اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۱۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

معجزه، نوزاد هندی را زنده کرد

چندی پیش یک مادر هندی در شهر «فیروزآباد» این ایالت در خوابی عجیب نوزاد دوماهه‌اش را که ۳ روز پیش از آن به خاک سپرده بود، زنده دید.

معجزه، نوزاد هندی را زنده کرد

معجزه، نوزاد هندی را زنده کرد

به گزارش یکی از روزنامه‌های مشهور پایتخت هند، به تازگي واقعه‌ای در یکی از شهرهای ایالت «اوتارپرداش» رخ داد که تعجب و شگفتی همگان را برانگیخت. بنابراین گزارش، چندی پیش یک مادر هندی در شهر «فیروزآباد» این ایالت در خوابی عجیب نوزاد دوماهه‌اش را که ۳ روز پیش از آن به خاک سپرده بود، زنده دید. مادر نگران بلافاصله از خواب بیدار ‌شد و با عجله به سوی محل دفن فرزندش رفت و با کمک چند نفر دیگر جسد وی را از زیر خاک خارج كرد. در کمال تعجب این نوزاد ۳ ماهه با وجود آن که ۳ روز زیر خاک بود با سلامت کامل به زندگی برگشت. این در حالی بود که پزشکان هندی به دليل بیماری ریوی سختی که اين نوزاد به آن دچار شده بود، از او قطع امید کرده بودند. این مادر هندی در تشریح خواب خود اظهار داشت: «خواب دیدم فرزندم زنده است و از من می‌خواهد او را از قبر خارج کنم. من و همسرم هرگز فکر نمی‌کردیم او زنده باشد اما زمانی که نوزادمان را از زیر خاک بیرون آوردیم، دیدیم نفس می‌کشد. پزشکان پس از معاینه فرزندمان اعلام کردند که بیماری وی به طور کامل از بین رفته است.» رئیس بیمارستان محلی درباره این اتفاق عجيب توضيح داد: « نمی‌توانیم توضیح درستی برای علت وقوع این حادثه پیدا کنیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج