adexo3
۳۳۹۰
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

شايد زنبور درماني دردناك باشد اما...

نيش‌درماني M.S‌ را درمان مي‌كند

امروزه كمتر كسي است كه از خواص درماني عسل‌هاي طبيعي در بهبود و درمان زخم و اسكار سوختگي بي‌خبر باشد يا از فوايد درماني عسل در بهبود درمان بيماري‌هاي قلبي- عروقي اطلاعي نداشته باشد.

نيش‌درماني  M.S‌ را درمان مي‌كند

نيش‌درماني  M.S‌ را درمان مي‌كند

امروزه كمتر كسي است كه از خواص درماني عسل‌هاي طبيعي در بهبود و درمان زخم و اسكار سوختگي بي‌خبر باشد يا از فوايد درماني عسل در بهبود درمان بيماري‌هاي قلبي- عروقي اطلاعي نداشته باشد. اما شيوه درماني «زنبور درماني» از آن دست روش‌هايي است كه ممكن است كمتر با آن آشنا باشيد؛ شيوه‌اي كه درمانگران و متخصصان با كمك نيش زنبور عسل به درمان برخي از بيماري‌ها از قبيل اختلال‌هاي دستگاه عصبي، زونا،‌ ام. اس و برخي از فلج‌هاي موضعي مي‌پردازند.


نيش درماني

سازمان بهداشت جهاني شيوه درماني «زنبوردرماني» را زيرمجموعه مكاتب درماني طب مكمل و جايگزين در جهان مي‌داند و آن را از جمله موفق‌ترين درمان‌ها در درمان بيماري‌هاي جسمي و روحي مي‌شمارد. در اين شيوه درماني متخصصان با كمك نيش زنبور عسل يا سمي كه از بدن اين حشره به دست مي‌آيد، براي درمان اقدام مي‌كنند. در حقيقت بيماراني كه به اين طريق دريافت مي‌شوند يا به‌صورت مستقيم يا با تزريق سم نيش زنبور و تحريك سيستم ايمني بدن به درمان بيماري خود كمك مي‌كنند. به اين ترتيب كه با تحريك سيستم ايمني بدن، آنتي بادي‌هايي در بدن توليد و وارد خون مي‌شود كه روند درماني بيماري را سرعت مي‌بخشد.


اميدي براي ام.‌اس

يكي از چشمگيرترين خواص درماني زنبوردرماني تاثير حيرت‌آور آن در بهبود بيماران مبتلا به ‌ام.اس است. اين شيوه درماني قادر است پيشرفت بيماري ‌ام.اس را در افراد مبتلا به اين بيماري تا حد قابل ملاحظه و چشمگيري به تاخير بيندازد. در اين شيوه درماني سم نيش زنبور به بازسازي و ترميم غلاف‌هاي مياني اعصاب كمك مي‌كند، غلاف‌هايي كه تخريب و سستي آن‌ها در دستگاه عصبي بدن موجب بروز بيماري‌ ام.اس در افراد مي‌شود. خوشبختانه آزمايش‌ها و تحقيق‌هاي مختلفي در سراسر جهان درباره خواص درماني زنبوردرماني در زمينه درمان ‌ام.اس ثبت شده كه همگي آنها از بهبود روند درمان و همين‌طور طولاني‌تر شدن حملات در بيماري‌ ام. اس خبر مي‌دهند.


سمي كه شما را در مقابل سرطان محافظت مي‌كند

زنبوردرماني در كنار ديگر شيوه‌هاي درماني طب كنوني يك درمان مكمل و كمكي محسوب مي‌شود كه روند رشد سلول‌هاي سرطاني را در بدن فرد مبتلا به سرطان بسيار كند مي‌كند و از طرفي موجب افزايش طول عمر بيمار مي‌شود. در اين شيوه درماني بيمار با دريافت سم نيش زنبور به‌صورت تزريق‌هاي سطحي و زيرپوستي به تخليه سلول‌ها و بافت‌هاي سلولي مرده‌اي كه موجب ابتلاي افراد به سرطان مي‌شوند به پيشگيري و همين‌طور درمان كمك مي‌كنند. به اين ترتيب بيمار با دريافت سم زنبور مي‌تواند در شرايط بهتري با بيماري سرطان مبارزه كرده و شانس بيشتري براي درمان داشته باشد.


به توصيه درمانگران طب سنتي ايران مصرف روزانه ۲ تا ۳ قاشق غذاخوري عسل در وعده صبحانه در پيشگيري از ابتلا به سرماخوردگي و آنفلوآنزا در فصل‌هاي سرد سال كمك مي‌كند


اول تست كنيد

دريافت سم نيش زنبور همانند دريافت آمپول پني‌سلين نياز به تست دارد. يعني هر فردي نمي‌تواند بدون تست از شيوه درماني زنبور درماني استفاده كند. بنابراين متخصصان زنبوردرماني پيش از توصيه اين شيوه درماني با تزريق سطحي سم زنبور به بدن بيمار از عدم‌واكنش و تحريك پذيري بدن بيمار مطمئن مي‌شوند و درصورتي كه بدن او نسبت به دريافت اين سم واكنش و حساسيت نشان نداد، نسبت به درمان بيمار با كمك اين شيوه درماني اقدام مي‌كنند.


موثر و خطرناك

شيوه درماني «زنبوردرماني» امروزه به‌عنوان يك روش موثر در درمان بيماري‌ها و اختلالات عصبي، انواع فلج‌ها، برخي سرطان‌ها،‌ ام.اس، زونا و برخي از بيماري‌هاي گوارشي موثر است. بسياري از درمانگران و متخصصان در سراسر جهان اين شيوه درماني را يكي از معجزات درماني در طبيعت مي‌دانند كه تاثير بسيار قدرتمندي در روند درماني بسياري از بيماري‌ها داشته است. اما اين شيوه درماني به‌رغم همه ويژگي‌ها و خواص مفيدي كه دارد، شيوه درماني‌اي است كه نياز به دقت زيادي در زمينه درمان دارد. زيرا تداخل داروهاي شيميايي با دريافت نيش زنبور در اين شيوه درماني از جمله خطرناك‌ترين و مرگ‌بار‌ترين عوارض ناشي از استفاده از اين شيوه درماني است. از اين‌رو توصيه اكيد متخصصان اين شيوه درماني را بايد در زمينه پرهيز از مصرف داروهاي مسكن از قبيل استامينوفن، سرماخوردگي بزرگسال، آسپرين، بروفن و برخي از داروها كه پزشك با بيمار در ميان مي‌گذارد، را جدي گرفت و به آن عمل كرد.


سرخي و خارش طبيعي است

سرخي و خارش پوست بعد از زنبور درماني و تزريق سم زنبور عسل به بيمار يكي از عوارض جانبي اين شيوه درماني است. غالب افرادي كه از اين شيوه درماني استفاده مي‌كنند با اين مسئله آشنا هستند. اين سرخي و خارش پس از دريافت سم به‌صورت تزريق يكي، 2روز بيمار را همراهي كرده و پس از آن از بين مي‌رود. علاوه بر اين تپش قلب، افزايش فشار خون، افزايش دفعات تنفس و در برخي موارد بروز تهوع و استفراغ در بيمار از ديگر عوارض جانبي اين شيوه درماني است كه در مقايسه با خواص درماني و معجزه آساي اين شيوه در درمان‌ام.اس و برخي از بيماري‌هاي سرطاني قابل چشم‌پوشي است.


6+1 نكته كاربردي درباره عسل

۱ - عسل علاوه بر خواص خوراكي كه دارد به‌صورت موضعي نيز شفابخش است. بسياري از درمانگران طب مكمل استفاده از خمير تهيه شده از عسل و دارچين را براي كاهش و تسكين ورم و دردهاي مفصلي مؤثر مي‌دانند.

۲ - به توصيه درمانگران طب سنتي ايران مصرف روزانه ۲ تا ۳ قاشق غذاخوري عسل در وعده صبحانه در پيشگيري از ابتلا به سرماخوردگي و آنفلوآنزا در فصل‌هاي سرد سال كمك مي‌كند.

۳ - مصرف روزانه عسل در وعده صبحانه به كاهش ميزان كلسترول خون و همين‌طور تنظيم عملكرد دستگاه تنفسي و مجاري آن كمك مي‌كند.

۴ - عسل علاوه بر افزايش ميزان ايمني و مقاومت مي‌تواند با بهبود عملكرد گلبول‌هاي سفيد خون سيستم دفاعي بدن را براي مبارزه با ويروس‌ها و باكتري‌ها تقويت كند.

۵ - متخصصان و درمانگران چيني نوشيدن چاي عسل و دارچين را يكي از بهترين راه حل‌ها براي پيشگيري از پيري سلول‌ها و بافت‌هاي بدن مي‌دانند. آن‌ها معتقدند كه اين چاي موجب افزايش طول عمر انسان مي‌شود.

۶ - امروزه بسياري از متخصصان طب كنوني به‌ويژه افرادي كه در حوزه پوست و درمان سوختگي‌ها فعاليت مي‌كنند به خواص درماني و موثر عسل در بهبود زخم‌هاي سوختگي ايمان دارند.

۷ - به اعتقاد درمانگران مكتب طب آيورودا نوشيدن روزانه يك فنجان آب، يك قاشق غذاخوري عسل و يك قاشق مربا خوري دارچين به‌صورت ناشتا به كاهش وزن و افزايش متابوليسم و سوخت و ساز بدن كمك مي‌كند.

باز نشر اختصاصی: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

نيش‌درماني  M.S‌ را درمان مي‌كند


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج