۴۳۱۳
۵۱۶۳
۵۱۶۳
پ

طب سنتی

سم‌زدايي از بدن با حمام زنجبيل

زنجبيل از جمله گياهان دارويي است كه علاوه بر آنكه به صورت خوراكي براي درمان بسياري از بيماري‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد، عصاره، اسانس و روغن آن نيز تاثير زيادي در تسكين دردها، بهبود بيماري‌ها به ويژه بيماري‌هاي استخواني- مفصلي دارد.

سم‌زدايي از بدن با حمام زنجبيل

سم‌زدايي از بدن با حمام زنجبيل

زنجبيل از جمله گياهان دارويي است كه علاوه بر آنكه به صورت خوراكي براي درمان بسياري از بيماري‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد، عصاره، اسانس و روغن آن نيز تاثير زيادي در تسكين دردها، بهبود بيماري‌ها به ويژه بيماري‌هاي استخواني- مفصلي دارد. يكي از ويژگي‌هاي اين گياه دارويي كه شايد كمتر درباره آن صحبت شده باشد، خاصيت سم‌زدايي و پاكسازي بدن است .

درمانگران حمام كردن با ريشه گياه زنجبيل را يكي از بهترين شيوه‌ها براي از بين بردن آلودگي‌ها و انواع باكتري‌ها از بدن مي‌دانند. براي اين كار كافي است ريشه گياه زنجبيل را تهيه كرده و آن را درون آب نيمه ولرم وان رنده كنيد. زنجبيل به‌دليل طبع گرمي كه دارد باعث مي‌شود تا اين حمام موجب افزايش قوت و نيروي افراد شود.

پس از ريختن زنجبيل‌ها درون آب به مدت 20 دقيقه درون اين آب دراز بكشيد. اين كار موجب مي‌شود تا بسياري از سموم و اخلاط موذي و همينطور باكتري‌ها از بدن خارج شوند. اين حمام علاوه بر پاكسازي بدن تاثير زيادي در افزايش ميزان تحرك مفاصل به ويژه در افراد سالمند دارد. درمانگران طب سنتي براي افزايش ميزان پاكسازي و سم‌زدايي اين شيوه درماني مصرف جوشانده اين گياه را بعد از استحمام با ريشه اين گياه بسيار موثر مي‌دانند.

بهترين كار پس از حمام زنجبيل آن است كه در محيطي گرم قرار بگيريد و خود را درون پتو بپيچيد. اين كار كمك مي‌كند تا بخش زيادي از آلودگي‌ها، ميكروب‌ها و سموم از بدن به كمك تعريق دفع شود؛ ضمن آن‌كه اين شيوه بهترين روش براي دور كردن درد و تسكين دردهاي مفصلي و استخواني است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج