adexo3
۱۱۲۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تئاتر کودکانه

جيك جيكو به مزرعه مي‌رود

«جيك‌جيكو به مزرعه مي‌رود» يك تئاتر شاد و موزيكال است. تئاتري كاملا كودكانه با حال و هوا و روحيات شاد بچه‌ها كه البته بزرگ‌ترها هم از آن بي‌نصيب نمي‌مانند.


جيك جيكو به مزرعه مي‌رود

«جيك‌جيكو به مزرعه مي‌رود» يك تئاتر شاد و موزيكال است. تئاتري كاملا كودكانه با حال و هوا و روحيات شاد بچه‌ها كه البته بزرگ‌ترها هم از آن بي‌نصيب نمي‌مانند. بچه‌ها با ديدن اين تئاتر با جيك‌جيكو همراه مي‌شوند و خودشان را مثل جوجه بازيگوش نمايش درست وسط يك مزرعه كوچك اما دوست‌داشتني مي‌بينند. يك مزرعه كه پر است از حيوانات ريز و درشت اهلي كه از قرار با هم خيلي خوب نيستند! اما تولد جيك‌جيكو حال و هواي مزرعه را عوض مي‌كند. آن‌هم طوري كه بعد از مدتي حيوانات نمي‌توانند لحظه‌اي را بدون هم سر كنند... اگر مي‌خواهيد بدانيد يك جوجه كوچولو چطور مي‌تواند همه را با هم آشتي بدهد همين حالا بايد دست مامان و بابا را بگيريد و آماده رفتن شويد. سالن اصلي تالار هنر از يكشنبه 21 فروردين 1390 هر شب ساعت 7 بعدازظهر منتظر همه بچه‌هاي كوچولويي است كه عاشق تئاتر موزيكال و ترفندهاي جيك‌جيكوي داستان اين مزرعه هستند. «حسين مزيناني» كه هم نويسنده اين نمايش است هم كارگردان و هم بازيگر آن در مورد اين نمايش مي‌گويد:« جيك‌جيكو يك تئاتر براي همه كودكان به‌خصوص گروه سني الف و ب است. اين نمايش معضلات بچه‌ها در خانواده‌ها را به زبان طنز و كاملا كودكانه به تصوير مي‌كشد.» امير آقاخاني‌زادي، عباس مزيناني، جواد توكلي، پويا علي‌شاكر، ليلي حسيني، مليحه مقيمي و پريسا فلاح‌پور هم بازيگراني هستند كه هر كدام‌شان در اين نمايش نقشي به‌عهده دارند و در يك گوشه اين مزرعه دوست‌داشتني زندگي مي‌كنند.

منبع : مجله شهرزاد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج