۱۳۴۳۸
۵۱۲۷
۵۱۲۷
پ

۸ حركت براي داشتن پاهايي قوی/ چربی سوزی حرفه ای

اين ۸ حركت ساده و درعين حال حرفه‌اي به شما كمك مي‌كند تا پايين‌تنه خود را از شر چربي‌هاي اضافي راحت كنيد. دقت داشته باشيد رسيدن به نتيجه دلخواه تنها با انجام صحيح حركات و مستمر بودن تمرينات حاصل مي‌شود.

8 حركت براي داشتن پاهايي قوی/ چربی سوزی حرفه ای
اين 8 حركت ساده و درعين حال حرفه‌اي به شما كمك مي‌كند تا پايين‌تنه خود را از شر چربي‌هاي اضافي راحت كنيد. دقت داشته باشيد رسيدن به نتيجه دلخواه تنها با انجام صحيح حركات و مستمر بودن تمرينات حاصل مي‌شود. اين حركات هم به زياد شدن حجم عضلات كمك مي‌كند و هم به لاغري و چربي‌سوزي در پاها. بسته به نياز بدن شما، ست‌هاي تمرينات زياد و كم مي‌شود. مثلا ست‌هاي زياد چربي‌سوزي مي‌كند و ست‌هاي كم حجم مي‌آورد.


8 حركت براي داشتن پاهايي قوی/ چربی سوزی حرفه ای


اسكات هالتر

صاف بايستيد پاها كمي بيشتر از عرض شانه باز باشد، هالتر را بلند كرده و به پشت و روي شانه‌هاي خود قرار دهيد و با ۲ دست محكم آن را نگه داريد. درحالي‌كه فشار هالتر را احساس مي‌كنيد به سمت پايين و به حالت نشسته حركت كنيد و وقتي نشيمنگاه در زاويه ۹۰ درجه قرار گرفت به آرامي به حالت ايستاده بازگرديد. اين حركت را در ۴ ست ۱۰ تايي انجام دهيد.


8 حركت براي داشتن پاهايي قوی/ چربی سوزی حرفه ای

هاگ پا- دمبل

صاف بايستيد،۲دمبل‌در دست‌ها گرفته پاها بيشتر از عرض شانه باز شود درحالي‌كه دست‌ها در طرفين قرار دارد بنشينيد و بلند شويد. دقت داشته باشيد موقع نشستن، كمر و سروگردن صاف باشد. از غوز كردن پرهيز كنيد اين حركت را در ۴ ست ۱۲ تايي انجام دهيد.


8 حركت براي داشتن پاهايي قوی/ چربی سوزی حرفه ای

داينگ يا راه رفتن

صاف بايستيد،۲دمبل را در دست‌ها گرفته (در اين تمرين پاها طوري حركت مي‌كنند كه مثل راه رفتن با گام‌هاي بلند است) پاي چپ را يك گام جلوتر از پاي راست قرار داده و كمي به سمت پايين متمايل شويد.درحالي‌كه زانوي چپ (پاي جلويي) كمي خم شده باشد و به ترتيب با پاي بعدي گام برداريد و مجدد كمي به پايين متمايل شويد و حركت را مثل راه رفتن ادامه دهيد،‌ اين حركت را در ۴ ست ۱۰‌تايي انجام دهيد.


8 حركت براي داشتن پاهايي قوی/ چربی سوزی حرفه ای

4 داینگ پا باز

صاف بايستيد درحالي‌كه هالتر روي زمين قرار دارد يك پا را پشت هالتر و يك پا را جلوي هالتر قرار دهيد. بعد از آن خم شده و هالتر را بلند كنيد و در اين لحظه هالتر بايد بين ۲ پاي شما قرار داشته باشد. پاي جلويي كمي خم شود و پاي عقب صاف قرار بگيرد. اين تمرين را با هر ۲ پا در ۴ ست ۱۲ تايي انجام دهيد.


8 حركت براي داشتن پاهايي قوی/ چربی سوزی حرفه ای

هاگ پا- هالتر دست از زير

صاف بايستيد در حالي‌كه هالتر در پشت پاي شما قرار دارد صاف به سمت پايين حركت كرده طوري كه دست‌ها از سمت پشت بدن به سمت هالتر برود. بعد هالتر را گرفته و آن را تا زير نشيمن‌گاه خود بالا بياوريد و مجددا به سمت پايين متمايل شويد. دقت داشته باشيد هنگام ايستادن كمر صاف باشد و از قوز كردن پرهيز كنيد، اين حركت را در ۴ ست ۱۲تايي انجام دهيد.


8 حركت براي داشتن پاهايي قوی/ چربی سوزی حرفه ای

فيله كمر با هالتر

صاف بايستيد و پاها را بيشتر از عرض شانه باز كنيد. هالتر را به پشت شانه‌هاي خود قرار داده و با ۲‌دست آن را محكم نگه داريد و بعد به سمت جلو خم شده درحالي‌كه زانوها در زاويه ۲۰ درجه خم شود و نه بيشتر و توجه داشته باشيد گردن صاف و سر رو به جلو باشد، اين تمرين را در ۴ ست ۲۰ تايي انجام دهيد.


8 حركت براي داشتن پاهايي قوی/ چربی سوزی حرفه ای

پشت پاها با هالتر

صاف بايستيد پا به اندازه عرض شانه باز باشد و خود را خم كنيد و هالتر را با ۲ دست گرفته و به سمت بالا آورده و مجدد به سمت پايين متمايل شويد. دقت داشته باشيد روش صحيح انجام اين تمرين اين‌گونه است كه موقع بلند كردن هالتر، هالتر با بدن شما مماس باشد و بدن آن را لمس كند. اگر جلوتر از بدن قرار گيرد، حركت غلط است. اين تمرين را در ۴ ست ۲۰ تايي انجام دهيد.


8 حركت براي داشتن پاهايي قوی/ چربی سوزی حرفه ای

ساق پا با دمبل

يك استپ يا پله كوچك را مقابل خود روي زمين بگذاريد. پاي راست را طوري روي استپ قرار دهيد كه كف پا از وسط روي استپ قرار گيرد و نصف ديگر پا بيرون از استپ باشد در حالي‌كه دمبل را در دست خود داريد با فشار به پنجه، پاي روي استپ خود را به سمت بالا بكشيد درحالي‌كه پاي مخالف به حالت خم از پشت قرار گيرد، اين حركت را با پاي ديگر خود نيز انجام دهيد. اين تمرين را در ۴ ست ۱۵تايي انجام دهيد.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

8 حركت براي داشتن پاهايي قوی/ چربی سوزی حرفه ای


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج