adexo3
۱۱۲۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دوازدهمين شماره ماهك منتشر شد

دوازدهمين شماره ماهنامه آموزشي-فرهنگي ماهك منتشر شد. بچه‌ها با كمك شما بزرگ‌ترها مي‌توانند زمان زيادي را با خواندن اين مجله سرگرم باشند.


دوازدهمين شماره ماهك منتشر شد

دوازدهمين شماره ماهنامه آموزشي-فرهنگي ماهك منتشر شد. بچه‌ها با كمك شما بزرگ‌ترها مي‌توانند زمان زيادي را با خواندن اين مجله سرگرم باشند. شعر و داستان بخوانند و حتي در صفحه مخصوص خودشان نقاشي بكشند. در اين صفحه چند نشانه ساده همراه با خطوط هندسي ترسيم شده اما ادامه نقاشي به‌عهده خود بچه‌هاست. در اين شماره از مجله ماهك بچه‌ها داستان «ردپا » نوشته سوزان باور را همراه با كلي تصويرسازي زيبا مي‌خوانند. در بخش ايران عزيز ما با دو استان زيباي لرستان و شيراز و زيبايي‌هاي طبيعي و تاريخي آنها آشنا مي‌شوند. ماهك مثل هميشه بخش ويژه داستان‌هاي امام‌زمان(عج) را هم دارد. داستان اين ماه هم «نماز» است كه مسلم ناصري آن را نوشته. بخش كاردستي اين شماره بازي با رنگ‌ها را به بچه‌ها آموزش مي‌دهد. بچه‌ها بخش مربوط به شعر و معما را هم كه بخوانند و بعد از اين‌كه مثل هر ماه با زندگي يكي از حيوانات آشنا شدند، مي‌رسند به نقاشي‌هاي خودشان. همه بچه‌ها مي‌توانند نقاشي‌هاي‌شان را به ماهك بفرستند و در شماره بعد منتظر داستاني باشند كه خوانندگان خردسال ماهك راجع به نقاشي‌هاي آنها مي‌نويسند. مجله ماهك به قيمت 200 تومان همين روزها روي كيوسك است وشما به راحتي مي‌توانيد آن را تهيه كنيد.

منبع : مجله شهرزاد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج