۱۲۸۳۵۴
۵۰۶۱
۵۰۶۱
پ

رپورتاژ آگهی

جوانسازی پوست

طبق تحقیقات به عمل آمده خانم ها از سن ۲۰ الی ۵۰ سالگی برای داشتن ظاهری جذاب تر به یکی از پنج موارد زیر مراجعه می کنند. در ادامه به شما خواهیم گفت هر کدام از پنج آیتم زیر با چه روشی انجام می شود.

جوانسازی پوست:

CO۲ فرکشنال - میکرونیدلینگ - RF - ترماژ - PRP - درم ابریژن


زیبایی صورت:

هایفو - کربوکسی تراپی - میکرودرم ابریژن


ظاهری جوان تر:

تزریق ژل - تزریق چربی - بوتاکس



در تزریق ژل، ژل یکی از موادی می باشد که می تواند هرگونه چین و چروک درصورت را از بین ببرد و باعث جوانسازی پوست شود. این ماده برای از بین بردن خطوط عمیقی که بر روی پوست ایجاد شده بسیار موثر می باشد. تزریق ژل برای حجیم کردن لب هم بسیار مفید می باشد. این ماده می تواند جهت شل شدن پوست هم استفاده شود و برای جوانسازی پوست و از بین بردن خطوط زیر چشم، پیشانی و بین ابروها هم کاربرد بسیاری دارد. نوع ژل و تکنیک هایی که برای تزریق ژل استفاده می شود در دست یابی به نتیجه دلخواه بسیار اهمیت دارد. براساس نوع نیاز باید از ژل های استاندارد استفاده شود. بعد از تزریق ژل و عمل جوانسازی پوست براساس تجربیات بدست آمده بیمار هیچ گونه دردی احساس نخواهد کرد و چهره او بعد از تزریق ژل به چهره ای بدون هیچ چین و چروک و خطوط تبدیل خواهد شد و لب های او بعد از تزریق ژل حجیم می شود.



هایفو:

در هایفو انرژی گرمایی مستقیماً به پوست و بافت زیرپوستی می‌رسد تا تولید کلاژن تحریک شود و در نتیجه بافت پوست بهبود یابد و مشکل افتادگی پوست برطرف و جوان سازی پوست انجام شود. نتایج هایفو بسیار شبیه به لیفت صورت است، بدون این که تزریق یا عمل جراحی انجام شود. مزیت دیگر هایفو عدم نیاز به استراحت پس از عمل است. این تکنیک برای صورت و کل بدن کاربرد دارد و بر خلاف لیزر و آی پی ال هر فردی با هر رنگ پوستی می‌تواند از آن بهره بگیرد.

مزوتراپی:

در مزوتراپی از تحریک فیزیکی (مکانیکی) و شیمیایی استفاده می‌شود. دوز کمی از داروهای مختلف در مناطق خاصی از بدن، بسته به شرایط درمان تزریق می‌شود. این عمل، مانند شلیک گلوله‌ی دارویی است که به طور مستقیم نقطه‌ی مورد نظر را در بدن مورد هدف قرار می‌دهد. قیمت مزوتراپی صورت و مو، به عارضه ی مورد درمان و تعداد جلسات مورد نیاز برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب بستگی دارد.



تزریق پی‌آرپی برای جوانسازی صورت:

پی آر پی (پلاسمای سرشار از پلاکت) جایگزین طبیعی ژل‌های سنتزی است که تزریق آن هیچ گونه حساسیتی را به دنبال ندارد. پلاکت حاوی فاکتورهای رشد متعدد است که منجر به جوان‌سازی بافت ظرف مدت چند ماه می‌شود. عامل‌های رشد موجود در پی‌آرپی پس از تزریق داخل صورت تشکیل رگ‌ها و کلاژن جدید را تحریک می‌کنند. ایجاد رگ‌های خونی جدید رنگ و تون پوست را بهبود می‌دهد. تشکیل کلاژن جدید در لایه میانی پوست نیز صورت را جوان‌تر جلوه می‌دهد. اپیدرم (لایه بیرونی پوست) در نتیجه انباشته شدن عامل‌های رشد در لایه میانی صاف‌تر می‌شود.

تزریق چربی:

دراین عمل چربی از بخشی از بدن خود بیمار گرفته می‌شود و به ناحیه دیگری در بدن منتقل می‌شود. تزریق چربی عملی ایمن است که برای جوان سازی پوست و برجسته کردن چانه و گونه‌ها انجام می‌شود. از آنجایی که در تزریق چربی صورت از چربی بدن خود بیمار استفاده می‌شود، هیچ واکنش آلرژیکی بروز نمی‌یابد. امکان تخلیه (لیپوساکشن) چربی شکم، ران یا لگن نیز در این عمل وجود دارد. سپس قطره‌های کوچک چربی درون ناحیه‌های بی‌شمار صورت مانند لب، خط خنده، گودی زیر و اطراف چشم، استخوان گونه و خط فک تزریق می‌شود. ماندگاری اثر سلول‌های چربی تزریق شده ماه‌ها تا سال‎ها طول می‌کشد. این عمل با استفاده از بی‌حسی موضعی و تنها ظرف یک ساعت انجام می‌شود و بیمار بلافاصله پس از عمل می‌تواند فعالیت روزمره خود را از سر بگیرد. ناراحتی جزیی عمل را می‌توان با داروهای خوراکی کنترل کرد، ورم ناحیه درمان نیز پس از چند روز فروکش می‌کند. برخی بیماران ترجیح می‌دهند چربی تخلیه شده برای استفاده‌های آتی ذخیره شود.



جوان‌سازی پوست با لیزر CO2:

این عمل خطوط ظریف و چروک‌های پوست صورت را که معمولاً در گوشه‌های چشم، زیر چشم و اطراف دهان ایجاد می‌شود، از بین می‌برد. جوانسازی پوست با لیزر CO۲ جای جوش را محو می‌کند، پوست آسیب دیده زیر نور خورشید را مجدداً جوان می‌کند و بافت و پوست را بهبود می‌بخشد. لیزر CO۲ با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین فن‌آوری لیزر فراکشنال با ملایمت آسیب ناشی از زمان و نور خورشید را درمان می‌کند. این لیزر لایه بیرونی به نازکی کاغذ پوست و لایه درم را با دقت بالا و سرعت زیاد برمی‌دارد. پوست در نتیجه بخار شدن آب موجود در بافت منقبض و محکم می‌شود. به علاوه جوان سازی پوست با لیزر کلاژن، یعنی مولفه اصلی موثر در جوان و سفت نگه داشتن پوست، را نیز محکم و منقبض می‌کند. همچنین یکی دیگر از روش های جوان سازی صورت استفاده از لیزر اربیوم می باشد که برای زیباسازی پوست بسیار موثر است.

بوتاکس:

بوتاکس یکی از راه های جوانسازی پوست است که برای صاف کردن پوست و فلج کردن عضله‌های زیر خطوط و چروک‌ها به کار می‌رود تا حالت خسته، غمگین و خموده صورت برطرف شود. بوتاکس نام تجاری پروتئینی طبیعی و تلخیص شده به نام سم بوتولینوم AA است. تزریق مستقیم مقادیر اندک بوتاکس در عضله‌های بیش فعال باعث فلج شدن آن‌ها و در نتیجه کاهش چروک‌های پوست روی عضله‌ها می‌شود. بوتاکس بر خلاف جراحی، سریع و ساده است، تهاجم آن حداقل است و نیازی به استراحت پس از عمل وجود ندارد. اکثر بیماران بلافاصله پس از تزریق بوتاکس به سر کار بازمی‌گردند یا فعالیت‌های روزانه خود را ادامه می‌دهند. نتایج حاصل از این عمل پس از گذشت چند روز طبیعی‌تر می‌شود.



دستگاه میکرونیدلینگ صورت اتوماتیک مورد استفاده ما در هنگام به طور عمودی حرکت می‌کند که این دقت درمان را افزایش می‌دهد. اما درمارولرها این حرکت عمودی را به طور دقیقی انجام نمی‌دهند. این عدم دقت می‌تواند باعث ناراحتی بیشتر بیمار و عدم یکنواختی نتیجه شود.

درم ابریژن:

درم ابریژن یکی از راه های جوانسازی پوست است و لایه‌های فوقانی پوست در این عمل جراحی به نوعی تراشیده می‌شود که باعث رفع چین و چروک صورت، جای زخم و جوش و خطوط‌ ظریف صورت می‌شود.

میکرودرم ابریژن:

براق کردن سطحی پوست است که در آن لایه رویی پوست با کریستال‌های بسیار ریز برداشته می‌شود. برای اطلاع از هزینه میکرودرم پوست باید با پزشک خود صحبت کنید، زیرا هزینه جوانسازی پوست دست و صورت ابتدا باید ارزیابی و محاسبه شود.


ترماژ:

ترماژ از روش های جوان سازی پوست بوده و به دلیل کوتاهی عمل و دوران بهبود "درمان ساعت ناهار" می‌نامند. در این عمل به وسیله دستگاهی به نام ترماکول بافت‌های عمقی گرم و سطح پوست خنک می‌شود. این عمل تشکیل کلاژن جدید را تحریک می‌کند و پوستی کشیده‌تر، محکم‌تر و صاف‌تر را به ارمغان می‌آورد.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج