adexo3
۱۲۴۶۲
۱۰ نظر
۵۰۵۲
۱۰ نظر
۵۰۵۲
پ

چرا زنان، ازدواج را به تاخير مي‌اندازند؟

نسل جديد زنان تمايل دارند ازدواج را به تاخير بيندازند زيرا تصور مي‌كنند اين كار روي ظاهر، شغل و شيوه زندگي آن‌ها تاثير منفي دارد.

چرا زنان، ازدواج را به تاخير مي‌اندازند؟

نسل جديد زنان تمايل دارند ازدواج را به تاخير بيندازند زيرا تصور مي‌كنند اين كار روي ظاهر، شغل و شيوه زندگي آن‌ها تاثير منفي دارد.

در حال حاضر تعداد زنان بالاي 30 سال كه هنوز ازدواج نكرده‌اند به سرعت در حال افزايش است و در عين حال بسياري از زنان متاهل هم تمايلي به داشتن فرزند از خود نشان نمي‌دهند.

آمارها نشان مي‌دهد، تقريبا نيمي از زنان رسيدن به موفقيت را به داشتن فرزند ترجيح مي‌دهند و 82 درصد بين حقوق بالا و ازدواج، اولي را انتخاب مي‌كنند.

بسياري از زنان امروزي به اشتباه تصور مي‌كنند، داشتن فرزند به قيمت قرباني كردن موفقيت‌هاي آن‌ها تمام مي‌شود و به همين دليل تا حد ممكن اين كار را به تاخير مي‌اندازند.

نيمي از زنان بالاي 30 سال كه هنوز صاحب فرزند نشده‌اند، تصور مي‌كنند بعد از بچه‌دار شدن ديگر بازگشت به محيط كار دشوار خواهد بود و ديگر نمي‌توانند پيشرفت كنند. البته شكل ظاهري هم در اين ميان تاثير زيادي دارد و 30 درصد از زنان تصور مي‌كنند، صاحب فرزند شدن روي تناسب‌اندام و زيبايي آن‌ها تاثير منفي خواهد داشت.

اين در حالي است كه كارشناسان معتقدند، اين موضوع مشكلات زيادي را براي اين زنان به وجود آورده است. تعداد زناني كه به واسطه سن بالاي خود به طور طبيعي قادر به بچه دار شدن نيستند به سرعت در حال افزايش است و همين موضوع باعث صرف هزينه‌هاي زياد و استفاده از روش‌هاي بارداري مصنوعي مي‌شود كه در بعضي موارد با موفقيت همراه نيستند.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

چرا زنان، ازدواج را به تاخير مي‌اندازند؟


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • !

      بچه دار شیم که چی بشه بسوزونیمشون یا روش اسید بریزن یا با چاقو تیکه تیکه بشه

    • تینا

      وا!!!!!!!!! چه ربطی داره؟ بچه ها برکت زندگی اند. ایشالا خدا به هر کی بچه می خواد و بچه دار نمیشه یه بچه خوشگله تپل مپل بده!

    • پروين

      به نظر من در دنياي امروز براي زنان شاغل داشتن بچه مشكل است خصوصا اينكه بچه بايد در مهد كودك يا در كنار پدربزرگ و مادر بزرگ خود رشد پيدا كنه اما اگر زن خانه دار باشد داشتن فرزند و تربيت او يك نعمت الهي است و در نهايت به اين نتيجه مي رسيم كه به قول تينا خانم خدا به هركسي كه بچه دوست داره بده

    • somaye

      والا منکه اگه یه شوهرخوب گیرم بیاد بدون تردید ازدواج میکنمو بچه دار میشم خاک توسربعضیا با این طرزفکرشون اخه زندگی بدون بچه چه ارزشی داره؟به جهنم که اندامم خراب بشه!

    • m.n

      شوهر کجابود اینا همش بهونه ست تیپم خراب میشه و ازاین جور مزخرفات با این مهریه و چشم هم چشمی پسری سمت ازدواج نمیره اگه پیدا کردی صد رکعت نماز شکر بخون تا نوبت به بچه دار شدن برسه

    • shima

      age ghire ine begin,ye zan bad az ezdevaj ya bayad va3 khone zendegish kam bezare ya bayad ghyde karo movafaghiato bezane.dg che bere3 b b bacheeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    • afsaneh

      بانظر m.nوسمیه جون موافقم .شوهر خوبش کجابود بابادیدی سلام برسون!!!؟؟؟!!!

    • احسان

      مگه دختر خوب پیدا میشه که پسرا بخوان ازدواج کنند و بعدشم حالا اگه خواستن بچه بیارن

    • raha

      اگرپسره خبي براي اذدواج پيدا كردي سلام منو بهش برسون

    • A r

      بابا دخترا خودشون مرد شدن.دیگه مرد می‌خوان برای چی؟تیپ مردونه، لحن مردونه ، قلدری و هزار خصوصیت دیگه که دخترها رو شبیه مرد کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج