adexo3
۳۱۵۶۷
۵۰۶۷
۵۰۶۷
پ

معرفی كتاب‌هايي براي مادران، مربيان و كودكان

باز هم مثل هميشه مخاطب پيشنهادهاي كتاب شهرزاد، شما مادران جوان هستيد و البته كودكاني كه قرار است با تلاش شما از همان دوران كودكي با كتاب و كتاب‌خواني خو بگيرند.

معرفی كتاب‌هايي براي مادران، مربيان و كودكان


برترین ها: باز هم مثل هميشه مخاطب پيشنهادهاي كتاب شهرزاد، شما مادران جوان هستيد و البته كودكاني كه قرار است با تلاش شما از همان دوران كودكي با كتاب و كتاب‌خواني خو بگيرند؛ مربيان كودك هم گروه ديگري از مخاطبان هستند كه مي‌توانند در فهرست كتاب‌هاي پيشنهادي اين شماره مجله شهرزاد، سوژه‌هايي براي آشنايي بيشتر و به روزتر، در زمينه تعليم و تربيت و آموزش كودكان پيدا كنند. خلاصه اينكه خواندن و حتي ورق زدن هر كدام از اين كتاب‌ها مي‌تواند پاسخي باشد به همه سوال‌هاي مادران و مربياني كه تلاش مي‌كنند كودكاني آگاه، فهيم و سالم براي ورود به جامعه تربيت كنند.

معرفی كتاب‌هايي براي مادران، مربيان و كودكان

كودكان استثنايي

نويسنده: نازلي مشايخي، فريه ترابي‌ميلاني

قيمت:۶۵۰۰ تومان

در فرهنگ‌هاي مختلف اصطلاح كودكان استثنايي، به گونه‌هاي متفاوتي تعبير و تفسير مي‌شود. اما آنچه در تمام تعاريف مشترك است، مطرح كردن علل، پيشگيري و يافتن‌ راه‌هاي آموزش و بازپروري اين افراد است.

معرفی كتاب‌هايي براي مادران، مربيان و كودكان

با توجه به اين موارد اين كتاب در ۹ فصل تنظيم شده كه طي آن‌ها شرايط گروه‌هاي مختلف كودكان استثنايي اعم از كم‌توان ذهني، نابينا، ناشنوا و ... مورد بحث قرار مي‌گيرد. بخشي هم به معرفي حقوق معلولان و تلاش براي دست‌يابي آن‌ها به اين حقوق، اختصاص يافته است.


معرفی كتاب‌هايي براي مادران، مربيان و كودكان

آموزش مفاهيم علوم تجربي و اجتماعي

نويسنده: رضا قريب

قيمت: ۴۰۰۰ تومان

اين كتاب كه مخاطب اصلي آن مربيان دوره ابتدايي هستند با اين هدف تهيه شده تا تربيت جديد و تدريس اثربخش را براي اين قشر معنا كند. در نيمه اول اين كتاب معناي صحيح علم تعريف مي‌شود و نيمه دوم عمدتا مربوط به آموزش علم به كودكان پيش‌دبستاني است. در اين بخش مربي كه با خواندن اين كتاب به نقش علم در زندگي پي برده است و روش فعال‌ آموزش را درك كرده است، با نحوه تدريس علوم به كودكان آشنا مي‌شود.


معرفی كتاب‌هايي براي مادران، مربيان و كودكان

تغذيه كاربردي براي كودكان و نوجوانان

نويسنده: نسرين اميدوار، آزاده امين‌پور

قيمت: ۴۰۰۰ تومان

اين كتاب با اين هدف نوشته شده تا به شكلي ساده و كاربردي اساسي‌ترين مفاهيم مورد نياز دست‌اندركاران مراقبت از كودكان را معرفي كند. اين كتاب شامل ۵ فصل است. در فصل اول مفاهيم پايه در مورد نياز تغذيه از تولد تا پايان نوجواني معرفي شده است. چهار فصل بعدي هم مهارت‌هاي مورد نياز پايه‌‌اي را در مراقبت‌هاي تغذيه‌اي كودكان و نوجوانان معرفي مي‌كند.


معرفی كتاب‌هايي براي مادران، مربيان و كودكان

الگوهاي جهاني آموزش پيش از دبستان

نويسنده: پريسا حبيبي، علي محمد احمدي قراچه

قيمت: ۶۰۰ تومان

اين كتاب حاصل تلاش نويسندگان آن در انتخاب و معرفي الگوهاي آموزشي مطرح و متداول دوره پيش از دبستان در سطح جهان است. بخش اول اين كتاب با عنوان «آشنايي با الگوهايي از اروپا» به دو الگوي ايتاليايي رجيو ايمليا و مونته سوري و الگوي والدورف از آلمان اختصاص يافته و بخش دوم آن با عنوان«آشنايي با الگوهايي از آمريكا» به معرفي دو الگوي اسكوپ و بانك استريت از ايالات متحده و الگوي انتاريو از كانادا پرداخته است.


معرفی كتاب‌هايي براي مادران، مربيان و كودكان

98 قصه ساده براي كودكان

نويسنده: ناصف مصطفي عبدالعزيز

قيمت:۵۵۰۰ تومان

اين كتاب كه مخاطب اصلي آن كودكان و نوجوانانند برخي از حكايات و قصه‌هايي كه در مجموعه‌هاي مفصل فارسي و عربي به صورت پراكنده آمده در كنار هم يك جا جمع كرده و با نوع ديگري از روايت، ضمن ايجاد جنبه فولكلور و قابل درك براي كودكان، خواندن و درك مفاهيم را براي آن‌ها ساده و جذاب‌تر كرده است. در حقيقت اين كتاب نگاهي است امروزي به كتاب‌قصه‌هاي بچه‌هاي ديروز، كتاب‌هايي مثل «قصه‌هاي خوب براي بچه‌هاي خوب» و «براي بچه‌هاي ريش‌دار» و....


معرفی كتاب‌هايي براي مادران، مربيان و كودكان

تنبك و كودك

نويسنده: محمد اخوان،

قيمت:۴۰۰۰ تومان

در اين كتاب بچه‌ها با زباني بسيار ساده و با استفاده از تصاوير، آشنايي لازم و اوليه درباره كشش‌ها و زمان‌بندي‌هاي خاص موسيقي كه شناخت آن براي همه نوازندگان و هنرآموزان موسيقي الزامي است را پيدا مي‌كنند. ضمن اينكه ريتم‌ها و ضرب‌آهنگ‌هاي ساده و تركيب را مي‌شناسند و حركات اوليه تنبك نوازي را نيز ياد مي‌گيرند. در كنار اين آموزش‌ها بخشي هم به شناخت مختصري درباره سازه‌هاي ايراني كه در حال حاضر رواج دارند اختصاص پيدا كرده است.


معرفی كتاب‌هايي براي مادران، مربيان و كودكان

همه خانواده‌ها و والدين دوست دارند فرزندی باهوش داشته باشند اما روش افزایش هوش کودک خود را نمی‌دانند.

کتاب «هوش کودک خود را تا ۳۰ نمره افزایش دهید» این آموزش را برای پدر و مادر‌ها دارد که چگونه به این مهم دست یابند. با خواندن این کتاب می‌توانید به روش‌های علمی و موثر برای پرورش هوش کودکان از دوران تولد تا ۵ سالگی دست یابید. مترجم این کتاب دکتر مجتبی امیری مجد است. این کتاب علمي دارای ۶ فصل و قیمت آن ۴۵۰۰ تومان است. این کتاب آموزش مقابله با اختلال نقص توجه - بیش فعالی از طریق تقویت مغز کودک را هم دارد. این کتاب بسیار مفید را از دست ندهید.


معرفی كتاب‌هايي براي مادران، مربيان و كودكان

«شب بخیر کوچولو» عنوان کتابی است که انتشارات سروش آن را به چاپ رسانده است. این کتاب که از ۹۰ داستان کوتاه برای کوچولوهای شما نوشته شده است می‌توانید هر شب قبل از خواب برای فرزند خود بخوانید.

نویسندگان این کتاب مهشید تهرانی و مرجان کشاورز آزاد هستند و محمد صلواتیان تصویرگری این کتاب را به عهده داشته است. اسم یکی از داستان‌های این کتاب زیبا و خواندنی بهترین هدیه دنیاست که شخصیت داستان دختری به اسم غزل است. برای غزل در این داستان ماجرایی پیش می‌آید که... باید آن را بخوانید .

مورچه دونده نام داستان دیگری از این کتاب است و اتفاقاتی برای مورچه کوچولو وقتی از میان جنگل می‌گذرد می‌افتد و قصه‌های زیبای دیگری که با خواندن این کتاب می‌توانید یاد بگیرید. قیمت این کتاب ۳۵۰۰تومان است.


معرفی كتاب‌هايي براي مادران، مربيان و كودكان

کتاب «حقوق کودک بر والدین» عنوان کتابی است که انتشارات حوا آن را به چاپ رسانده است. مینو برادر مطالب این کتاب را گردآورده است و فرزانه شه‌پرست این کتاب را صفحه آرایی کرده است.

در این کتاب با مسائلی مانند نام نیکو نهادن برای کودکان، مسئولیت تربیت، نتیجه بی‌عدالتی، ثمره تساوی بین کودکان، تنبیه و سخت‌گیری و.... آشنا می‌شوید. با مطالعه این کتاب متوجه می‌شوید کودکان حق و حقوقی دارند که به عهده شما والدین است و باید به این مسائل توجه داشته باشید.

این کتاب در ۱۳۹ صفحه با قیمت ۱۷۵۰ تومان عرضه شده است.


معرفی كتاب‌هايي براي مادران، مربيان و كودكان

کتاب «توان بخشی کودکان» نام کتابی است که دکتر طلعت الله یاری آن را نوشته است. در این کتاب به توان‌بخشی و فهرست مراحل رشد کودک و راهنمای علمی برای والدین پرداخته شده است.

در این کتاب مسائلی با عنوان کم توانی ذهنی چیست؟ آموزش کودک، جدول زمانی رفتار کودکان دارای سندرم‌داون و دیگر مسائل مربوط مطرح شده است. قیمت کتاب توان‌بخشی کودکان ۹۰۰ تومان است و با ۱۳۶صفحه انتشارات سروش آن را به چاپ رسانده است.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج