ۱۰/ ۱۳۹۸

امروز احتمال درگیری و مشاجره میان شما و فردی وجود دارد، از این مشاجره تا می‌توانید دوری کنید چرا که این فرد از دعوا و مرافه باکی ندارد و حسابی شما را به دردسر خواهد انداخت. توجهی به نظر دیگر افراد خانواده ندارید و کارهای منزل را با سلیقه شخصی خودتان تغییر می‌دهید. این رفتار باعث شده تا افراد خانواده دل خوشی از شما نداشته باشند و دائم برای‌تان ساز مخالف بزنند. چنین رویکردی در بلند مدت میان شما و اعضای خانواده فاصله خواهد انداخت، در نتیجه از امروز به جای تصمیم‌های فردی و خودخواهانه، نظر اهل منزل را در انجام کارها و تغییرات مهم جویا شوید. اهمیت زیادی به وقت و زمان نمی‌دهید و مقدار زیادی از عمر خود را با کارهای بی‌ارزش هدر می‌دهید. فراموش نکنید که زمان تنها چیزی است که بازگشت ندارد و وقت خود را به کارهای باارزش و آینده‌دار صرف کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار اشتباهی انجام می‌دهد و از این اشتباه شما ضرر مالی می‌کنید. پیشنهاد می‌کنیم به جای دلخوری و سرکوفت‌زدنِ، اشتباه عشق‌زندگی‌تان را نادیده بگیرید و ثابت کنید که بخشش از بزرگان است.

فال روزانه ۰۷/ ۱۰/ ۱۳۹۸

امروز عزم خرید کالایی گران‌قیمت یا جواهرات کرده‌اید و می‌خواهید مبلغ گزافی را برای این خرید، هزینه کنید. برای چنین خریدی وسواس بیشتری به خرج دهید و سعی کنید کالایی باکیفیت خریداری نمایید که از خرید آن پشیمان نشوید. شخصیتی رویا‌پرداز دارید و زندگی در دنیای رؤیا و خیال را به واقعیت ترجیح می‌دهید. با این روحیه کاری از پیش‌ نخواهید برد و به جای رویاپردازی، با واقعیت‌های زندگی روبرو شوید. روز شلوغی را آغاز کرده‌اید و به‌رغم اینکه بعید به‌نظر می‌رسد کارها را سر موقع انجام دهید، این کارها زودتر از زمانی که فکرش را می‌کردید به پایان خواهد رسید و بعدازظهر فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا خواهید کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان تنها مایه دلخوشی شما در این دنیا است، امروز زمان خوبی است که این واقعیت را با او در میان بگذارید و ثابت کنید که از دل و جان دوستش دارید.

فال روزانه ۰۷/ ۱۰/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج